Звук двигуна Passat B3, RP

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем vko_ukr, 30 кві 2009.

  1. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    Шановні Форумчани! Вирішив створити нову тему по звуку двигуна, оскільки сприймаємо стан автомобіля не лише візуально але й, можливо в більшій мірі, через звук роботи його елементів. Маю навіть пропозицію модераторам дозволити присутнім долучати до дописів не лише файли із фотографіями, текстом чи рисунками, але і звукові файли (хоча б класичні *.wav чи *.mp3). Або ж скажімо можна було б створити цілий розділ, наприклад, "Мелодія двигуна", поряд із "Підкапотним простором", що дозволить обговорювати та діагностувати всю гаму звуків механізмів автівок (але це леше на Ваш розсуд і можливо в перспективі).

    Шановні майстри, потребую Вашої компетентної поради стосовно ситуації із роботою двигуна. Турбує на моєму Passat B3, RP (без гідропісилювача і кондиціонера) якийсь калатаючий звук, наче щось до чогось стукає. Особливо він проявляється на холодній автівці, коли тільки заводиш. На прогрітій авто також звук присутній, але в меншій мірі. Якось був на "ямі" і що важливо, проявляється аналогічний звук десь в районі масляного піддону. Такий звук важко передати словесно, тому розміщую записану версію звуку (http://ifolder.ru/11892590). На потужність і швидкісні характики він не впливає. Єдине, що при обертах близько 3000 об/хв і вище відчувається якась вібрація та гул двигуна. На холостих обертах трохи чути запах бензину із вихлопними газами. Масло двигун майже не споживає (виїжджаю між замінами без доливання 10 000 км, при цьому рівень майже не змінюється в межах поділок на щупі) Додатково скажу, що мінялись рік тому кільця, МСК, вкладиші. Також на форумі (http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=79699&st=0) був допис із подібними признаками стуку двигуна з висновком про проблеми із направляючими клапанів, проте не знаю чи у мене подібна ситуація.
    Будь-ласка порадьте, що це за звук, чи він небезпечний, чи можна експлуатувати автівку?
    Якщо це дійсно направляючі клапанів, то чим "грозить" їх перевірка і ремонт?
    Як правильно діагностувати направляючі?

    Наперед дякую усім хто відгукнеться.
     
  2. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    в мене щось подібне,катаюсь так вже більше року,при прогріві звук пропадає!
     
  3. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    то стукає поршень
     
  4. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    якщо при прогріві то гідрокомпенсатори..
     
  5. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    Aknod, я теж катаюсь, але це від того, що не відома причина. Інакше чого б такому звуку відбуватись, це ж не нормальне явище для двигуна. Аби чогось гіршого не сталось...

    Orra, якщо звук відбувається від поршня, тоді я би швидше сказав, що це напевно пальчики? Допускаю, що при прогріві вирівнюються діаметри самого поршня і пальців та й зникає той стук. Хоча все це підозріло, бо звук якийсь такий хаотичний, а від поршня думаю більш рівномірний і тупіший (з нижчими частотами) був би, як гадаєш?

    Solaris - це точно не гідрокомпенсатори, вони трох постукують на холодну, але це зовсім інший звук. До речі, за книжками звук гідриків на холодну - це нормальне явище і коли він пропадає при прогріві то можна без проблем експлуатувати свого "коня". Такому поцокуванню гідриків є фізичне пояснення (у форумах багато інформації по цьому).

    Особисто я прогнозую навіть помпу. В мене вона на холодній автівці малесенький люфтик має, можливо коли прогрієш автівку, то звук і зникає (хоча є сумнів бо було би навпаки - від прогріву збільшились би зазори від розишення металу). Якось спробую зняти ремінь генератора, він же й на помпу йде. Якщо звук пропаде, то таки помпа.
     
  6. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    а в тебе не буває проблем з підвищенням температури?і як довго гріється мотор?
     
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ідея класна, тільки от є проблема - всі побутові мікрофони спотворюють звук двигуна, частково зрізаючи високі та повністю вбиваючи низькі частоти. Крім того за звуковим файлом не відслідкуєш місця звуку, динаміки впливу швидкості чи обертів двигуна ітд. Тому з таким нововведенням буде більше капарства ніж користі.

    Щодо причини стуку - раджу починати з точного визначення його джерела. Що стосується
    то це взагалі нормально, якщо в розумній мірі.
     
  8. petroМ401

    petroМ401 Початківець

    Авто:
    VW Golf Mk1 DX-motor
    vko_ukr в мене колись була така проблема і заключалась вона в тому , що одна із шатунних шийок колінвала (а саме третя) мала значне зношення . Може згадаєш чи після заміни вкладишів цей звук пропав. Бо через деякий час він знову в мене появився , знявши піддон я побачив що саме цей вкладиш знову був більш підношений як інші. Купив комплект вкладишів і через де який час міняв їх по одній парі, тимсамим шийка стала гладенька майже як колись. Скажу що при такій проблемі на тиск масла значного впливу не спостерігалось. Ну і як ти раніше говорив що цей стук найбільше проходидь з піддона , ражу все ж таки туда заглянути!!
     
  9. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    Вітаю Scirocco! Частково про звук із тобою погоджуюсь, але мабудь поубтова техніка (не мікрофони) швидше фільтрує звуки, а зрізає вона лише ті частоти які людина і так не чує (поза зоною сприйняття слуху, це високі і низькі частоти), бо в іншому випадку нема ніякого змісту у самій побут. техніці, якщо звуки зрізати (маю деякий практичний досвід із обробкою сигналів) :pardon: Мої роздуми були висловлені чисто практичною проблемою (гадаю я не один такий), коли я розшукував зовнішій сайт для розміщення звукового файлу, а міги би розмістити його в межах самого допису як це робиться із, наприклад, зображеннями (які можуть бути також спотворені не менше ніж звук). Записаний же мною звук достатньо наближений до реального (якшо не вдаватись у музичні тонкощі, бо в нас мова не про те), хоча і записаний з мобільного, і цілком достатній для діагностики. Тому, думаю можна було б уможливити долучення звукових форматів файлів (щоб не бути лише зрячим із вмінням читати текст, але в той же час глухим, адже звуки інколи важко висловити словами). Проте це всеодно не проблема, бо можна файлик зазіпувати. Щодо капарства, як на мене, то й тут не така вже й проблема, бо якщо не буде звуку у файлі (в результаті фільтування побутовою технікою) то й не буде сенсу робити допис, так як це буде безпредметно, а тому долучатимуть лишя допустимі для діагностування звукові файли, які наближені до реальних звуків.
    Scirocco, будь-ласка не подумайте щось про мене зле (якийсь мінорний допис получився), це лише мої міркування, але можливо я і не правий, бо не можу осягнути тих складнощів з якими мають справи адміністратори. Всеодно, повторюсь, що тут проблеми нема (хоча долучення звукових файлів можна було б і додати).

    За пораду із двигуном дякую, вже давно намагаюсь локалізувати проблему, але тут має місце якась невизначеність і нечіткість, тому все ще в пошуках (перед тим як розбирати двигун, збираю відгуки форумчан, які вже зіткунилсь із такою проблемою).
     
  10. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    Дякую за цінну пораду. От чи після заміни своїх вкладишів пропав звук я не пригадаю (був тоді задоволений роботою і начебто не чув звуків). Цікаво чому ти міняв вкладиші час від часу? Хіба обкатка не притре усі вкладиші після заміни, чому не поміняв відразу всі вкладиші?
    Про тарахкаючий звук двигуна є чимало дописів, зокрема про те, що це може ремінь ГРМ торкаєтись кожуха, можливо я дійсно роздув "слона" із "мухи" і не все так погано? В мене шків, що на колінвалі трохи не відцентрований і якби "гуляє", можливо і ремінь ГРМ після заміни під кожухом тарахкоче (але якось важко віриться що той звук, який я розиісти в Internet схожий на тертя ременя об кожух).
     
  11. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    Aknod, ти маєш на увазі перевищення температури? Тут у мене більш-менш гаразд: 90 градусів під час руху і трішки вище коли стоїш (тоді вмикається друга швидкість вентилятора і все стає знову на 90). Раніше у мене була зворотня проблема і двигун недонагрівався, то я вилікував заміною термостату (старий термостат зашвидко відкривався). Додам, що я кілька місяців тому також міняв помпу бо вже "гуділа", а точніше лише крильчатку, нова від фірми Hepu (металічні крильчатки). Можливо причина у несумісності корпусу старої помпи із новою крильчаткою (стара крильчатка була пластмасовою). До речі, на старому корпусі всередині були невеликі царапини від крильчатки з нижньої сторони. Треба точно ремінь зняти і перевірити звук! У понеділок спробую це зробити.
    (Трохи не в тему, але щоби була користь тим хто зацікавиться водяною помпою, додам, що з досвіду заміни раджу брати відразу корпусні помпи, а не крильчатки, які пропонують продавці (їм лише потрібно реалізувати продукт). Різниця в ціні не велика, зато якість буде вищою і "головної болі" значно менше. Особисто я в майбутньому мінятиму помпу лише на корпусну в зборі!
     
  12. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    звук можна більш менш локалізувати . візьми довгий металевий прут , пристав його до вуха одним кінцем, а іншим до всіх агрегатів по черзі. якшо то помпа, чи генератор, чи грм до кришки , то почуєш з точністю 100%.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    ORRA, дякую, вже робив таку "операцію", мабудь таки помпа. Поки, що мирюсь із такими звуками - їжджу доки не проявиться щось явніше.
     
  14. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    Знову повертаюсь до теми. Маю наступні признаки. Зимою тарахкаючий звук пропав! Зараз весна і знову повернення тарахкання на ХХ. При більших обертах цей "противний звук" пропадає. Поки їжджу доки не проявиться більш явно.
     
  15. SashulkaB3

    SashulkaB3 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 35I
    У мене наприклад стрекоче форсунка!!! На слух похоже на стукіт гідриків, але більш дзвінкий!!!
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Слухай помпу.... зима літо тут ні причому. Просто так напевно співпало.
     
  17. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    в мене той же звук,помпу міняв,але звук не пропав...
     
  18. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    Я також помпу міняв, правда перед зимою (точніше на початку зими). Зараз прослуховую Стетоскопом - звук дійсно десь в районі помпи, але хіба помпа так мало живе(пів року)? Та й сумніви є на рахунок помпи, бо коли ремінь знімаю на помпі то люфту майже нема і крутиться гладко без заїдань (але звичайно що це не оберти двигуна, а так рукою).
    Позитив всеодно є бо той звук - це точно не тертя ременя ГРМ об пластиковий захист, то ж якщо у когось такий самий звук, то це очевидно не про захист!

    У мене ще одна складність виявилась - шків гуляє (той що на колінвалі, і на якому клиновий ремінь до помпи та генератора). Не уявляю як він міг вигнутись??? Я знайшов на шроті у Тернополі інший (50 грн віддав), але проблемка!!!, я пробував відкрутити болти, що тримають шків, але не зміг (додавав і ВД і постукував молоточком по болтах, 6-гранник Г-подібний гнувся). Таке враження, що вони приварені, а може там ліва різьба?! Поділіться досвідом або хитрощами, хто зтикався з такою задачкою: як відкрутити ті болти, бо здається я навіть на одному грані скрутив (не знаю що тепер робитиму), а всеодно не відкрутив! І ще одне, там болти такі ж як на шківі від помпи чи ні (це я наперед прогнозую для заміни)?
     
  19. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    Повертаюсь до своїх дописів. Таки відкрутив я шків (дякуючи Torx насадкам), а болти звичайно, що замінив. Той старий шків мав "вісімку" і гуляв у різні боки, тому добре, що провів таку операцію, а то могло десь в дорозі і порвати ремінь чи у гіршому випадку заклинити помпу. Стосовно результату, то він явний, тепер ремінь обертається рівненько (без гулянь) і звук той "рохкаючий" який був раніше пропав. То ж у мене підозра, що то ремінь об шків так терся коли останній гуляв із сторони в сторону, а отже це не помпа!
     
  20. SashulkaB3

    SashulkaB3 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 35I
    Ну незнаю, помойму зовнішнє джерело можно було відразу віднайти. От у мене десь з блока йде цокіт і шось таки підозрюю гідрики в районі 3-го циліндра. Але і форсунка нехило цокотить.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)