Зміна об'єму двигуна

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Topol, 3 жов 2006.

  1. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Вітаю всіх. Порадьте будь-ласка - якщо міняти двигун на інший з другим об'ємом - скільки часу, грошей і геморою на то треба. (витрати на інший двигун на враховуючи).:roll:

    Чи взагалі то легально можна зробити щоб потім не було проблем при техоглядах і т.д.

    (зобачив на німецьких сайтах продаж 2 гольфів з об'ємом 2.8!!! за якихось 500 євро!!! Це ж буде пісня!!!! Літаюча, мля!!!!!!!):-D
     
  2. Fly

    Fly Active Member

    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    Topol
    Курде..... Складається враження шо до голосу розумі ніхто не прислуховується (себто до мене:) )
    Я уже змучився пояснювати по різних темах шо двигун ВР6 (2,8 літра/174 кобили і 2,9 літра/192кобили) не є верхом технічної досконалості. Так звучить дуже круто, я не спорю. АЛЕ:

    1. Ці двіжки є так би мовити V-подібні, з 15 градусним кутом. Тобто практично циліндри ідуть паралельно. Тому нема тої дурі яка іде в V-подібних двіжка. Далі за рахунок малого кута двіжок дуууже важкий. А ше й розміщений поперечно! і без напряга рве моторні подушкі з періодичністью раз в півроку. Так само він ненапряжно розбиває передню ходову.
    2. Після 2,5 літра на ТО ви будете палкати коли дадуть рахунок, там вийде в районі 300 зелених
    3. Якшо цей гольф з ВР6 двігом коштує 500євро то двіг давно не жилець. Йому вже дали підхвіст все шо могли дати і навіть трошки більше! Дивитись тре на треті гольф десь 95-их років. І там машини з живими двіжками витягнуть 4к євро!
    4. Ці двіжки є дуууууже дорогими в ремонті і майстрів які їх зроблять реально дуже мало.
    5. Тепер про моделі двіжків до 95-го року ВР6 має аж 174 коня! Робіть висновки
    6. Замінити двіг не проблема, так як всі корпуса гольфів, пастів, вент однакові. Тобто не конче гнати гольф.

    Але! зверніть увагу на двіг 2,0 ABF (150 кобил! вприск Діжіфан) випускався з 1993 року. Як на мене то це самий оптимальний вибір. Бо:
    1. Легший за ВР6 (як наслідок не так вбивається ходова і подушки)
    2. Хороше співідношення обєму до потужності
    3. Легко ремонтується (слава Богу двіжків 2,0 є троха)
    4. Вприск Діжіфан є найкращим на ВВгруп
    5. Дешевше коштує
    6. Цей же двіг був настільки вдалим шо ставиться зараз на нові гольфи з серії FSI, а це вже говорить само за себе

    Не путайте цей двіг з іншими 2,0
    А саме
    2,0 16 клапанів (9А) 136 кобил - механічний інжектор, капризна річ
    2,0 8 клапанів (2Е) 115 кобил - хороший двіг, такий стоїть в мене і САТа. Попережник двіжка ABF

    І ше! не ведіться ніколи на двіг G60
    Це 1,8Т, але насправді там не турба а механічний компресор, має 150 кобил. Але! якшо за компресором не дивились то після 200 тисяч пробігу компресор може нагодувати мотор металічною стружкою за миле діло. Вважається досить мінінгітним двіжком. А нормальні турби почали ставити на ВВгруп аж на 4-ті гольфи...
    Вот так
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Ravel

    Ravel Active Member

    Авто:
    VW Golf mk1
    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    познавательно мля !
     
  4. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    Добре, переконав, най буде 2.0. То в скільки все ж таки обійдуться документальні проблеми з такою заміною?
     
  5. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    І ще - ти хочеш сказати, що двигуни від всіх гольфів стають на всі гольфи? (з 3 на 2, з 4 на 2 і т.д.?):shock:
     
  6. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    І з пасатів тоже?

    (Мля, де третій значок?:sad:)
     
  7. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    Якщо ти хоче літаючу "мля", то як бачив в Ореста на ноутбуці, постав ще один двигун або відразу 2 ВР6 двигунів і тоді це буде реальна циркулярка, хоча задні крісла думаю тре буде викинути, як ти бачив будеш Порш вставляти (навіть з дівахами за кермом) :arrow:
     
  8. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    :-D

    Буде як то бмв на другому ролику. 1183 коняки чи скільки їх там було. :-D

    До речі, там якусь нову систему оподаткування автомобілів вводять чи пробують - страшні бабки прийдеться платити за старі машини при ТО. Хтось в курсі про то? Поділіться інфою.
     
  9. Fly

    Fly Active Member

    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    Topol з заміною двігла проблем не буде
    З третього на другий стають як рідні
    Так само якз пасата на гольф
    В твому випадку прийдеться кинути стойки пасатівські (або мої КОНІ :))
    бо 2,0 чуток важчий за 1,3
    За папери думаю до 100 у.о. більше точно не влетиш
     
  10. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    Всьо, Флай.
    Готуй 20 баків.

    За пару місяців - Topol 2.9 VR6 vs Fly 2.0 CE.:-D
     
  11. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    Ти так не зарікайся, а вдруг Флай купить собі Беху кубів так шість, я думаю вставить тебе :mrgreen:
     
  12. Monkey

    Monkey Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf II
    Клубна карта:
    000023
    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    А як з оформленням такого двигуна?
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    ABF насправді досить дорогий двигун, його хрін десь купиш. Якщо врахувати, що без діджіфанта він є тим самим 9А, раджу купити собі 9А (2,0 16кл, 136 кс) або KR (1,8, 16 кл 139 кс) або в крайньому випадку PL (1,8, 16в, 136 кс). Ціна - 500-800 баків за мотор. Якщо маєш додаткові 300 з, можеш придбати тут в Києві спортивний колектор з карбами від Альфа-Ромео, буде розганятися краще від 2,8. Хоча ВР-6 ітак розганяє туж машину повільніше ніж, скажімо, КР. З карбами двигун досягає десь 170 коней і що головне, відсутня відсічка, можна крутити до 10 000 об\хв.

    Тепер щодо витрат. Не знаю, який в тебе інжектор, але думаю, що КЕ-Жетронік. Тому витрати будуть мінімальні. Зі всім разом ти вкладешся в 200 паперів.З них:

    Перекидка мотора - 400 грн (мій майстер)
    Налаштування роботи - 150 грн (запалювання, суміш, датчики тощо)
    Переоформлення техпаспорта - біля 100 баксів (є канал)

    Хоча останній пункт можна і опустити, даїшники не вміють розрізняти об'єм по зовнішньому вигляду.

    P.S. Є 9А після капремонту з гарантією за 800 баксюків.
     
  14. Ravel

    Ravel Active Member

    Авто:
    VW Golf mk1
    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    если ж покупать такой движок то и коробку нада ?
    какой расход бенза на 100 ?
    ПЫ.СЫ.: такой мотор давно хотел поставить. есть даже все средства
     
  15. Kvass

    Kvass Active Member

    Авто:
    Октавія
    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    Скільки той впуск коштує?????:?
     
  16. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    Варто брати весь гольф в бундесі - такий там коштує в районі 1000 євро. 500 баків (приблизно) за перегонку машини в Україну. І робота.

    І як результат - крім мотора маєш цілий "запасний" гольф. :-D

    Наскільки я читав 2.8 VR6 жере 10 літрів по місту. Щось самому не віриться - але так пишуть.:shock:
     
  17. Fly

    Fly Active Member

    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    Topol якшо він буде брати 9-10 по трасі то будеш мати щастя:))
    Насправді новий може і брати 10 і то якшо не давати під хвіст
    а ти за 1к євро візьмеш вбитий гольф (на таких моторах спокійно не їздять) і буде пити по місту всі 14-15
     
  18. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    Та я вже і сам задумався, нах мені то щастя...:roll:
    Прижену, мля, гольфика 1.3 про запас, який коштує 100 марок і буду мати спокійну радість у вигляді 5 літрів на сотню, яка і є зара.:-D
     
  19. Fly

    Fly Active Member

    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    Topol прижени собі третій гольф 1,4
    і перекинь салон і мотор - як не як а свіжіший, заодно кондюк знімен, склопідіймачі і всяку поебень
    а решта віддаш на шрот
     
  20. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Зміна об'єму двигуна

    Впуск буде продаватися за 450-500 зелених. Але відразу кажу, що вартий цих грошей. Вчора мав радість проїхатися на ньому (scirocco 2,0 16v) - мене везли як пасажира, я розмовляв по телефону. Коли водій на другій на невеличкому спуску на Чоколівському проспекті натиснув повний, хочеш вір, хочеш ні - мені на 20 секунд перекрило дихалку. Я просто хотів щось відповісти і не зміг. От сміюся, а сказати нічого не можу - думаю виглядав повним ідіотом :) Таке відчув вперше, при тому, що сам на скіроці їзджу :). На першій передачі таке не проходить, бо якщо навіть плавно тиснеш повний, колеса починають буксувати. Розхід 12-18 л\100 км. В комплект входить 2 спортивні карби від Альфи, фільтри, всі небхідні троси-патрубки, спеціально зварений в інституті Патона впускний колектор, що сідає на всі 16-клапанні мотори. Ще одна перевага того впуску, що він не потребує жодних кулібнічань - прикрутив, під'єднав паливопровід, поїхав. Важливо, що з карбами відсутня відсічка по обертах, потрібно слідкувати за тахометром, бо на 11 тисячах починає гнути клапани - пружини не встигають їх штовхати.:shock:

    Коротше, якщо кого зацікавить - зголошуйтеся, бо не хочеться, щоб карби були продані чужим людям в столиці.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)