дві години тому поставив на авто, крутить як має бути, але чи надовго і ще, тестер показав, що АКБ видає 13.2 Вт, тобто перезаряджена...??? на ХХ напруга від генератора 13.8-13.9 Вт
не надовго, особливо в зимній період. Навіть якщо акум буде розряджений на 75% він всеодно буде крутити, а в один прекрасний час прийдеться кликати на допомогу! Так що за станом акума потрібно слідкувати весь час. І теорія раз крутить значить заряджений - невірна!
потрібна порада де можна купити хороший аумулятор? шукав по магазинах MOLL виявилось що його не завозять.поки зупинився на варті блу блек чи сільвер.дехто радить Туруцькі MULTU гейби і ціна і якість а в решти переплачуєш за бренді мені порівнювали варту - мульту - мов зараз в варти ідуть срібні але тонші пластини і якщо старіший автомобіль то такий акумулятор швидше садиться.я в мульти вроді і пластини товщі і морози краще переносить. ТЕРМІНОВО ПОТРІБНА ПОРАДА...
зараз бачив замість істи домінатори ідуть з 3-х річною гарантією але не знаю нарахунок вітчизняного.минулої зими намучився я зі своїм не хочеться знов наступати на ті ж граблі
спробуй наступне:відбери з банок, що киплять,електроліт скільки зможеш ареометром і долий дист.води до норми. Поміняй зарядний пристрій на такий що зі стрілочним приладом--простіший-- і заряджай малим струмом 0,3-0,5А довго-- поки густина в середніх банках почне підніматись .У випадку кипіння електрорліту в банках---повтори вищевказане.Можливо АБ ще послужить.
я новачок,не механік Поясніть не механіку,як вори розрядили акумулятор не відкриваючи дверей мого ВАЗа.Сигналізація потухла і вони зняли два колеса з новими шинами.
Щоб розрядити акум в "0" треба приблизно на дві-три години повісити потужний споживач струму доб струм не перевищував ~20 A (інакше запобіжник згорить). Ну а далі думай куда і коли вони могли підключить такий девайс.
Беруть малого пацана, або домкрат.... пускають пацана під низ машини, або чуть піднімають домкратом... вішають на стартер нагрузку і йдуть пити пиво. Через 4 години приходять. Таким самим методом можна зарядити АКБ коли він сів і сигналка заблокувала двері.
у мене сьогодні з ранку був такий випадок - завів машину(лампочка акумулятора була включина), лишив працювати десь 10 хв вкючив пічку та нагрів вікон. Сів у машину і даю задній ход, десь 1м пішла потім заглохла. Пробував завест - таке враження що здох акумулятор, потім почало мігати зелена лампочка на кнопці де вкдючаються фари та через 10секунд включилася сигналізація яку я не міг ніяк виключити (тобто нажимав на пульті а сигналізація не реагувала). кароче купив сьогодні зарядку буду пробувати. Чи може бути в іншому проблема?
хмм. ти не один в мене теж така халепа сталася 2 дні тому забрав підзаряджати акумуляор приношу ставлю,виключати сигналку вона не реагує пішов поміняв батарейку пульта те саме.доліз до проводки витягнув запобіжник сигналки він цілий але мав запасні замінив і вроді зараз їздить але якось там щось підмикає бо двері то відкриваються то не з пульта.заїхав до електрика сьогодні перевірив каже нормально все.єдине його поясненя що це все мороз,і відносно стара проводка...