Зумер

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Мирік, 18 чер 2011.

  1. Мирік

    Мирік Active Member

    Авто:
    Volkswagen Golf 2 1.6 RF,87р
    Де стоїть той довбаний зумер,забембав вже,замінив усі датчики,почистив маслянний насос,замінив усі релюшки,ставив з другої машини приборку,а він далі бзинить.скажіть будь ласка де він є відружу падло,дякою
     
    Останнє редагування модератором: 18 чер 2011
  2. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Взагаліто на самій приборці, але мабуть ти це знаєш. Та перш ніж відрізати заїдь на СТО та поміряй тиск мастила, тільки не забувай що зумер спрацьовує після 2тис.об/хв. Якщо ж тиск в нормі і ти ставив приборку з іншого авто значить барахлить датчик, якщо і його міняв то в тебе десь коротнув провід який відповідає за подачу сигнала на зумер а тому заїдь до електрика чи самостійно перевір ізоляцію дроту.
     
  3. Мирік

    Мирік Active Member

    Авто:
    Volkswagen Golf 2 1.6 RF,87р
    Та він бзенить і на холостих,тиск в нормі,в електрика був,передивибся проводку він а потім сам,так як думав шо він шось пропустив,я знаю шо він в приборці,але як він виглядає?

    Та він бзенить і на холостих,тиск в нормі,в електрика був,передивибся проводку він а потім сам,так як думав шо він шось пропустив,я знаю шо він в приборці,але як він виглядає?
     
    Останнє редагування модератором: 20 чер 2011
  4. memline

    memline Active Member

    Авто:
    Гольф 2 1.3 1987(був),Mercedes-Benz Vito 108 CDI
    ,якщо ти його знайдеш:D,але ж потім він ще можливо стане у пригоді.
     
  5. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Знаходиться в самому спіометрі, за шкалою. Потрібно розбирати і витягувати спідометр, там є плата у вигляді букви "Г" яка відповідає за тиск масла..
     
  6. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Взагалі то він на холостих спрацьовувати не повинен! можливо я помиляюсь але до 2тис.об/хв має спрацьовувати лише лампочка(принаймі в мене так було). спробуй відєднати провода від датчиків тиску, вони спрацьовують на масу, можливо ти перепутав місцями провода на датчиках. Перевір за допомогою тестеру чи спрацьовує датчик: тестер ставиш на прозвонку, один кінець на масу інший на датчик, запускаєш двигун і добавляєш обертів до тих пір поки перестане звонитися. Доречі при знятих клемах датчиків лампочка тиску не повинна світитися і зумер не повинен працювати. Ти ставив приборку з робочого авто чи купував? якщо друге то візьми з завідомо робочої машини, або свою постав на робочу автівку і дізнаєшся чи в ній проблема.
    Почитай по мануалу при якому тиску та обертах має спрацьовувати зумер, бо на 3000об/хв тиск буде вищий за необхідний для датчика, тому потрібно заміряти на прогрітому авто в діапазоні +-100об від необхідних для датчика високого тиску, ну й звісно на холостому ході. Зроби заміри тиску масла і потім будемо думати що робити далі, бо можливо в тебе вже тиск нижче необхідного що наштовхує на капіталку, а ти будеш міняти приборки чи зовсім відріжеш той зумер і десь в дорозі стуконе двигун(тьфу,тьфу,тьфу).
     
  7. Мирік

    Мирік Active Member

    Авто:
    Volkswagen Golf 2 1.6 RF,87р
    все що ти порадив зроблено,ставив приборку з машини яка шодень в русі. З вбитим мотором яка бере від заміни до заміни масла 2-2.5л.,а в мене грам 400-500,і бзенить при любих обертах,ставлю його приборку тишина,проблема в приборці міняти нехечу,,лишн9 витрата коштів.
     
  8. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Мирік, ти користуйся стандартними едіторами форуму, для того щоб вводити текст, а не копіювання і вставляння зі сторонніх редакторів!

    Важко твої дописи читати! А для простого смертного вони не читабельні взагалі.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)