Хто може мені заколхозити режим включення додаткового світла (внутрішніх фар) в Г2? Суть: внутрішні фари в Г2 в решітці вмикаються, штатно лише тоді, коли вкл. ближнє/дальнє світло головних фар. Мене це кумарить. Суть колхозу: Хочу, щоби ті внутрішні фари вмикались навіть тоді, коли включені лише габарити (підфарники), тобто були незалежні від головного світла. Чому я так хочу: 1. просто хочу 2. щоби можна було по трасі їхати з увімкненими габаритами і внутрішніми фарами, і при цьому "моргати" головним світлом про присутність ДАЙців. :D І так, хто може мені сей девайс заколхозити? Ціна, та що для того потрібно + контакти в ПП, пліз! П/С/ такий варіант, як підключити на пряму від АКБ на розрив кнопки, не канає. Хочу, щоби той колхоз був толково зроблений.
внутрішні фари в Г2 в решітці сліплять, їх не можна без дальнього використовувати. Я колись їх на ближнє підключив то поки їхав додому то всі зустрічні мені моргали.
чувак, не роби то, бо то херово. тому що там ішли або туманки або допоміжне світло головного дальнього. одне і друге по ПДД неможна мати включеним без головного ближнього світла. подумай ще раз, чи тобі то треба, і ловити прокльони в свою сторону на дорозі
Кантрік тут нідочого, там взагалі окрема оптика. Хто не знав в мене ще колись був Г2 1,3. Середні фари не для ближнього, а сліпити буде полюбе, хоть ти їх 2 см від землі вози. Фізика-с. Ці фари не мають спец шторки яку мають всі фари для ближнього світла... А гандони які включають протитуманки разом з ближнім вночі нехай собі їх в салон розвернуть. Не поповняй їхні ряди. С мабільнава дєвайса
І так, спіткало мене сьогодні "напів-лихо", їхав ввечері в Ходорів, заїхав на АЗС в Миколаєві, все було гуд. Заправився, намагаюсь виїхати, а мій трактор - не хоче, не вмикаються передачі, почав провалюватись ричаг переключення КП. Але з терпінням, якось доїхав в Ходорів, там на зворотньому шляху заїхав на естакаду і побачив ось це А простіше - про!палась кришечка (сфера, захист, чи як там її обізвати). Розташоване воно на днищу, під кулісою. Оскільки була ніч, то вирішив нічого не робити (не мудрити), у Львів їхав так, наче Ланосом постійно в режимі ввімкнення задньої передачі, бо треба було ричаг тягнути вверх. Тепер порадьте, як то все "вилікувати"? Чи є таке б/у?, Чи брати нове? Ну і основне питання - чи можна замінити лише ту оболочку, що загубилась чи відламалась (показано червоною стрілкою і кругом її місце, де вона була ізначально)???, чи треба міняти пластину в зборі з тою оболочкою (показано зеленим контуром)? П/С/ на фото - провалений ричаг перемикання КП.
Не слухай інших! От мене тут більшість г@андоном вважає ще тим, а мені як солов"ю - все пох@ую ! Будь собою, роби як хочеш і срати що говорять інші !
Треба буде купувати нове))))). Я б радив перебрати заодно кулісу, я собі робив за даним мануалом все гарно розписано і є номера деталей які потрібно буде придбати. http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=127413
щиро вдячний, плюсую. Перечитав, виписав номера, їду купувати і усовувати несправність. Зроблю - відпишусь.
Будеш здивований чіткістю переключення передач до речі маю той шаблон для виставлення куліси як треба маяч дам поюзати)))))
То все класно, але механізми переключення передач бувають різні! в мене на 1,3 інакша. Перед покупкою деталей переконайся що ті деталі підійдуть. а ще краще, спочатку старі зняти, і тоді дивитись, що треба міняти...
Ну то екзіст в допомогу, а що там може бути різне? Хіба в тебе 4 ст. Це мануал для пяти ступки. На самій коробці трохи інші тяги і вроді все.
І так, зробив, мудохався від обіду і десь до 19.00 год., робив в Кривчицях на естакаді, на заправці. дякую, ще раз, тобі Котику, що під'їхав та виявив мені ще одну несправність 1,6D і 1,8 (1,6) бензин - все однакове, за винятком паливної системи, там мотори однаково розміщені, а вот 1,3 - там є нюанси. Доповідаю - зробив, все гуд, все ляля, все чудово і все супер. Звіт (фотозвіт) закину завтра, можливо буде комусь в допомогу. Опишу коротко - робота не є трудомістка, але мудохарна...., наче конструктор, який складаєш в перший раз. Shpuganich, тобі дуже дякую за ссилочку - помогла. Напиши в ПП свій номер тел., хочу під'їхати і взяти то лекало + хочу проконсультуватись, бо получилось так, що 5-та не вмикається, натомість заганяє в 3-тю. Але, суперський позитив в тому, що тепер, коли сяде жінка за кермо, то не буде замість 1-ї вмикати R-ку. Тепер, вони чітко розмежовані згідно інструкції по експлуатації. кидай контакти в ПП, завтра задзвоню, якщо не помиляюсь, то тебе можна вдень відшукати на Липинського. Шаблончик зобов'язуюсь повернути разом з пивасіком
Рома глянь довжину цієї тяги пластикової 5ст-74мм 4ст-86мм http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=127413&st=20 Або ще промежуточний ричаг глянути та желізяка що на фото зліва. Це єдині відмінності в 4ст і 5ст.
Мені також потрібно поміняти/зремонтувати кулісу, бо вже не маю сили з тими передачами, дуже туго переключаються і люблю включити замість першої 3 або задню, там немає блоку заднього ходу, обломаний був, як краще поступити? купити кулісу чи ремкомплект?, адже самому перебрати мені то нереально.... не шурупаю я поки в тих запчастинах я вот подивися мануал, трохи страшнувато стало))
Рома попробуй 5-ту передачу включати з натиском вниз (як задню включаєш), і буде тобі "щастя". П.С.Я собі теж міняв 2 роки тому(точніше майстер який робив мені мотор), то зразу теж думав що неправильно виставив, але втиснув вниз а потім вправо і о 5 включилась, і до цих пір так включаю.