близько тижня часу сталась одна не приємна ситуація , кортче їду собі музичку слухаю , тут її як дьоргнуло , я думав хтось вже догнав , виявилося що заглохла , я стартером крутнув газу дав , і прямо на кольці став на Кн.Ольги В.Великого , аварійку врубив всі дивилися як на ідіота , куда я тіко не ліз , трамблоьр сухий бензин є , іскра теж . а воно не заводиться . порухав бензонасос , трошка був гарячий , але то бред йому 2-3 місяця і до того такого ніколи не було , як почало холодати , то тяга пропадала ,приходилося зупинятися трубку від патрубка той по якому тосол тече позжимав , коротче в ручну прокачав тосол , все нормально тяга появилася , але та ситуація , що сьогодні ні в які ворота не влазить , в кінці кінців долдив бензини в камеру згоряння , ефекту теж було , нуль , ну коротче подзвонив до Степана , він сказав шо хіба чекай годину а той дві , бо є робота , я ще подивився до камутатора , думав може то він , але все нормально , в кінці кінців , невідомо з яким чудом він завівся , приїхав додому всі штани мокрі , всі ноги мокрі , все мокре , але приїхав сам , коротче ситуація така , що треба думати шо то таке було чого вона заглохла і не заводилася , в мене подібна ситуація на ТАЗІ 08 була , то їхав зі села то подібна ситуація , тоді то був камутатор , такі самі симптоми були , але який відсоток , що камутатор горить і при тому холодний ,то все фігня після того поміняв камутатор то вже на наступний день , взяв один на запас , їздять без проблем , 3-4 дні все добре , їду сьогодні по бруківці на Лисенка , спускаюсь вниз до Личаківської невідомо чому ефект повторився , тахометр на нуль докотився до Личаківської там і крутив її так от Центральний кабель цілий трамбльо цілий , камутор пробував міняти місцями , нічого не дало , іскра пропала , трохи посидів , набрав Степана , як завжди відповідь та сама чекай годину або дві приїду , ну я чека чекав , провірив ще раз все шо можна було, десь за пів години , вона завелася , ввечері заїхав до Степана , покумекали , зробили висно що то може бути сигналізація , бо якогось там колеги така сама ситуація була , то там пів машини перебрали Сигналка Convoy XS-9 машина заводиться , але надійність її бажає очікувати кращого , ще одне питання бабіна після того як дає збій , має властивість охолонути і почати знову працювати , так як камутатори хто що порадить робити ?? ледь не забув то GOLF 2 карбюратор 1.3 88 року 4 ступка
А точно іскра пропадає? Подібні симптоми з двигуном можуть спостерігатися якщо немає підігріву повітря від випускного колектора - тоді обмерзають повітряні жикльори і машинина починає глохнути. В тебе є той підігрів?
не знаю як в бензинових, в мене з дизелем була схожа ситуація, як їхав по бруківці, або попадав на яму, все гасло. після декількох намагань виявив що то була синалка. вони при ударах перезавантажувалась. обгорнув її в паралон і спокійно далі катався...
стосовно іскри , витягув кабель на свічку запхав стару свічку , направив контаткт , пробував завезти , після того як перестав крутити стартером, проскочила іскра машина не завелася , це було лише 1 раз що вона проскочила , в результаті кажу хвилин 40 біля неї покрутився . там помацав там порухав , камутатор витягнув живлення , запхав його назад і не відомо чого вона завелася з підігрівом все добре , я чого питаю , бо та сигналка вже 3-й рік стоїть і раніше такого в неї не було , а от зараз почала вимахуватися , але в чому прікол вона глохла і на рівні дорозі тобто , там йде мова , що воно десь коротить ,що то не обовязково даччик удару , ще є такі варянти , що я на другий брілок випадково натиснув ,але не 3 рази підряд , коротче як починаєш всі варянти розглядати , то мозги починаються боліти http://m.ua/m1_item.php?idg_=190528&view_=links це моя сигналка , нище інструкція є , читав читав так і не зрозумів , кнопка валет її перезагружає , чи що вона з тою сигналкою робить , хто чим може тим поможіть
Що тобі заваджає пустити дріт на запалення напряму а не через сигналку для діагностики? В мене свого часу тоже через той конвой і погану установку купа нервів і часу пішло на діагностику своєї проблеми. Перегоріла в сигналці дорожкі яка йшла на блокування запалення. Може то в них часта проблема?
маєш наувазі крім того дрота , що йде через сигналізацію , пустити ще один на пряму , а що ідея цікава , зробити виключатель , і якщо не заведеться . то включити його , треба з понеділка попробувати
Я би радив відключити сигналку з запалювання взагалі, це не зупинить злодія, (теперішні злодії вміють відключати дистанційні клапани, іммобілайзери і супутникове керування, звичайний дріт їм кинути це один пук) але власнику проблем може накоїти. Далі лише сліідкувати. Як не поможе - спочатку плата запобіжників та реле на предмет окислення і води, далі живлення катушки, огляд трамблера, та жгутів підкапотного простору. Особливу увагу зверни на стан дротів, що йдуть до трамблера. І старайся не йти на обгони доки не визначиш причини.
цікава ситуація після того як останній раз вона виключилася пройшло 3 дні ніразу не заглохла , проїхав майже 250 км , а вона не виключається відповідно не можу перевірити чи то дійсно була сигналка , що то може ше коротити крім сигналки , зразу кажу проводка не коротить принаймі вночі іскор під капотом не видно , на всяк випадок порадьте, шо то ще може бути то якщо перевіру сигналку , а вона не заведеться , дятько порадив у разі незаводки кинути кабель від акумулятора до контакту на бабіні , каже , якщо через сигналку , та кабель поможе , сподіваюся то якраз то добавив картинку , як то вирішується проблема , хто знає що буде в результаті , чи може шось замкнути ??
Привіт У нього сигналка поставлена на блокування через комутатор ????? Так він каже. Глючить сигналка !!!!! Все решту перевірено . В мене нема наразі часу , щоб все це виправити.
ок буду , чекати , доречі задумався , сьогодні над вашими словами , ну типу чого вона завелася , якщо ми сигналку відключила , я не дуже розбираюся в ті сигналці , але коли я витягнув релюшку , ту на якій конвой пише , то вона не завелася , є така думка , шо то може вона вимахуватися почала , от і ше одне , вона без рилюшки на стартер і пидаль газу реагувала точно так само як тоді коли виклюбчилася , тому відсотків 90 шо то вона , от правда в мене ше є одна маленька підозра шо то в камутаторі , бо зі старим було подібне , тобто він спочатку заглючив на 10 хв потім на 20 , потім взагалі назавжди , сьогодні проїхав 50 км загалом , збоїв як би не замічав всю систуму сигналки обмотав обезшумкою , вроді як би поки все добре , але подивитися до того треба то без варянтів , бо не відомо де застане проблема , тому Чекаю вашого дзвінка як тіки буде вільний день , до кінця тижня після третьої маю час , в четвер і пятницю взагалі весь день тому буду чекати і надіятися , шо вона буде умнічкою
Знов шось не православне з тою машиною , розхід 12-14 літрів , вчора не зрозуміло шо з нею були , симптоми такі завів , 2 хв прогрів , виїхав , проїхав 2 метра , заглохла , помучив стартер , не завелася , поміняв камутатор , з пів оберта завелася , заглушив , підключив клєму до того при якому не заводилася , завелася з пів оберта в чому прікол ??
Така проста машина.Як що не даш ради то можу помогти найти причину при умові шо ти заставиш машину незавестись.Після нового року.