блін просто перший раз чую,можливо і так просто мене здивувало без доливання,тупо я зрозумів має гарантію 2 роки вот він і відслужить своє,бо я вже з батьком думаю що не може таке бути почалося літо тепло а воду тре доливати почади до нього добиратися,видно що на кришці 6пропок є но до них не добратися думали під наклейкою є індикатор зарядності здерли а там пустокароче мучалися но так і не добралися до них,але видно що є 6 пропок під низом і збоку стоїть дирка на перелив
Відчитаюсь, про їндикатори- той індикатор показує , що робиться в одній банці над якою він стоїть і нові Боши від нього відмовилися. Про Варту на базарі по ВВеликого-Кульпарк. валом, ціна 700-800 грив, дають гарантію 2 роки. Собі взяв Бош на Зеленій , заодно перевіряють чи нема глюків від генератора при зарядці, якщо все добре дають гарантію 2 роки.
Головне у любого аккумулятора - строк виробництва. Чим ранiше вiн вироблен, тим менше прослужить! То ДОГМА! Шукайте бiльш свiжiшi аккумулятори!!!!!
Продовжуючи тему про акумулятор. Заїхав по гарантійці на сервіс центр для перевірки заряду АКБ від генератора. Заміри проводилися простим тестером, без всяких нагрузочних вилок, сказали крутнути мотор до 1500 обертів і ще раз з включеними фарами дальнього світла+ кліма і все що є. Після чого дед-майстер зробив висновок про повну непридатність мого генератора , гарантійку не пробив оскільки заряд нижче норми. В печалі всю неділю вивчав мануали, виявилося,що заміри треба робити не при 1500 а при 3000 обертах і "тест на навантаження" робиться при лише включеному дальньому світлі фар а не всього наявного обладнання.Пас генератора в мене самонатягується роликом. Після чого взяв тестер і з батьком сам заміряв напругу як описано в мануалі. Всі одержані дані збіглися з даними мануалу.Для профілактики планую при заміні пасів замінити щітки генератора. Прошу поради- заїхати тому деду-гарантійщику по хавальніку тим його тестером, чи почати з магазину який мені продав того акумулятора.Магазин мережі АТЛ. Чи сперше всетаки продіагностувати знятий генератор на Бош сервісі і з тими результатами їхати в магазин.Проблема в складному доступі до генератора при демонтажі. Хто стикався з подібним? Крім Бош-сервіса де ще можна перевірити генератор, були на форумі адреса але пошуком чомусь не знаходяться.
може не в тому розділі, але в тій темі... шукаю татові на форд ескорт акумулятор якийсь б/у. машина йде на продажу, тому нового не потрібно. головне - щоб трохи працював ще, ну і ціна... поменша бажано
здох акумулятор, я за пиво у знаёмого взяв акумулятор від буса, мабуть шо ампер 90, наклеёк нема. питання таке він нармально заряджається чи для нёго на гольфі працювати напряжно? заміряти ёго рівень зарядки доволі напряжно, бо індикатора нема а хвилин 15 роботи стартером (з перекуром для стартера) ефекта для нёго ніякого не мають, як крутив так і крутить
Все залежить від стилю їзди. Якшо їздиш на короткі дистанції 10-25хв. то бажано для профілактики раз на 2-3 міс. підзарядити, а якшо довгі то повинно бути все ок!
скільки можеш виложити за б/у акум? в мене друг два тижні тому поставив новий акум, бо старий заряд слабо тримав, але трохи ше працює. думаю, шо тобі підійде на всі 200%. тільки питання в сумі. пиши в пп, я запитаюсь
З чого ти таке взяв ? Акумулятор це ємність наприклад води і генератор її наповнює, чим потужніший генератор тим швидше він ту ємність зможе наповнити. От з цим в принципі згідний.
слухаю тебе... то мої гроші (я в тата понятно, що брати не буду), тому якщо йому стане місяць поїздити (підремонтує і поки продасть), то слухаю твою суму...
Ну ти сам відповів, правелно, але кожен генератор може заповнити певну ємкість, якщо ємкість велика то йому вже напряжно, а це не є добре.
Тема про ємність АКБ вже перемелювалася не раз, я прихильник брати з запасом, а на твердження ,що треба брати як було в стоку наведу протилежний аргумент- гляньте мануали по новим авто- стоять акумулятори більшої ємності ніж стояли в аналогічних авто(розмір,вага,кубатура той самий генератор), думаю це через встановлення додаткової електроніки(кліма,підігрів,стереосистема ітд) і ніякого недозаряду не спостерігається. Але чим більша ємність АКБ тим він відповідно і довше потребує зарядки і при простої чи короткотривалих виїздах ясно,що АКБ потребує додаткової підзарядки. Особистий досвід- на моє авто в 1994р стояв АКБ 63А год, на А4 1994-2001(з аналогічним мотором) стоїть 70А год, і виписка з мануалу Можно также устанавливать более крупные аккумуляторы, чем перечислены выше. на А4 2009-95 А год. Загалом АКБ на 100 А год хватає "по вуха", лишби помістився.
Шановні одноклубники прошу поради сіла АКБ, поставив на зарядку, вже заряжається 16 год., але киплять тільки крайні дві банки і плотність в тих двох банках гуд, а інші чотири "відпочивають", в них плотність піпец. моя АКБ мій зарядний пристрій Який вік акума не знаю, зарядний пристрій - чудово працює. Питання АКБ мертва і потребує заміни чи є якісь варіанти??? Дякую.