Є в мене другий двигун 1,6 YP(85 к.с.) від VW Passat, розібрав його і виявилась така картина Чи є цей знос критичним, чи потрібна шліфовка, і чи не означає це що потрібна заміна голови?
Подивись на вкладиші шатунів!!! В цьому моторі був слабкий тиск масла.Розпредвал однозначно треба замінити ,на його шийках продивляються мікротріщини, які утворились внаслідок перегріву двигуна.Швидше всього на цьому моторі (можливо раніше) були провернуті шатунні вкладиші.
Привіт Діагноз такий - слабий тиск масла (насос , забиті канали ) По суті - пробуєш нулоьвкою прибрати нечисть, нерівності ( не переусердствуй , рвеш полоскуі по кругу ),ставиш вал на головку затискаєш ПРОВІРЯЄШ ЛЮФТ. при збільшеному люфті шліфуєш подушки ( котрі притискають розпредвал ). Зроблена таким способом машинка відкатала 50 тис.( далі невідомо - продали).