зателефонував в парочку магазинів - всі в тому чи іншому вигляді сказали що BOSCH вже не торт! По кіль-ті запропонованих варіантів на лідирує Varta Blue Dynamic E11 574012068 далі Mutlu (Turkey) Mega Calcium 75Аh 720А (EN) R+ різниця в ціні 30 грн.
у меня стоит бош силвер, по моему что то в пределах 60-65А, гена валео 90А, уже 4-й год, эксплуатация авто каждый день, под заряжаю раз в год, перед зимой (поздней осенью)... у кума такой же в прошлом году накрылся (проработал 8 месяцев), сдали по гарантии, поменяли на новый... брали в АТЛ... так что тут - как повезёт и у кого берёшь...
Не довго тішився..., заміри знову показали падіння напруги, холостий 12.9в при 2000 обертів вище 13.3 не піднімається, шо за на....
Заміри проводять при повністю зарядженому аккумі, з вимкненими електроприладами (мафон, світло, і т.д.)
в мене є на одному авто Бош, на другому Варта, на третьму Брьонер , проблем слава Богу немає з жодним
В мене Exide 64a (5міс), хіба може бути проблема в акумі..? Звісно всі заміри проводив з виключеними приладами, а от в сплячому режимі (на стоянці без сигналки) результат достойний 0.04а споживання.
Дійсно достойний. Шукай проблему в недозарядці, перевір міст генератора, мо він глючить періодично і АКБ дістає зміний струм.
хлопці, я з вас в щоці! та купіть нормальний акум - дайте 100-150$, а не 70-80$. купивши дешевий - пряма дорога їздити по сервісам і міряти напруги + давати за то гроші, а ще більше - це купа нервів і часу через то що той акум сідає. не реклама, але я купив рік тому в ОлегаМ Варту (зараз не памятаю серію і ампераж), дав 100Є - по цей день ще ніразу не заряджав, напруга стабільна, при тому що в мене завжди ввімкнуте ближнє і баламкає музика. декілька разів було, що довго крутив стартер -все ок, акум моцний. так що рахуйте трошки гроші свої, не купуйте лайна за дешево...:
Узаю уже больше 1.5 года Force 74, полет норм. Грешил на зарядку! Проверил генератор, мост живой, щетки норм. Проверил АКБ у мастера, не держит заряд(некоторые АКБ не любят глубокие разряды, начинают сыпаться пластины) А-Мega в среднем 2 года прослужила. Еще одно заметил. Когда погонял новый АКБ на стационарной зарядке, то он мне после этого некоторое время выдавал 13.8-14в с утра на авто, а зарядка была от генератора потом до 14.7-15. Сейчас 13.8-14 норма. Так что если больше 13.5 не поднимается, то может и АКБ сдох.
Заряджати треба будь який акум, а те що ти його не заряджав нічого доброго, ну хіба багато їздиш... Перевір його заряд там може бути 50-60% а ти цього навіть не відчуєш... ПС та і Варта не завжди варта, як повезе...
Тут не зовсім погоджуюся! А от те, що автом треба їздити щодня (хоча б 10 км, хоча це - не найкращий режим), це правда на 100%. Особливо старшим автом!
Щодня їжджу на роботу, на авто стоїть акум ТОПЛА (для дізеля) не пам'ятаю ампераж, жодного разу не заряджав, і навіть були моменти, коли прийшлось зимою помаслати стартером. Вище в цій темі описував як він експлуатується. І тому раджу та підтримую допис від Zh@riKа.
так, це правда. хоч 10 км.. то майже нічого. по своїй знаю - як їздиш кожен день - заводиться і почуває себе прекрасно. залишиш на 2-3 тижні - можеш і не завести. заряджати-не заряджати.. питання дуже спірне. адже ситуація у всіх різна. як на мене - слід слідкувати за вольтметром (в кого він наявний) ні, то тестером. і від ситуації - заряджати/не чіпати. В мене була ситуація, коли генератор в середньому видавав 15в - якума висохла (це називають "википіла"). з мене почали злорадствувати, мол Котяра, попав ти на бабки. ХА! нє тут то було, дистильована вода (1літр - 5 грн АТЛ), декілька циклів розряду заряду і аерометр показав щілинність "норм" катався на тій акумі довший час. Потім тато на "автоматиному зарядному пристрої" підтримував життєдіяльність акуми зимою (машиною не їздив, тож віддав йому акуму) - не помітив як акума знову википіла. Ахаха, ну тут друзі сказали, що зовсім не відверчусь... Ги, нє тут та била повторюємо процедуру, в, навіть, більш польових умовах. - та акума заводить Таврію по сьогоднішній день. п.с. акумі було біля 3х років вже.ну, тобто, ше не зовсім старенька. підозрюю шо старенькі вже б посипались. тож, заряджати чи ні - вибір кожного. як на мене - достатньо слідкувати за генератором і наявною напругою на акумі. ________________________ то був Кіт
Ти просто напросто вкорочуєш час життя своїй батареї..., хоча, якщо машина експлуатується регулярно і з пробігом не 10км в день, а хоча б 50км то можна не переживати.
Ось Є хороша пропозиція http://www.exist.ua/price.aspx?pcode=556401048 Гарантія два роки ще безкоштовна доставка.
Якщоб акум получив змінний струм то той змінний струм получилоб і все включене електрообладнання. Вся б електроніка накрилася... вартує попробувати інший регулятор напруги і провірити діодний міст, може один з діодів вимахується...