Відповідь: Акумулятор Ніколи не думав в що потужність вимірюється у амперах, а не у Ваттах. Я завжди думав, що у амперах вимірюється сила струму. Незнаю, можливо скірку варто самому повторити елементарну фізику за 7 клас, перш ніж когось вчити, а що до мого допису це були слова хорошого електрика.
Відповідь: Акумулятор А ти сам фізіку у школі кінчав чи ні? Думаю, що ні. Якщо є сила струму і ти знаєш напругу, то потужність порахувати - як два пальця обісся..ь. І покажи будь ласка, де на генераторі у тебе потужність написана? І до чого тобою упомянута потужність до АКБ? АКБ тягне для свого заряду деяки СИЛУ струма, але вона дуже не суттева. Сперечатися можливо дуже довго, поясню по іншому. Стоїть 2 АКБ на ОДНАКОВИХ абсолютно машинах. На першій 45А/г і гена 45А На другій 75А/г і той же гена 45А Всі АБСОЛЮТНО інші споживальники - однакові. І проводка у обох машинах в ідеалі! Тепер рухаємся далі. Всі АКБ і 45А/г і 75А/г ставили на машини повністю заряженими. Тепер далі. Основний споживач, який приводить до розряду АКБ то є стартер(думаю ніхто не буде у тому заперечувати ), вони доречі абсолютно однакові, як і обїем двигуна. При старті мотору вони абсолютно ОДНАКОВО посадять АКБ. Тепер питання яким чином генератор НЕДОЗАРЯДИТЬ АКБ 75А/г, відносно 45А/г, якщо вони були при старті машини посажені АБСОЛЮТНО однаково???? Якщо ти зумієш і тут вступити зі мною у супереч, то я більш детально мабуть і не зможу тобі інфу розжувати і покласти у рота.
Відповідь: Акумулятор Потужність акумулятора вимірюється у двох параметрах - пусковий струм та ємність. Пусковий струм вимірюється у амперах а ємність у ампер-годинах. Якщо когось цікавить, то з фізики у мене в 7 класі було 5. Але тут не про це, тому за постійний флуд буду банити.
Відповідь: Акумулятор Скірко давай не будем сваритися, стосовного того що і як можна порахувати я із тобою згідний, але поясни будь ласка мені, якщо можна що таке сила струму і як вона впливає на електроприлад , візьмем до прикладу звичайну лямпочку. Маємл 2 лямпочки потужністю 220 Вт але сила струму в них, різна в одної, припустимо 10А, а в другої 15А. Скажи, будь добрий, котра із лямпочок світитиме краще. Ще одне, І до чого тобою упомянута потужність до АКБ? АКБ тягне для свого заряду деяки СИЛУ струма, але вона дуже не суттева.[/quote] Я не згадува потужність АКБ, це дехто вимірює потужність у амперах, не буду конкретизувати, Але по твоїх словах виходить що для зарядки АКБ потрібна незначна сила струму. Тоді виходить по твому, що для зарядки АКБ хватить звичайної батарейки?
Відповідь: Акумулятор Я тобі привів конкретний приклад З МАШИНАМИ. По машинам і "недозаряду" великого АКБ є заперечення? Якщо є, то продовжимо жувати. Якщо нема питаннь, то тему з лампочками і світлом ми обсудимо за кухлем пива у Львові.
Відповідь: Акумулятор Сорі, але тут написана повна нісенітниця. Лампочка не може мати одночасно 220 ватт та силу струму 10 чи 15 ампер, більше того, лампочка взагалі не може мати сили струму. Вдруге закриваю тему лампочок, а даний пост прошу вважати другим попередженням про флуд. Наступне буде означати бан.
Відповідь: Акумулятор Стосовно гени і акумулятора Сірко є реально правий. Мої не виправдані дописи аргументувалися на доводах електрика, як в результаті виявилось цілком не компетентного. Я думав, що маю справу з електриком вищого класу, а виявилось що він реально не компетентний. Все на світі знати не можливо - це невиправдання, а слова електрика, який нагнав мені пурги. Тому щиро перепрошую у Сірка, який старався, реально розжувати мені корисну інфу, а я почав піритись - невиправдано! Одночасно дякую за цю інфу, як би не Сірко, то ходив би і далі як цей баран розказуючи людям казки діда Панаса
Щоб не створювати нової теми ,напишу тут. Шукаю акумулятор, перейшовся по найближчих магазинах і не побачив ні знайомої Варти ні доброї Істи і Боши якісь срібні.Якісь зовсім невідомі фірми, може від життя відстав бо останній раз купляв акум років 5 назад і за 50$. Згідно наклейки в багажнику на моє авто має йти 120мА, коли питав у продавців, то ті робили великі очі і казали, що є макс на 100.Зараз стоїть 75 і проблем зимою не мав але їздив кожен день.Акум впринципі старенький, сигналка його посадила за тиждень,пробував заряджати але за ніч саморозряджається, тому вирішив купити новий?Зайшов в перший ліпший магазин- з "не руских" був тільки БОШ. Питання чи брати 100 чи 75, по ціні різниця 300 грн, потяну.Хотів з індикатором, вияснилось,що Бош такого не робить і що таке "срібні боши"? А крім Боша які ще фірми заслуговують увагу?
Скажу так. Перед кризою всі метали, у тому числі свинець подорожчали настільки, що найгімняніший турецький акум коштував до 100 баксів. Далі настав дифіцит і в Україну просто перестали ввозитися нормальні акумулятори, виробники доволі вдало продавали свою продукцію і в Європі, їм не треба було тратитися на хабарі митникам, податки державі, відкати владі, транспорт та щалений процент нашим продавцям. Тому ми як завжди опинилися в ж, коли на ринку залишилися самі китайські та турецькі одноразові батарейки з пластинами тонше фольги. Гріх таке говорити, але криза почала вносити і позитиви. Метали подешевшали вдвічі. Думаю, що незабаром в Україну повернеться Варта, Бош, Тесла та інші марки з нормальними моделями понад 120 Аг. Може я помиляюся, але треба ще трішки зачекати, кажуть що в бариг теж гроші скоро закінчаться і вони почнуть возити не тільки ті товари, що коштують 15 грн і продаються за 150. До речі те ж стосується і коліс і багатьох інших запчастин. Тому моя порада - зачекати. Якщо припекло, то купити тимчасовий варіант, наприклад якусь вживану варту.
Маленька поправка, порився в мануалах, виявилося,що 120мА то цифра має відношення до генератора , а мені треба 12 В/63 Aч, типовой номер 56318 (5- и 6-цилиндровые двигатели) Напряжение и емкость: в обозначении 12 В/40 Aч первое число (12 В), конечно, указывает напряжение. За наклонной чертой приведена сила тока, которую аккумулятор способен отдать за единицу времени – Aч означает ампер-часы. Это номинальная емкость батареи, измеряемая согласно нормативным условиям. На практике следует рассчитывать только на 2/3 указанных ампер-часов; при более старом аккумуляторе только на половину. Ток холодной прокрутки: число 220 А либо 300 А указывает силу тока, которую аккумуляторная батарея может дать при температуре минус 18°С. Типовой номер: пятизначное число служит у всех немецких производителей аккумуляторных батарей для идентификации аккумулятора. Для Audi соответствующие числа – это 54045 либо 56318. Первое число (5) означает напряжение аккумуляторной батареи 12 В. Следующие затем цифры 40 либо 63 указывают емкость аккумулятора. Обе последние цифры обозначают конструктивные признаки, такие как модель, полюсность, шланг для удаления газов и отбортовку. Тепер розумію перекошені лиця продавців
мав до того муть якусь назви не памятаю,купив собі ВАРТУ 55,не купляв доки не здох тамтой третій раз за день не заводило мені,вот і вирішив замінити,цікавить мене одне в тамтому мусив доливати дистильовану воду а в цей казали що не тре,можливо таке,чи продавець тупий.там ніби є 6шт пробок но до них не доберешся,тобто не можу зняти планки тої що прикриває.отож питання чи можливо таке?
доливати нічого поки шо не треба. я брав на москалики Force то нічого не доливав, вже рік на машині стоїть, заряджав тільки один раз, бо стартером посадив...
зразу не треба, а коли акум розряжається швидко, то варто провірити ту біду (електроліт чи кислота) шо в акумі, і довести до норми доливаючи дист. воду чи кислоту. але, імхо, краще самому ти мне займатись
за то я вкурсы я в свый старий доливав,але просто в цей казали що не тре доливати ы я питаю чи таке реально,без доливання що бувають такы акомулятори