З понеділка ( 2,02,2009) віддаю двигун на капіталку, та можливо легенький тюнинг. Пропонують ( хоча и сам хочу) зменшити камеру згоряння, вібполірувати та відстикувати впуск та випуск, розрізна щестерня. Я к вплине зменщення камери згоряння на ресурс двигуна. В мене е кент на ТАЗіку ( 1,5 тарб) ганяв ( вже дістала, з осені стоїть) він робив з двигуном все, що йому пропонували ( тіж люди що мені капіталить будуть), не віжмовлявся ні від чого. Компессія була 17-18. Кожної п,ятниці каняв в Недогарках ( Полтащина), в раллі приймав участь, авто не жалів. За 120 тис поміняв 4 комплекта поршнів, прогорали. Спочатку прогоріли рідні поршні, потім від якоїсь Тольятинською тюнінг кантори, потім від Ауді зараз стоять стоять Жигулывські. Зараз поставив ще одну прокладку під головку, стало значно краще, навіть розхід палива зменшився ( чи це пов,язано не знаю). Чи не буде в меня подібних проблем, натискати на педаль люблю, але сильно не вбиваю. Гадаю найбільще вбиваю двигун швидкість, 140 по тасі бува як наступлю так і не відпускаю і це на 4 ступенях. Що ви думаєте про зменщення камери згоряння?
не давай тим дилетантам своє двигло капіталити. вони йому тупо не розрахували степінь сжатія. звідси всі проблеми. це добре що після 3 комплекту прогорених поршнів він поставив ще одну прокладку. точніше доброго в тому нічого нема.. дві прокладки то аццкій колгосп, але спасе ситуацію коли все зовсім погано. камеру можна зменшувати методом шліфування головки. але треба глянути чим допускається шліфувати голову. я думаю краще доопрацювати камеру згоряння до кращої форми, збільшити її об'єм, а степінь сжатія підняти наприклад поршнями з меншими недоходом, або з меншими виємками під клапана або тоншою прокладкою. ну і всі об'эми звичайно треба спланувати відносно бажаної степені сжатія, потім доробити запчасті, потім пролити переконатися, і потім аж збирати двігло.
В ньго кожні 3-4 тис якісь нові проблеми виникали, то запалення виставить то .... Всеж я пов,язую з постійними гонками. vovka, як твій двигун пожива? Подібних проблем нема? Чи можна доробити камеру згоряння не змінюючи об,єм. Але, щоб на ресурс сильно не впливало, мені авто для повсекденої їзди потрібно. Що ти взагалі порадиш мені зробити? Мій кент сказав, що тюнінг його дістав, хоче Пасата 1.8Т 4-ох річного і мозги перешити, і ніякого втручання в двигун.
:shok::shok::shok: перший раз теке чую щоб така компресія була, а такого колхозу я б нерадив хочеш краще їхати купи Гольфа з більшим об"ємом ІМХО
ну чого, нормальна компресія для вбитого в штоц дизеля. Правда він з такою незаведеться вже. Для стокових бенз. двигунів компресія більше 14 - признак попадання масла до камери згорання у великих кількостях. Не розумію, для чого робити те, чого не розумієш і не уявляєш, шо в кінці з того вийде. І в чому зміст розрізної шестерні з стоковим РВ і запалюванням?
Нероби чого незнаєш : і я чомусь впевнений, що ти немаєш конкретних майстрів до двигуна!!!!!!!!!!!!!!
то все від степені тягнеться.. і неможливість правильно виставити запалення (доречі в нього так і лишився трамблер ? ) , і прогорання поршнів і т.п. я висновок про завищену степінь сжатія зробив не тільки з прогорених поршнів, а і з компресії 17. компресія залежить від степені. не напряму, але залежить. скажімо якщо є два ідеально однакових мотора , но в одного степінь 10 а в іншого 11 , то компресія буде більша на другому. Для вісімки 14 то і так дуже хороша компресія, деколи з заводу таке є, а взагалі і 12 рахується дуже хорошою. нормально поживає. таких проблем нема. зато от появилася проблема швидше за все звязана з повишеною компресією. в мене вона 15-15-16-16. перестав працювати один циліндр на холостому. таке враження що нема іскри (вимоги до іскри максимальні на холостому і низьких нагрузках), тобто якщо вийняти свічку то вона є, а от якщо закрутити назад то нема.. вже все передивилися, і свічки місцями міняли, і провода, і кришку трамблера, і комутатор і карбюратор знімав дивився і все без толку, вакуума в 4 циліндрі фактично нема... завтра тюнінгуєм систему запалювання - дроти, 4 виводна катушка, двохканальний комутатор, ліквідація трамблера з бігунком і т.п. правда я усвідомлюю що мій двигун довго не проживе (я буду задоволений якщо проживе тисяч 50), так як поршні ковані, великі зазори, повишені обороти.. їзда зимою на непрогрітій машині і постійні прогріви ресурсу йому ніяк не добавляє. я думаю не варто щось сильно думати з низом. я б його просто зібрав як стандарт, провірив вагу ШПГ, підігнав би до грама і все.. можливо б встановив масляні форсунки (собі ставив від 2112 - 40 грн на базарі + робота 250 грн), стане менше умов для детонації. по голові доробив би канали, підкоректував камеру згоряння, і мінімально торцанув голову для профілактики, щоб получити рівну площину. но це мають робити люди які це робили неодноразово і є досвід, бо інакше краще не чіпати, і замість цього вдосконалити вали, впуск, випуск, комп тюнінг не завжди впливає на ресурс. питання в кількості. якщо старатися витиснути останню коняку - то тут все ясно, а якщо вдосконалити старий мотор новими технологіями і індивідуальним підходом ) то нічого страшного тут нема. Якщо будеш торцувати голову то шестерня тобі пригодиться. там хоть мінімально но мітки і фази зміщуються, шестерньо то всьо можна підігнати в ноль так як з заводу. все imho.
То поясни мені, бо дуже цікаво шо тобі дасть розрізна шестерня на стоковому моторі де фази пораховані заводом.
Є гарне прислів*я у росіян. (російською) Слышал звон, да не знает, где он! От то найкраща ілюстрація с приводу експлуатації розрізної шестерні зі штатним роспредвалом.
Дякую! Скоріш за все буду. Майстер сказав согодні детальніще вивчить мій мотор, ще пориеться в інтернеті і завтра ми зним щось вирішимо.