а ще щоб не створювати нову тему запитання по стартері.Вчора заводився і 2 рази стартер пробуксовував таке враження що впускний замерз,які поради поливати трішки водою гарячою чи заїхати хай розберають стартер і дивляться?
Шо ти маєш на увазі під запобіжник сигналки? у мене під капотом є такий бачок де йде шнури від акумулятора до нього (закривається на ключ) це не він?
Коли АКБ пісідає то виконавчі механізми сигналки не можуть нормально спрацьовувати, а відповідно мозги сигналки отримують неправильні сигнали і вся сигналка веде себе неконтрольовано.
я не знаю яка в тебе сигналка і який електрик тобі її ставив і тим більше куда він тобі запобіжники виводив.отой блочок скоріше всього то воно і такі варінти де шукати 1) біля того блочка може бути коробочка в середині запобіжник2) під кермом де всі запобіжники,в ідеалі має бути 2 або 1 окремо від всіх 3) десь біля лампочки сигналкиюююю шукай удачі))) Пі.Сі. спочатку теж не знав де вони перерив всю проводку від акумулятора до дзвоника і потім до блоку))))
Дякую всім за підсказки! Сьогодні поставив заряжений акумулятор, і все ок! Спочатку не получалося виключати сигналізацію, але з 5 спроби получилось.
перечитав майже всі дописи але висновку зробити так і незміг, питання: Хто мав проблеми з АКБ в гарантійний період,???????? думаю вичислити процент браку ну він буде не100% но для загального розуміння зрозумілий! бо у мене така ситуація... одного разу було так..... якщо я зупинюсь біля дороги з включиними габаритами + аварійка + грає мафон але авто незаведена то через 10 хв я незаведу авто взагалі. після багатьох спроб випадково завів і коли проїхав 160 км по трасі то авто заводилась настіпні дні без проблем (но я вже неексперементував з габаритами +мафон+аварійка).--- Це зрозуміло бо АКБ зарядився, цього тижня небравши авто 3 дні я як прийшов в гараж то незміг завезти но знімавши реле поворотів на 20хв включивши світло в салоні АКБ здох взагалі, щітки склоочисника ледве терли скло, (секунд 10-15 в одну сторону). Тре міняти чи то від морозу така поведінка???
я замінив і все сиало на свої місця... якщо старенкий і маєш можливість замінити то міняй. я так минулої зими мучився схоже було АКБ заряджався але не тримав в мороз заряду включав магнітолу на 30 мін і неміг завести. спробуй подоливати дистильовану воду підзарядити вдома докінця...
Ситуацыя така: Минулого тижня був хворий і не заводив машину 9 днів, потім спробував завести і не зміг... стартер прокручувався від сили 2 рази, а на холодному двигуні моєму мотору потрібно хоча б три оберти. Акумулятор розрядився - це і дурню зрозуміло. Проблема в наступному, я не знаю що то за акумулятор (він без наклейок і взагалі без розпізнавальних знаків), мабуть ще з німеції, коли міняли і чи міняли взагалі не знаю, машина в Україні лише 3й рік. Я знаю що деякі акумулятори періодично тре поповнювати дистильованою водою, а чи тре робити в моєму не знаю і чи робити то взагалі... Як і де поміряти густину електроліту? І взагалі в тому я профан Знайомі радять купити новий, але фінанси зара не дуже дозволяють Та після того як прикурив в сусіда, і їзджу кожен день - проблем не має, а що буде зимою??? Тепер страшно лишати машину більше ніж на 3 дні і не заводити... Хто що порадить?
Вскриваєш кришку свого акума і твому взору відкриються банки. Світиш туди і дивишся чи свинцеві пластини закриті рідиною повністю. Якщо так то ніц не тре доливати. Інакше - долий до рівня Міряти її без потреби. Вона змінюється з зарядом акума і температурою. Якщо він розряжений то вона менша а якщо заряжений то більша. Приїжджаєш в "Автосезони" і здаєш свій акум за 80 грн. Новий купляєш за ~400-500 При морозі і простої машини дня 4-5 акум розрядиться однозначно. Єдине що можеш зробити - пошукати яка подла штука жує струм. Наприклад деякі мафони в стендбай можуть віджирати не хілий струм. А якщо додати до нього сигналку то взагалі
Та я знаю що то сигналка вкупі з мафоном, просто не сподівався що так швидко, тому і грішу на акумулятор, мо спочатку його до ладу привести? Я так розуію, що акумулятор тре зняти повнісю для такої апіріціі? А в моєму випадку то займе пів дня і ще не відомо чим завершиться Мо є де хто, хто може глянути до тої проблеми і не здерти як за новий акумулятор?
Походу він в тебе здихає, але можеш попробувати його реанімувати. Для того потрібно мати "аерометр"(бля не знаю як правильно називається) коштує він на Зеленій 10 грн(колба з термометром). Відкриваєш кожну банку і перевіряєш плотність електроліту(звичайно якщо він в тебе там є :D), далі ставиш на підзарядку свій акумулятор і заряджаєш його. Потім пару днів поїздиш і можеш перевірити знову плотність, якщо в нормі, то можеш користуватись ним далі, якщо ні, тоді пряма дорога йому на смітник(за 60-100 грн). Якщо це все діло немає коли робити, тоді дорога тобі на Зелену або на вул. Під дубом, там є сервіс і вони можуть тобі на місці подивитись(долити, зарядити) і сказати результат, і заодно поміряти напругу яку він дає.
Авжеж ні. Кришечки можуть бути окремо на кожну банку або одна довга прямокутна що закриваэ собою всі банки. Навіть якшо ти її не бачиш - вона все одно є!
А у мене стояв такий, що не було нічого взагалі. І куди я не заглядав, і як не "ковиряв" так і не знайшов. При перших морозах гавкнув. Купив новий вже 2 роки їзжу довольний(хоча вже паяли і доливали електроліт після ДТП).
А адресу можна? Де саме на Зеленій, чи Під дубом? І якщо б години роботи вказали, то ваащє було б супер.
Перевірив - води доливати не потрібно, та й марка акумулятора знайшлася: Topla Top 60AH EN540A Має індикатор - тіко як ним користуватися не знаю