Є номера телефонів, кому потрібно можете передзвонити і все розпитати.... Авто-Альянс"Торгово-Сервісний Центр м. Львів, вул. Зелена, 105а, 79035 Тел.: (032) 2418291, (032) 2418295 ТзОВ "Львівський автоелектроремонтний завод" вул. Під Дубом, 26, Тел. 38(0322) 33-35-46
Я сьогодні на базарі на Перфецького взяв собі новий акумулятор. Старий мій 95Аh прийняли за 130 грн плюс доплатив їм 500грн і взяв новий 74Аh. Написали гарантію на 2 роки та безкоштовне обслуговування на Зеленій...Я задоволений
Как варинты! Тут представительство "Варта, бош и т.д)+ сервис вул.Зелена http://wikimapia.org/#lat=49.8246674&lon=24.050585&z=17&l=1&m=b Сервис по Акб вул.Джерельна http://wikimapia.org/#lat=49.8508512&lon=24.0208957&z=19&l=1&m=b По своему опыту скажу! Отказался от дорогих брендов в пользу "Отечественного производителя", взял себе Феон! Купил за 550грв 74ам.ч проверенную продавцами+разогнанную до 12.8. Очень доволен :D ЗЫ. Если машинка с пробегом то лучше такие, они не боятся глубокого разряда в отличае от кальциевых и более модных.
Я завжди на Зеленій, одразу ж біля Ю.Р.К. купляв і здавав старий. Перевірена точками роками і майстри завжди підкажуть оптимальний варіант!
недавно сталас зі мною халепа. мій акумулятор Бош сільвер перестав заряджатися. в мене ще є гарантія на нього, не витримав навіть до кінця терміну гарантії. в мене все гуд генератор видає 13.8-14.00. не знаю правда чи вдасться здати по гарантії бо навіть чи цей сервіс ще є. брав на Зеленій. сервіс на зеленій 147. можливо хто підкаже чи здавав акумулятори по гарантії ? хтось підкажіть чи варто шукати якись б/у акумулятор? бо зараз купити дорогий хороший акумулятор трохи не в планах. тай я розраховував що цей мені послужить як мінімум 4 роки. ціна була висока і виробник зі світовим імям. тай модель всіма хвалена bosch s4 74 680 холодний старт
В директора вдома стоїть дизель генератор, рідний китайкиський аккум вмер через рік, купили новий бош 45ти амперний то за рік замінили чотири штуки (замикає банка). Міняли по гарантіїї без будь яких питань правда гарантію не продовжували, сказали що то бракована партія.
Я розчарувався в тих "фірмових" акумуляторах, в їхніх сервісах і особливо гарантії. Взяв в 2009 році VARTA SD-63. Гарантія два роки. До того мав Varta 45, відслужив 5 років як має бути, були позапланові підзарядки може 4-5 за весь термін, а так весь час стояв на машині. Думаю, куплю тої самої фірми, але потужніший, бо книжка пише що треба 60-ку мінімум. Півроку проїздив, залишив машину на два тижні - акумулятор повністю розрядився. При купівлі все були перевірили, електрика в нормі. Та й я час від часу перевіряв - зарядка добре йшла і на вулиці було літо, тобто споживання електрики мінімальне. Поїхав я туди, де купляв, а мені кажуть що на стару машину треба купляти лише акумулятори, які можна обслуговувати. Де ж їх поради були коли я купляв акумулятор і ставив в них на гарантію? Кажу візьміть на зарядку - відповідають немає на заміну що поставити (декілька разів і приїзжав і дзвонив, відповідь та сама). До того завжди було на заміну, а зараз немає. Я кажу то мабуть брак, візьміть по гарантії в ремонт або на заміну - відмовили у зв'язку з тим, що акумулятор не відповідає типу машини, тобто для старіших машин треба брати лише ті акумулятори, які треба обслуговувати - доливати електролит і вимірювати його плотність. Прям совдепія якась. А так, кажуть, акумулятор постійно не доотримував (мабуть!) зарядки і тому він вже не має тої потужності. Я ж кажу все перевіряли коли ставили на гарантію, і хоч зараз можете перевірити, все справно працює. Але так я і далі з тим акумулятором їзжу. Раз в три місяці ставлю на ніч на повну зарядку і вроді більш менш. Побачимо зимою як буде. Можна звичайно щось пробувати довести, гарантія ще існує, але в ній стільки підпунктів (читай відмазок), що, думаю, гарантія - це останнє, що має впливати на вибір акумулятора. Знайомий в той же час купив якийсь російський чи український акумулятор майже в два рази дешевше і досі в нього все нормально. Ось такі сільвери
То були відмазки від гарантії, умови експлуатації акумулятора не залежать від типу самого акумулятора, аби потужність його була не замалою, от і все, а решта то відмазки. Тут, в темі, я розписував приблизні розрахунки споживання і вибору акумулятора, і згідно них, не дивно, якщо в тебе 40ка сіла за 2 тижні. І справедливо сказати, що теоретично, в старих машинах може бути більший струм споживання на стоянці (всякі там підкорочування, старість металу-провідника дротів, і т.д, але яке там споживання???? сигналка і мафон??? але як правило, до сигналки нові дроти йдуть) , але це все теорія, практично тре міряти скільки конкретна машина бере струму на стоянці.
100%. Микола то все брехня чистої води щоб відмазатись від гарантії. З тими акумуляторами треба щось робити, бо рідко які до кінця гарантії добігають, і гарантії не використовуються в силу різних причин. Напевно треба виробити юридичну методику як вимагати виконання гарантії.
Я купив перший шо на очі попався в автоальянсі на зеленій (основне свіжий купити, той мав 2 тижні від народження), толі альфа, толі ше якось, 2 роки відкабатав в мене, півтора в брата, і ше кабатає, нічого йому не бракує, нашо купляти шось супер дороге... ) Доречі відносно сервісу, треба часами туда заїздити, хлопаки знімають твій акум, дають підмінний, твій тестують, дозаряджають, доливають електроліт як треба (то все згідно умов гарантії) коштувало вроді 5 грн, чи 15... Потім приїхав, кинули мій акум і спокій ... Головне не забувати заїздити на гарантійку, перевіряти і сьо буде ок... Хоча зізнаюся шо сам був тільки раз... Думаю то так само що прийти до стоматолога в 50 років і казати шо в тебе хренові зуби, хоча ти їх не чистив і не лікував ніколи )))
Я знаю, що брехня, дякую Юра. Поки тримає і заводить зранку нормально, а от гарантія за два тижні закінчується. Але що їм докажеш... Новий не дадуть, а мій як почнуть розбирати (швидше за все не надавши заміни), то ще й невідомо, чи взагалі щось вийде з цього. Залишуся на зиму без акумулятора, хоч і не нового, але вже перевіреного однією зимою. До bass, дякую за допис, але ти трошки невірно зрозумів. Це колись стояв 45 і працював як годинник, відпрацював 5 років (тоді так вийшло, що прийшлося купити 45, але я сам дивувався, як він добре відпрацював понад термін, може і 6-тий рік би пішов, але вже на зиму купив новий тоді, не ризикував більше). Зараз стоїть той, який треба - 60. І ось щось неясно з ним було. За два тижні той 45 ніколи не сідав, а тут 60 і у перший рік відразу розрядився за два тижні. Цього року я вже відключав його на час відпуски. Але як підключив, то акумулятор був сівший, правда не до кінця, завести зміг відразу. Фірма та сама, а якість незрозуміла. Можливо, дійсно зарядка не до кінця йде, бо 45-ка менше хотіла зарядки, 60-ка більше. А я їзжу в основному по місту. Раз в три місяці почав ставити акумулятор на заряд на цілу ніч, то вроді краще стало. По крайній мірі, вночі все добре світить і не мигає більше. Але наступним акумулятором буде якийсь значно дешевший, щоб не так шкода було в разі чогось. Не сподобалось те, що продавці ретельно приховують дату випуску акумулятора. Як на мене, це дуже важливий показник. Можливо, мені попався старіший гад, а знайомому я купляв сам, то там вже дату виявляв з боєм, але побачив, що свіжий був. Тому може все-таки фірма не так важлива як дата випуску. Хоча фірма мала б слідкувати, мабуть, за тим, як зберігається їх продукція і що продають і коли. А загалом, тему освіжив nzi, то ж давайте домопожемо порадами і йому
Все правда, єдине що вони вже мене знають і кажуть, що на підміну не мають саме тої моделі, а інші мол не підійдуть. А коли я ще раніше був в них зі своїм старим 45, то і підміна знаходилась один раз 65, інший раз 55 ставили, і все гуд було. Дозаряджали, доливали. А тут щось не знаю що Вимірюють - заряд добре йде, акумулятор нічого не садить при всьому виключенному, але маємо те, що маємо... Останній раз, коли я там був на примірці, майстер сказав, що пластини вже мабуть частково "того". І після цього звучить лише одне - підміни немає