Какие параметры влияют на срок службы аккумулятора? На срок эксплуатации авто аккумуляторов оказывает большое влияние: - исправность электрооборудования автомобиля; - интенсивность эксплуатации (срок эксплуатации менее, чем больше интенсивность, использования батареи); - регулярность контролирования батареи; - внешние температурные условия (низкие и очень высокие температуры сокращают срок эксплуатации АКБ). Когда автомобиль используется лишь летом, как в таком случае правильно обслуживать и беречь батарею зимой? Зимой мы настоятельно советуем снимать аккумулятор с авто. Батарею надо зарядить до полного заряда. Каждые три месяца желательно проводить проверку плотности электролита и при необходимости производить подзарядку батареи, такие меры помогут продлить срок службы вашего автомобильного аккумулятора. оригінал тут: http://bosch-akkumulyator.com.ua/akkumulyatory-kiev/62-2011-07-17-17-53-36.html
Яка має бути напруга на клемах на холостих обертах(всі споживачі виключені). генератор 55А, в мене 13,45В це достатньо чи мало?
В мене така ж проблема. Але оскільки зараз не їжджу- віжклав в довгий ящик. Перше що тобі треба заміряти - напругу між массою і виходом + генератора напряму. Далі думати. У мене швидше за все проблем з геною. Куплю інший, поставлю - побачим.
ага троха маловато має бути більше 14 а якщо акум зі сріблом там взагалі 15. причин може бути купа 1) шоколадка 2) дроти 3)підшипники генератора 4) несправний генеатор 5) розтянутий ремінь генератора 6) стерті шківи 7)поганий тестер)))))
Шківи, підшипники, шоколадку, дроти +і -, міняв минулого року. Ремінь вроді добрий, навіть незнаю що думати тапки генератору(((.
мені так і не пояснили просто тицьнули в мануал. перепрошую зараз не можу знайти. спробую скинути підтверджуючі документи. де чітко вказано заряд АКБ бош повинен бути 14-14.5 для звичайних і 15 для сільвер бош. запитавши який генератор стільки видасть відповіли всі. як я не пробував розіграти свій генератор вище 14,6 не досяг і при навантаженні 13,9 .
Взагалі то при напрузі зарядки більшій 14,4 В - дуже сильно збільшується газовиділення, що дуже небажано для акумуляторів (для будь яких свинцево кислотних акумів напруга на елементі за нормальної підзарядки не має перевищувати 2,4 В на елемент). Так що інфа про 15 В - це шось незрозуміло звідки.
І навряд чи досягнеш, адже номінал абсолютної більшості генераторів 13,5-14.5 Розводять тебе по повній :D
Я міряв напругу, яку видає на клеми пристрій зарядки, що на 220В - на клемах до акумулятора показувало 16,5 В. Невже зарядка, перевірена часом, неправильно працює? Мабуть, ще відіграє роль ампераж, який я можу регулювати на зарядному блоці. Але вольтаж від того був незмінним. Щось тут не те...
Дивлячись яка зарядка. Вона розрахована на номінал ~220В. Можливо напруга в мережі піднялася. =16,5В на виході може бути в такому випадку тіки якщо напруга в мережі була ~240-250В. Або зарядка спаяна криво. 16,5 це дууууже багато. А регулювання струму -це для регулювання повного заряду. Краще на сівшому акумі добре регулювати струм від 4-5А і по мірі набору заряду спускати до 1А. Великим струмом ти досягнеш апруги на акумуляторі в 14В, але ємності він не матиме.
досягнеш при поганій проводці Коли напруга просідає, генератор видає більше. у мене на акумі близько 15 В. Поки зима-особливо не парюсь. на весну доведеться перебирати проводку. п.с. акума у мене зі сріблом. спер з дядькової іномарки.