ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Олег М., 25 тра 2007.

  1. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    90% катаюсь по місту, в 2006-му неодноразово заміряв - 12літрів (по паспорту 11), заміряв тепер -15,4 літра. На "знаменитому" Вош-сервісі сказали що все впорядку, - треба спокійніше їздити. Стиль водіння я не змінив тому їм не вірю.
    В чому може бути причина????
     
  2. Бейліс

    Бейліс Місцевий

    Авто:
    BMW 320I M50 Vanos 96р.
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    лямбдазонд, та всі дачики потрібно добре перевірити! а там далі буде видно!
     
  3. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    Забув сказати. Стрілка температури охолодження на мінімумі, може термостат відкритий? Невже із-за нього може брати 15,4л.???
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    Так то ж получається що ДТОЖ багатить бензою суміш! Так їздить ніззя. Може приборка гонить беса або той самий ДТОЖ. Попробуй після 25 хв їзди радіатор і патрубки від нього.
    Поправте якщо не правий.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    - що це таке?
    Датчик температури рідини поставив новий, стрілка дальше на мінімумі.
     
  6. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    Через недогрів автомобіля 100% буде більше споживання.
    Тестуй термостат-коли автомобіль прогрітий, нижній і верхній патрубки (від термостата) мають бути приблизно однакової температури (терм. відкритий), в період прогріву-верхній гарячий, нижній холодніший (закритий, або поступово відкривається).
    Якшо термостат заклинило у відкритому положенні-може бути недогрів.
    ДТОЖ-це датчик температури охолодж. рідини (жидкости, рос.), в тебе він не один. На приборку, на мозги і на вентилятор різні датчики. Якшо глюкнуло датчик на мозги, тоді буде постійно збагачена суміш, бо комп думає, шо машина холодна. Якшо на вентилятор-то він буде зарано (в твому випадку) включатись, і охолоджувати охол. рідину до нижчої, ніж треба для двигуна, температури. Шоб перевірити правильність показів ДТОЖ на приборку-або міряй реальну температуру антифризу термометром і порівнюй з показами, або шукай в мануалах графік опору датчика відносно зміни температури ох. рід. і перевіряй тестером (так само і інші ДТОЖ, для кожного свій графік).
    Лямбду також перевіряй тестером (вольтметром), вибирай провід керування (провода прогріву лямбди не рухай), якшо 3-х контактна лямбда, якшо 4-х контактна-то проводів керування 2. Перевірку робим так: якшо керування з лямбди 1 провід, то на нього плюс (тестера), на кузов мінус, якшо 2 проводи керування, то відповідно і плюс і мінус на них, тестер підключаєм паралельно, бо міряєм напругу. Міряєм в режимі десятих вольта, на заведеному двигуні, напруга повинна коливатись від 0.1 до 0.9 В раз в півсекунди (або хоча б в секунуду). Якшо напруга зависає (довго не змінюється), або скаче вище 1.5 В, лямбду під заміну.
    Удачі, про результати перевірок відпишись, тоді будем шось думати.
     
  7. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    Щасливчик п.Олег М., в мене вже за 17 літрів перевалило, не можу дати собі раду :sad:((
    думав про лямбду і запалення, тепер прочитавши цю тему зауважив що в сіру погоду температура двигуна 70-75 градусів, до 90-100 доходить при повільній їзді, пробках і жарі. невже не докінця прогрітий двигун збільшить розхід палива на 20-25 % ?
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    в сіру погоду температура двигуна 70-75 градусів це більш-менш нормально, хоча можливо на термостат вказує.
     
  9. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    Вентилято крутиться постійно (така конструкція) він наглухо прикріплений до помпи (подібно в старих ГАЗах і ВАЗах)
    Датчик т-ри 4-х контактний, 2 контакта на мозги 2 на стрілку, до речі із-за нього був глюк - т-ру взагалі не показував і машина не заводилась тобто на мозги йшла інформація що т-ра -50 і мозги відключали систему запалювання, датчик поміняв - все ОК.
    Про термостат: щойно перевірив верхній патрубок прогрівається з невеликим запізненням прогрівається і нижній - виходить він (термостат) постійно відкритий. Куплю його, поміняю потім відпишусь.
    ПОДЯКА Markell-у
     
  10. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    А форсунка лити не може?
     
  11. PassatB5

    PassatB5 Active Member

    Авто:
    Passat B5 Saray 1.8 20v
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    Поправочка ! Вентилятор не прикручений наглухо. Він з'єднаний зі шківом через гідромуфту. Принцип дії гідромуфти такий, що коли вона холодна (відповідно двигун холодний) вона не створює жорсткого щеплення між своїми двома половинками (тобто між шківом і вентилятором). А коли вона нагрівається до певної температури, то відбувається рідинний зв'язок між її половинками , і тоді вже шків крутить вентилятор. Доречі коли та муфта холодна, то вентилятор можна зупинити руками (тіко обережно !!!!)
     
  12. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    Дякую, не знав.
     
  13. SYNCRO

    SYNCRO Початківець

    Авто:
    Passat 1.8 G60 1990
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    Вітаю, цікаво як це мозги приймали інформацію мінус 50°.
    Мені відомо таке - коли не працює якийсь з головних датчиків управління роботою двигуна, тоді мозги переходять на роботу по програмі "аварійного" режиму. Двигун працює, але з більшими витратами пального.
     
  14. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    Згоден, але розкажу свою ситюйовину. Холодне авто завше заводилось без проблем навіть при -35. А от коли машина прогріта - бувало не заводилась. Перевіряли все, навіть запалення не було, інфо датчик давав - 50 (замкнув). Датчик поміняв - проблеми зникли, чом авто не працювало в "аварійному" режимі - загадка :)
     
  15. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    Після заміни датчика мозги обнулили? Може, вони якраз з новим датчиком і працюють в аварійному режимі.
     
  16. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    Нєа, не обнуляв:shock: , а шо треба? А як? може по "старінкє" далі їзде в авар режимі 2-й місяць? А може вже перелаштувалось? Шо зробити йому?
     
  17. SYNCRO

    SYNCRO Початківець

    Авто:
    Passat 1.8 G60 1990
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    Так, мозги треба обнулити. І ще, Олег М.? з твоїх слів вентилятор у тебе постійно працює, можливо та гідромуфта "гавкнуга"? про яку "В5" зауважив. Тепер ще таке, якщо маєш турбонаддув, то чи фуричить той наддув?
     
  18. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    Якщо не помиляюсь, вентилятор крутиться від коли купив (2,5роки). А як гідромуфту перевірити?
    Турбонаддуву нема.
     
  19. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    А як?
     
  20. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: ЖАХ! VW Passat 1,8 Б5 20v жере 15літрів! Шо сі стало???

    Сказали ж тобі - спробувати на холодній машині зупинити вентилятор рукою... дууууууже аккуратно! Якщо на холодну получиться а на гарячу ні - то працює :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)