Хто що знає про дані акумулятори http://a-mega.ua/premium/ І ще цікавить як правильно підібрати акумулятор. У мене двигун 1,9ТДІ, генератор 120А
Якщо комусь іще цікаво - є нова досить марка Инджи Акю (не знаю чи правильна транскрипція - воно якось не по-нашому називається). мені такий підігнали з-за кордону, але і в Епіцентра у нас віднедавна продається. працює добре. ціна досить адекватна. там під усі типи авто є моделі
Сказати що акумулятор добрий можна буде сказати після кількох років експлуатації, а при купівлі звичайно що він добрий ))
Все они красивые и манят своими наклейками. Поддерживаю Энрджи. У меня за 6 лет было много разных АКБ, то как не странно работает наш Днепровский Форс. Если брать за границей, то качество в разы будет лучше. Ибо на свой 1.9 тди ставил под убитый 55 а.ч Бош С ПЕЖО 206. Так он у меня еще сезон протянул. Его убили морозы и саморазряд и глубокий разряд.
Ніколи не мав кращого АКБ ніж оригінальний німецький, який стояв на пасаті. Дата виробництва 92й рік. Куплене авто з ним в 98му, і пропрацював до 2004го. А зараз АКБ не більше 3х-4х років працює...
тю то я ж сказав, що мені з-за кордону Inci Aku підігнали кілька років тому - ну вже років чотири як. а от півроку-рік може як почали в Епіцентрі продавати. то ви може мене неправильно зрозуміли, але якщо я кажу що акумулятор хороший, то він уже в мене не перший рік працює
Замітив недавно, що щось акумулятор трохи садить (може вже від старості), заміряв амперметром показав 0,34А, сигналки нема. Який є допуск споживання ампер з виключеним запаленням?
Хто знає,чи можна знімати акумулятор в автомобілі пасат 2010 го року,дизель,залишивши авто без електрики?Скажим,щоб занести акум в приміщення при сильному морозі на вулиці.Чи не заглюкне/пошкодиться електроніка авто?
Чого це має щось статись? Знімай правильно - спочатку плюсову клему а потім мінусову (здається всі VW останнім часом з загальним мінусом), знімай акуратно щоб не іскрило і все буде гаразд. Ключ не забудь щоб закрити авто перед цим! Закриваєш все, залишаєш капот відкритим, знімаєш акб, закриваєш капот, первіряєш всі двері чи закриті.
В мене родтч зняв на кенго на тиждень,потім неміг завести.На станції майстер сказав що то не москвич і нічого знімати не треба.Шо конкретно поламалося незнаю.Тому питаю для перестраховки.
Страшилка. VAGа це точно не стосується, я б ще задумався, якщо б мова йшла б про якісь там тазіки типу тойоти. Особливо смішно чути що блок керування двигуном може спалити блок комфорту - брєдятина сивої кобили. Адаптації скинути не може (вони в постійній памяті), лише помилки - дуже часто цим і користуються.
Та хрен його знає... то тре документи по машині дивитись... взагалі по VAGах дотепер не було такого...а от на мерсах і БМВ було... Там взагалі в комплекті два АКБ... один штатний робочий а другий маленький в багажнику для підтримки бортової напруги при заміні основного... але про це написано було в паперах на машину
Клеми коли знімаєш і підключаєш - мають йти іскри(маленькі)? Цікаво, просто ніколи такого не бачив. Чи це значить що десь коротить?
Це значить що підключені якісь споживачі. Мо магнітола(напряму включена) чи сигналка чи ще якесь там вебесто чи... та діфіга їх може бути. І іскри то норм, але... потрібно старатися одягнути клему так щоб цих іскор не було! Бо погоріти може всяка чутлива електроніка.