Зуум тиску масла

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем GVM, 7 кві 2012.

  1. GVM

    GVM Active Member

    Авто:
    volkswagen Golf 2 (був) Volkswagen passat B7
    Привіт всім! Сьогодні була така ситуація,ні з того ні з сього загорілась лампочка тиску масла,що супроводжувалось звуковим сигналом...Заглушив мотор,і зупинивсяПровірив рівень,все ок.Далі трохи постояв, подумав,завівся і все стало нормально...Може хто знає що може бути...Golf 2 1.8 GX KE-Jetronik.Наперед дякую:scratch_one-s_head:
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    На горячому моторі граничний тиск масла привів до спрацювання зуммера. Причин цьому може бути багато. Якщо повториться то пропоную спробувати замінити масло. Якщо нічого не зміниться то треба вскривати мотор. Щоб цього уникнути можна долити в масло присадку.
     
  3. GVM

    GVM Active Member

    Авто:
    volkswagen Golf 2 (був) Volkswagen passat B7
    Масло міняв десь 2500 км,яка сама пошириніша, що дає та прискадка...:nea:
     
  4. GVM

    GVM Active Member

    Авто:
    volkswagen Golf 2 (був) Volkswagen passat B7
    Що значить гграничний тиск...:nea:
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Присадка може бути для загущування масла.... ну щоб масло стало густішим... але то тимчасове вирішення питання... треба міряти тиск в голові і дивитись по результатах чи то з електрикою проблема(з самим датчиком) чи то проблема в середині двигуна...
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Гранично мінімальний тиск що відповідає 1,8 бар при 2000 обертах.
    Сама поширеніша це зношені вкладиші (тут кум більше пояснить)
    Можливо масло неякісне і втратило свої властивості але не факт
     
  7. GVM

    GVM Active Member

    Авто:
    volkswagen Golf 2 (був) Volkswagen passat B7
    робився капт ремонт автомобіля десь 4 роки тому,проїхав десь 40 тис.,ще одне на кришці зауважив якісь легкий білий наліт.Рідини не пропадають.:nea:
     
  8. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Масло міняй !!!
     
  9. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Білий наліт може бути ознакою потрапляння охол рідини в масло. Зверни увагу чи немає надлишкового тиску в системі охолодження (дує патрубки). Думаю варто замінити прокладку головки.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Коли робився кап.ремонт ГБЦ провіряли... колодці гідрокомпенсаторів були в нормі...?
    Наліт то не страшно. За звичай це буває коли машина працює в старт- стопному режимі. по простому коли їдеш з дому на роботу і з роботи до дому і все.... тоді двигун не встигає добре прогрітися і масло дає таку піну... особливо це замітно зимою.
     
  11. GVM

    GVM Active Member

    Авто:
    volkswagen Golf 2 (був) Volkswagen passat B7
    Що то таке ГБЦ? Чи колодці були внормі не знаю бо не я робив,але майстер робив добрий,знаю що гідрокомпенсатори міняли.Їжджу в основному на роботу з роботи,інколи на дачу.
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    ГБЦ -головка блоку циліндрів. Просто є підозра що колодці гідриків виробились і не тримають тиску масла... це слабе місце в тих двигунах.... але то треба механікою міряти тиск і тоді вже щось конкретно можна говорити
     
  13. GVM

    GVM Active Member

    Авто:
    volkswagen Golf 2 (був) Volkswagen passat B7
    Ті колодці міняються чи цілу головку треба міняти...,і де можна провірити тиск
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Можна в нас
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    у 80% зі ста заміряння тиску на стоячій машині нідочого не призводить.
    Пропоную спочатку поїздити і придивитись до поведінки і чи це постійно так. Далі заміна масла.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Призводить ....призводить. Нагрузка двигуна на тиск маслонасоса впливає тільки кутовою швидкістю а на величину зазорів і чистоту масляних каналів не впливає взагалі. ХХ обертів вповні вистарчає щоб визначити стан насоса і зазорів, а відповідно і ресурс двигуна.
     
  17. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Така халепа колись в мене була на Джеті. Лампочка не горіла, але коли двигун розвивав більше 3000об/хв загорялася лампочка і спрацьовував зумер,заглушив/завів все нормально, тільки газонув знову таке. Причина: вийшов з ладу датчик масла на корпусі масляного фільтра, такий білий/маленький на фішку.
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Не тільки. Найбільше впливає динамічна їзда. Щось в мене на стоячій машині лампа ніколи не засвічувалась !
    О. 2 автор. Міряти тиск треба коли зумер спрацьовує, а не коли просто 5 хвилин покалатати мотором.
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо ти про кантрік то в тебе просто датчик барахлить ... це їх хвороба.... при збільшенні тиску (різкий газ) можуть підклинити. ми в тебе міряли механікою - ГБЦ тримала 1 бар. А тиск провіряється і на ХХ і на 2000 об. і того вистарчає щоб визначитись чи то електрика чи двигун. Якщо тиск і внизу і вверху в нормі то тоді тільки датчик свистить і можна їздити
     
  20. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ні Кум я не про кантрік. І не про датчик.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)