Де стоїть той довбаний зумер,забембав вже,замінив усі датчики,почистив маслянний насос,замінив усі релюшки,ставив з другої машини приборку,а він далі бзинить.скажіть будь ласка де він є відружу падло,дякою
Взагаліто на самій приборці, але мабуть ти це знаєш. Та перш ніж відрізати заїдь на СТО та поміряй тиск мастила, тільки не забувай що зумер спрацьовує після 2тис.об/хв. Якщо ж тиск в нормі і ти ставив приборку з іншого авто значить барахлить датчик, якщо і його міняв то в тебе десь коротнув провід який відповідає за подачу сигнала на зумер а тому заїдь до електрика чи самостійно перевір ізоляцію дроту.
РўР° РІС–РЅ бзенить С– РЅР° холостих,тиск РІ РЅРѕСЂРјС–,РІ електрика Р±СѓРІ,передивибся РїСЂРѕРІРѕРґРєСѓ РІС–РЅ Р° потім сам,так СЏРє думав шо РІС–РЅ шось пропустив,СЏ знаю шо РІС–РЅ РІ приборці,але СЏРє РІС–РЅ виглядає? Та він бзенить і на холостих,тиск в нормі,в електрика був,передивибся проводку він а потім сам,так як думав шо він шось пропустив,я знаю шо він в приборці,але як він виглядає?
Знаходиться в самому спіометрі, за шкалою. Потрібно розбирати і витягувати спідометр, там є плата у вигляді букви "Г" яка відповідає за тиск масла..
Взагалі то він на холостих спрацьовувати не повинен! можливо я помиляюсь але до 2тис.об/хв має спрацьовувати лише лампочка(принаймі в мене так було). спробуй відєднати провода від датчиків тиску, вони спрацьовують на масу, можливо ти перепутав місцями провода на датчиках. Перевір за допомогою тестеру чи спрацьовує датчик: тестер ставиш на прозвонку, один кінець на масу інший на датчик, запускаєш двигун і добавляєш обертів до тих пір поки перестане звонитися. Доречі при знятих клемах датчиків лампочка тиску не повинна світитися і зумер не повинен працювати. Ти ставив приборку з робочого авто чи купував? якщо друге то візьми з завідомо робочої машини, або свою постав на робочу автівку і дізнаєшся чи в ній проблема. Почитай по мануалу при якому тиску та обертах має спрацьовувати зумер, бо на 3000об/хв тиск буде вищий за необхідний для датчика, тому потрібно заміряти на прогрітому авто в діапазоні +-100об від необхідних для датчика високого тиску, ну й звісно на холостому ході. Зроби заміри тиску масла і потім будемо думати що робити далі, бо можливо в тебе вже тиск нижче необхідного що наштовхує на капіталку, а ти будеш міняти приборки чи зовсім відріжеш той зумер і десь в дорозі стуконе двигун(тьфу,тьфу,тьфу).
все що ти порадив зроблено,ставив приборку з машини яка шодень в русі. З вбитим мотором яка бере від заміни до заміни масла 2-2.5л.,а в мене грам 400-500,і бзенить при любих обертах,ставлю його приборку тишина,проблема в приборці міняти нехечу,,лишн9 витрата коштів.
Мирік, ти користуйся стандартними едіторами форуму, для того щоб вводити текст, а не копіювання і вставляння зі сторонніх редакторів! Важко твої дописи читати! А для простого смертного вони не читабельні взагалі.