Технічна частина питання! Привіт усім! Сьогодні перед зимою вирішив зробити просто профілактику акумулятору, щоб зимою горя на мати. Апарату вже 2 роки, стоїть якийсь з дешевих російських не брендових. Ні разу не залазив в банки (бажання не було), недозаряджав. Звернувся на Зелену біля ЮРК. Майстер зняв, промив содою сам акумулятор, піддон його та клеми. Рідина в самому акумуляторі була ніби внормі (що внормі я так і не зрозумів, вони там не дуже привітні та багатослівні, не хотілося пресувати та вступати в дурні дебати, дитина моя поруч би все чула та бачила). Але сказали, що акумулятор недозаряджений і запропонували дозарядити + дали підмінний. Все це вартує (промивка, дозаряд, підмінний, діагностика електрики) 50 грн. Я запитався чого він може бути недозаряджений, майстрелло сказа-ли що на машині жодний акумулятор не може дозарядитися, а тільки підзарядитися. А тепер питання: 1. Чому для машини, ми підбираючи акумулятор під тип двигуна та генератора, наш акумулятор не мав би дозаряджатися повністю? 2. Якщо акумулятор "кипить" хіба він не перезаряджається? 3. Як часто його треба підзаряджати повністю? як провірити? які покази мають бути, щоб знати що треба вже дозарядити повністю? 4. Як правильно треба балансувати електролітом і дистильованою водою? 5. Як часто треба відкручувати баночки і дивитися за рідиною? А тепер дам пораду, щодо купівлі акумулярота! Народ, прочитайте перші пости цієї теми, ціни в тих постах є явно застарілими, а вот поради актуальними, я не полінився, перечитав всю тему. Купуйте вітчизняні або Російські дешеві акумулятори, але якісь відомі бренди. Дорогі - це хіба визнання перед пацанами, коли відкриєш капот, красиво, не спорю, але "лотерея" однозначно! З моїх постів видно, що на свою колишню Джетту я купив акумулятор в 2006 році не дуже брендовий. Машина після мене пройшла вже три власника, ще 2 місяці тому я відкривав капот тієї Джетти, а там стоїть все ще мій дешевий акумулятор і саме головне що "крутить"!
1. Заряджається повністю, щоб тобі там майстрелло не вішав на вуха. Щоб заряджався повністю потрібен лише справний генератор і час. 2. Перезаряджається. 3. Акумулятор найкраще себе почуває повністю зарядженим, думаю, далі продовжувати сенсу нема. 4. То майстри знають, якщо вже дуже приперло (заглянув в середину а там банка майже пуста) долий дистиляту, а електроліт тобі хай краще потім майстри перевірять. 5. Я б дивився два рази на рік - перед зимою і після.
3 Все залежить від манери та відстані поїздок: часті пуски, короткі дистанції, тривале прослуховування музики без запущеного двигуна- не рідше ніж раз в 3 місяця. По плотності для конкретної пори року: нижче допустимої підзаряджаємо. 4 Електроліт непотрібно доливати взагалі НІКОЛИ лише дистельовану воду, бо викіпає саме вода а не кислота. Доливається так щоб над пластинами було 2-3см рідини (там є перегородка і скляною паличкою опустивши в рідину затискаємо верхній отвір підіймаємо і бачимо який рівень маємо) 5 Два рази на рік при переході на зимову плотність 1,28-1,29 та восени 1,23-1,25
Температура кипіння кислоти вище ніж в води! Але згоден що якась доля електроліту викіпає(розбризкується під час кипіння) та доливати електроліт неможна лише дистильовану воду бо в справному авто система не перезаряджає аккум(він не має кипіти) а вода сама по собі випаровується. Після доливання води необхідно нагнати плотність електроліту до заданої ємності (восновном наганяють перед зимою) щоб аккум мав сили крутити холодний двигун. Я роблю так як написав вище то аккуми ходять по 5-6років, звісно якщо не має заводського браку!
А хтось робив реставрацію акумулятора, бачив навіть кантору у Львові в районі сімсотріччя? Цікаво чи вартує таке робити...
Насправді це можна зробити вдома. Більшість акумуляторів здихає від того, що з часом осипаються свинцеві пластини і частки свинцю осідають на дні акумулятора. Свинець, як відомо, це провідник, відповідно осад замикає пластини і акум вже не може видати характеристик нового. Кажуть, що достатньо взяти старий акумулятор, вилити звідти електроліт, промити дистильовкою, щоби повністю вимити весь осад з дна, далі залити новий електроліт, зарядити, і можна їздити ще один ресурс, доки весь свинець знову не адгезується. В доказ цього можете побачити масу оголошень про купівлю старих акумів - бариги їх здають на свинець, що в свою чергу означає, що в переважної більшості дохлих акб таки всередині є багато неокисленого свинцю а відтак і немалий потенційний ресурс.
Після такої процедури викидують штани і взуття. кислота є кислота. А хто не пошкодує штанів і добре промиє то може ще рік їздити. Все залежить чи осад на дні АКБ не скамянів і дався вимити. Повній реставрації підлягають російські чорні акумулятори, котрі зверху заляті смолою а корпус карбонітовий... пласмасові не реставруються.
Колись робив подібне на акумі від таврії (року не проходив, посипалась одна банка) то результат був такий що одна банка не тримала тобто постоявши акум видавав 10,5В та на запуск його хватало навіть в люті морози. Те що вимив осад це пів біди він не коротить а отже не розряджається, але є таке явище як сульфатація(покриття металу оксидною плівкою) відбувається коли іздимо з недозарядженим аккумом то від цього промивка не помогає тому нетіште себе ілюзією що потративши 10грн на дист.воду і скількісь на електроліт отримаєте новий аккумулятор, максимум можете відтягнути покупку нового на пів року чи на рік.
Був на діагностиці, короче 6-та банка замкнула, решта 5 добрі, сказали реставрації не підлягає. На Алексі можна здати за 45грн. Буду їздити поки не вклякне, сказали що це ітак рекорд понад 6 років батареї
бачив на власні очі. є 2 способи - промивка через заливні отвори з перевернутим акумом та розрізання і запаювання (заклеювання) швів для повної розборки. Мені здається, що це саме і є випадок, коли акум можна направити. Не згоден. Замість свого опису подам цитату спеціаліста, з яким я абсолютно згоден (джерело тут). Отже, як бачимо, з трьох найчастіших причин кінця акумулятора всі три дають надію на те, що це ще не кінець, оскільки пов'язані саме з висипанням механічних частинок. Звичайно, якщо акум почав сипатися, то чистка не поможе зупинити цього надовго, але факт є фактом - як мінімум ще одна зима із впевненістю і без додаткових витрат. Не сприйміть за снобізм, краще сприймайте це як любов раціонального використання довкілля
Теоретично так можна щось скомбінувати..... але штани шкода....)))) Ну і в крайньому випадку промислово у Львові ніхто цього не робить
ну ок а де таке реставрують, бо мені то вже так осточортіло спорити з тими гарантійщиками, приходжу до них вони підзаряджають акумулятор і віддать кажуть справний а типу вого заряду 14.01 не вистачає.!"!! ніколи такого не чув вперше. а акумулятор 2 дні поїздить і вмирає. значить суть що він не тримає самого заряду як це можна виправити? чи тільки новий акумулятор. доречі ніколи не беріть акумулятор на базарі на Зеленій в них гарантії нема а той сервіс що з ними співпрацює може тільик поставити на зарядку і сказати відправляйте на завод виробник(маразм в дідусів почався)...... неадекватні люди. не згодні виконати умови гарантії і замінити АКБ(не з дешевих)
Колись на перехресті Джерельна-Під дубом бачив вивіску реставрація акумуляторів, ближче до залізнодорожного моста над Джерельною. Не гарантую, що зараз вона ще там існує, та реставрація. Як буду мимо їхати, загляну.
Я був у цій конторі 1,5 роки тому. Після незначного ДТП у мене в акумуляторі утворилась невеличка "дзюрка" і я втрачав електроліт, а там її оперативно вилікували, а саме: запаяли, зробили нову "дзюрку" долили, знову запаяли, і це все перевірили при мені. Зробили це все оперативно(приблизно 30 хв.), і ще плюс до цього, я попросив перевірити "нагрузку" акумулятора і т.д. Заплатив я здається 50-60 грн.
А в мене ось яка ситуація з акумулятором зараз (до речі акум ІСТА 6СТ-61А в мене вже 3 роки, а до того невідомо ше скільки служив) Недавно помітив що час за який акум здиїхає від стартера (в мене карб глючить і дуже важко завести) став набагато менший, причому це якось стається різко, а раніше якщо й здихав - це було якось "плавніше" і довше разів в два (ну і зараз ше хватає на разів 10-15 крутіння стартером). От вчора сів, а індикатор зелений (тобто в тій банці в якій він встановлений типу заряджений). Поставив на зарядку струмом 0,1 від ємності (як книжка пише) і вже за годину напруга стала 14,4-14,5В - тобто типу зарядився (по книжці), банки лише чуть-чуть почали булькати. Відкрив кришки - рівень електроліту нормальний (зверху на рідині чуть-чуть наліт). А тепер основне - поміряв ареометром густину, у всіх банках крім крайньої 1,27, а в крайній 1,20. Питання - що можна зробити? В мене є такі варіанти: - поганяти пару тренувальних циклів "розряд лампочкою - заряд" і можливо це вирівняє густину по банках; - витянути тим аерометром з кожної банки трохи електроліту і поперемішувати між собою; - долити води до тих банок що мають більшу густину і вирівняти з тою шо має меншу. Останні два варіанти якісь непевні. Що скажете?
постав на зарядку ще годин так на 5-8, і наглядай за тою банкою чи кипить, потім заміряй плотність, якщо не змінилась - всьо капут!.