Авто VW Golf 1.4 ABD система запалювання моно-монотронік. З ранку на холодну заводиться десь з 3-4 разу при чому обороти мушу підтримувати дроселем десь близько 60с. Двигун в цей час теліпає, троїть навіть може і заглохнути. Як трохи прогрію насилу, дросель відпускаю обороти норма 800-850. На горячу все нормально без проблем. Іскра є провірено. Відпишіть будь-ласка може в когось шось таке вже було. Спасибі.
провіряй датчик температури охолоджувальної рідини...чотириконтактний (в тебе такий напевно стоїть) що стоїть на патрубку що виходить з ГБЦ
А знаєш як правильно провіряти...? Не стидайся задавати питання. Дурних питань не буває...бувають дурні відповіді.
Теж правильно.....))))))) Але ми могли помилитися в діагнозі. На відстані не заглядаючи під капот можна легко помилитися. Перепровірити б не мішало....
А я можу провірити датчик не знімаючи його вдома? За новий я домовився можна і повернути. Замітив ще таке. Коли замикаю конт.групу але ще нестартую лампочка температури в салоні загорається і зразу гасне (наводить на ваш правильний діагнос). Перед стартом лапка газу на холодну теж самовільно не сідає трохи як було до галюніків.
Перечитав... Дякую. Але то заскладно для мене, не маю відповідних приладів і навиків. Часу теж обмаль. Якщо завтра дощитиме, то відлию трохи ОР і тупо поміняю ТДОЖ. Подивимось... Відпишу.
Сьогодні зранку я поставив контактну фішку на новий ТДОЖ старий не виймав з сідла. Гольфик завівся з півоберта і запрацював як часики . Трохи погрів і переставив фішку на старий бо треба було їхати. Зараз виміняв ТДОЖ на новий прогрів до 90 градусів, проїхався, все нормально. Жалко тільки старий ТДОЖ то був рідний, оригінальний. Щиро дякую SASA і kym за допомогу, бо ще трохи і вже хотів віддати авто в ремонт людям, які можливо могли і понівечити систему конкретно. Прикладів море... Хочу також подякувати організаторам форуму, спасибі що ви у нас є. Danke schon каже вам усім Golf III. Вибачайте якщо мене трохи на слова пронесло.