проблема така: 1. збільшився розхід, 2.появився провал 3. пропав ривок. 2000 км тому чистив форсунки, міняв фільтра. мотор масла не бере. бензин лив віп-павер і лукойл екто. повязую це з прогорівшим глушником. підкажіть в якому випадку прогорівший глушник може впливати на розхід і динаміку?
Може впливати якщо прогорівший та забитий. Яка банка накрилась? не ведись на расказ тіпа от ТАЗа резонатор поставити і не паритись. гівно, пердить як дед старий! на собі переконався!
задня банка. подібно на те, що забитий. робив ходову і побачив що в ньому дира, з якої стирчить кусок бляхи. показав зварювальникам, вони постукали, почухали, пошкрабали і сказали краще купити новий. після того почалися проблеми.
То всі ті сервісмени)))) тримкай сцилку на б\у оригінал http://auto.aukro.ua/glushitel-folksvagen-passat-volkswagen-passat-v4-i3406314512.html http://auto.aukro.ua/glushitel-zadnij-vw-golf-iii-i3361258268.html на
Глушник може впливати, але я вважаю що проблема не в ньому. Те що ти чистив форсунки недавно це добре, але так як машинка старенька могла якась із них вийти з ладу, чи свічки погані, дроти чи котушка (котушки), лямбда чи датчик положення дроселя. Я б в першу чергу перевірив саме їх, так як дигун мастилом не зловживає то його я б нечіпав. Знайди мануал по своєму двигуні там мають бути всі данні по всіх датчиках і за допомогою тестера перевірь. Доречі можливо десь йде підсос повітря що теж збільшить розхід, чи банально на АЗС не доливають Успіху!
Дірявий та забитий глушник міняй однозначно. Але погоджуюсь із дімою1405, проблема в суміші (карб/моно-/інжектор) або запаленні.
З цим згідний. Єдине по б/у такої продукції важко на 100% впевнитися, що дірочок немає ніде, і що там всередині твориться. Забув вчора написати, що впевнений, що це не через вихлопну, тим більше задню частину. Я не знаю, що треба з машиною робити, щоби вона забилася, та й чим? А проблему шукай в запаленні, ВВ проводах, свічках, насосі і т.д. Просто співпало. До речі, побутує між автомобілістами думка, що якщо зняти глушник, то потужність авто навіть мізерно зростає, а не падає. Принаймні таке не раз читав. Тобто ефект зворотній твому.
Купуй новий! Я в себе на ренохі міняв ззовні ідеальний глушник (навіть ржавчинки як такової небуло), а середина "вигоріла" (згнила).
Перевір стан свічок, ВВ кабелів, кришку і бігунок трамблера - це можнп зробити навіить просто візуально. Це початок, ну а ймовірно і щось з цього буде проблемою і вже все вирішиш.
недавно робив повну діагностику двигуна і вприску все було в нормі,чистив форсунки, після чого машина на диби ставала, тому повязував це з глушаком
Люди кажуть що дуже часто після промивки форсунок вони виходять зладу чи підклинюють. В тебе лямбда стоїть? якщо так то коли вона мінялася. Проблема в приготовленій суміші, або в залитому пальному.