Зношені шийки розподільчого валу.

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем mixonoff, 9 бер 2009.

  1. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Є в мене другий двигун 1,6 YP(85 к.с.) від VW Passat, розібрав його і виявилась така картина
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Чи є цей знос критичним, чи потрібна шліфовка, і чи не означає це що потрібна заміна голови?
     
    Останнє редагування: 9 бер 2009
  2. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Сьогодні спитаю моториста .
     
  3. petroМ401

    petroМ401 Початківець

    Авто:
    VW Golf Mk1 DX-motor
    Подивись на вкладиші шатунів!!! В цьому моторі був слабкий тиск масла.Розпредвал однозначно треба замінити ,на його шийках продивляються мікротріщини, які утворились внаслідок перегріву двигуна.Швидше всього на цьому моторі (можливо раніше) були провернуті шатунні вкладиші.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Діагноз такий - слабий тиск масла (насос , забиті канали )
    По суті - пробуєш нулоьвкою прибрати нечисть, нерівності ( не переусердствуй , рвеш полоскуі по кругу ),ставиш вал на головку затискаєш ПРОВІРЯЄШ ЛЮФТ.
    при збільшеному люфті шліфуєш подушки ( котрі притискають розпредвал ).
    Зроблена таким способом машинка відкатала 50 тис.( далі невідомо - продали).
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)