Збільшення потужності. В чому суть ефекту?

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем elvic, 4 вер 2007.

  1. elvic

    elvic Початківець

    Авто:
    VW Golf III 1.4 1993
    http://topfeld.narod.ru/ozonator.html
    Ось випадково надибав на статтю чувака про цікавий ефект збільшення потужності двигуна завдяки встановленню іонізатора повітря.
    Як ви думаєте, чи вато то уваги? Нажаль фізичного пояснення ефекту я не бачу. Можу спробувати повторити схему.
    Як на мене цей пристрій потрібно включати лише періодично, для видалення нагара, при їзді по місту. Може то і брєд все.

    "Однажды подметил интересную вещь – машина всегда резво ехала после дождя. После грозы бывало и того лучше. Да и самому легче дышалось. Во время грозы или дождя приземная атмосфера насыщается отрицательными ионами. Вот с этого и начались мои изыскания по «дыханию» двигателя, в прямом смысле этого слова. Из подручных материалов я собрал ионизатор воздуха и установил его перед воздушным фильтром. Мои догадки подтвердились – уже через 20км пробега с ионизатором я стал ощущать улучшения."
     
  2. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Збільшення потужності. В чому суть ефекту?

    Ну хто розуміє шо то бред той розуміє а хто ні.
    Знач так яка пропорція бензини до повітря ?
    15 до 1 тобто якщо за годину холостої роботи мотора він бензи зїсть 1 літр =1000 куб.см то повітря 15000куб.см = 15м.куб то обєм десь такий як приблизно обєм стандартного желізного гаража (може гараж трошки більше має) Яким повинен бути іонізатор повітря щоб наситити такий обєм? а якщо ми говорим про збільшення потудності?
    то ми розглянем не холостий а робочий цикл за годину в пробці можна зїсти 8-10 літрів відповідно чи зможе той супер пупер іонізатор наситити 120-150кубометрів повітря?
    БРЕД
    Павіть промисловий Плазморіз незможе стільки повітря наситити.
    То простіше кисневий завод собі під капотом поставити.

    Додано через 1 хвилину
    Люди не вірте в то що вам пишуть на заборах, там переважно будова.
     
  3. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Збільшення потужності. В чому суть ефекту?

    А краще тоді балон з NOOS. :)
     
  4. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: Збільшення потужності. В чому суть ефекту?

    Про які кубометри йдеться ? :) 1 кубометр то є 100х100х100 = 1 000 000 куб. см. А 15 000 куб см. то є всього навсього 15 літрів - одне відро, а не цілий гараж :)

    Та і взагалі розрахунки неправильні якісь. Вимірювати треба в кілограмах. 1кг бензини до 15кг воздуху. А вот скільки то в обємах = то треба на плотність дивитися. Може там і гаража мало буде.
     
  5. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Збільшення потужності. В чому суть ефекту?

    Згоден нетак написав не куб.см а кубометтри, але від того суть не міняється, для багатьох і такі дані читати то з області фентезі, тому я не уточняв а приблизні дані написав.

    одним словом про іонізатор повітря всі зрозуміли.
    то дуже схожа казка про газ в колесах.
     
  6. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Відповідь: Збільшення потужності. В чому суть ефекту?

    Підтримую що суть того проекта ідентична з вприском NO2.Нащо видумувати велосіпед?
     
  7. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Збільшення потужності. В чому суть ефекту?

    Лохотрон аля азотної накачки
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)