Привіт! в мене така проблема,на моїй джетті 1.6 моноінжектор,85р. блимає на приборці лампочка масла,коли швидкість досягає 80км/год то вона загоряється і починає пищати зумер і до того часу поки не зробиш перегазовку,або не перевищиш швидкість за 100км/год,рівень масла впорядку,недавно проводилась заміна масла,і полокапіталка мотору,після чого і почалось то все...
Масляний фільтр поганий, або він не того типу, а ще, імовірніше, вже забився після "півкапіталки". Масу на двигуні перевір.
В мене на гольфі геть таке саме було. Зробив капіталку і один ”майстер” забув закрутити вкладиш, і так зумер пищав... , то може варто показати ще одному майстрові. Або ще датчики треба правельні, а в цому може допомогти електрик.
Масляний насос не може не качати на одних обертах і качати на інших, та сама ситуація і з датчиком, він не має внутрішнього тахометра і є або поломаним або ні. Теорія про проблему з масляним фільтром взагалі не має відношення до тиску мастила. Звичайно, якщо з нього не ллється фонтан масла Та що там чарувати, тут все ясно, вкладиші не тримають тиск, потрібна розточка колінвалу і заміна вкладишів. Майстрам привіт, передавай, що вони бики. P.S. Тимчасово проблема вирішується заміною мастила на більш в'язке (напр. 10w60), але то самообман, потрібно ще раз "напівкапіталити". Тепер з ШПГ.
Ну чому ж, фільтр може забитися, і все мастило може йти через обвідний клапан, і недай бог той клапан заглючить, а дуууже часто буває що глюки тих клапанів проявляються якраз при збільшенні обертів. Датчики же можуть мати поганий механічний контакт (я про датчик тиску масла), або взагалі двигун може мати поганий електричний контакт з "масою" (в цьому випадку всі датчики можуть підглючувати). Тому ще раз кажу, перекапіталювати, зарано, спочатку спробуй впевнитися що інші можливі причини відсутні, та й тих 50 грн за заміну фільтра масла то не то що сума на повторне "вскрітіє" двигуна.
В такому випадку тиск росте а не падає. Росте, росте а потім вириває прокладку під маслофільтром. Перевірено неодноразово. Після виливання масла зуммер не працює. Ймовірність того, що датчик втрачає контакт чипочинає а потім перестає глючити лише на одній вузькій амплітуді обертів настільки ж низька, наскільки я завтра полечу в космос. Тобто нереальна
Воно не на кожному двигуні так. На старих двигунах ДТ масла стояв на фільтрі і на ГБЦ і там забитісь фільтра проконтролювати було не можливо і масло просто неочищене попадало на змазування і виривало прокладку після того як брудом забивало масляні канали. На новіших двигунах ДТМ стоїть до фільтра і після фільтра і не стоїть на ГБЦ. Тут як тільки забивається фільтр падає тиск масла і починає сигналізувати лампочка. В автора посту скоріше всього щось з маслом в ГБЦ...... можливо розбиті гнізда гідрокомпенсаторів і не тримають тиску.... як би він сказав що то за півкапіталка то може б ясніше стало.
півкапіталка в мене - це помінялись кольца,прокладки,тоді і зразу проводилась заміна масла з всіма потрібними фільтрами,та інші дрібниці
?!? Чому це має падати тиск? Навпаки, росте, доки клапан не спрацює, але і тоді клапан утримує тиск. До речі, те, що в автора спрацював датчик високого тиску і не спрацював низького (зуммер працює лише при спрацюванні датчика високого тиску) також свідчить на користь моєї теорії.
Там клапан відрегульований так що відкривається по чуть чуть і масло іде одночано через клапан і дальше через фільтр, але після відкриття клапана тиск падає бо зменшується загальний гідродинамічний опір (грубо кажучи появилась додаткова дірка) і лампочка починає світитись.... тиск падає клапан закривається лмпочка гасне ..через якийсь час 1-1.5 сек клапан знов відкривається і знову лампочка світиться.... так іде процес моргання лампочки.... що і попереджає щось не так всередині двигуна.
1. Перепускний клапан навіть якщо спрацьовує перманентно, то не викликає падіння тиску, достатнього для спрацювання датчика високого тиску. Пробував сам на KR, PL, EG. Можливо ми говоримо про інші двигуни, але там та ж система і ті ж деталі. 2. Для цього випадку (паузи в 1,5 сек) на щитку є реле затримки, зуммер спрацьовує за декілька секунд після падіння тиску. 3. Але як би там не було, тут це не доречно, у автора немає циклічних спрацьовувань, у нього є чіткий сигнал від датчика високого тиску на конкретних обертах, що чітко говорить про те, що двигун вже не може тримати тиску. Я написав це однозначно, тому що у цьому переконаний, я вже 5 двигунів з'їздив і знаю ці симптоми напам'ять. Думаю, не варто радити людині купувати мастило чи запчастини, які не поможуть а лише вдарять по бюджету. Заміна вкладиців це і без того недешевий ремонт.
Як говорять в церкві ..."будьмо уважні"...)))) Я якраз і говорю про новіші двигуни від тих що ти перерахував..... власне про ті де немає датчика тиску на ГБЦ. Хоча на деяких старих теж не було ДТМ на ГБЦ. А по ситуації в автора теми то там однозначно щось з механікою у внутрощах двигуна і всякі заміни масла і доливки присадок - це як мертвому припарка.
В мене аналогічно спрацьовує зумер та блимає чер.лампочка при певних обертах (діапазон з 60 до 80 на 4 передачі), і це поступовопочало появлятись в наступній зростаючій послідовності: заміна ДТМ(через них текло масло) - заміна сальників, масла та фільтру. Перевірено тиск масла механічним манометром, сказали що все нормально. П.С. проблема зявляється при добре прогрітому моторі, їзді по трасі при швидкості більше 90 км/год (хочаб 5 хвилин), але якщо зробити зупинку на 15 хв. перестає спрацьовувати, але не надовго і т.д. У місті рідко, оскільки за раз в основному проїзджаю 10-15 км та переважно спокійно їзджу(якщо агресивно то буває спрацьовання).
Добре, що порозумілися. Власне, я розумію, що в автора теми двигун таки ще той, 80-х років. Як і в skrap. Якому рекомендую прочитати поради вище і перестати тратити гроші на речі, які не ремонтують поломку а зібратися духом і таки проточити колінвал з заміною вкладишів. Адже постійний малий тиск це також і швидкий знос інших агрегатів.
В аналогічній темі вже задавав це питання, але залишився без відповіді. Хтось може чітко відповісти про режим роботи (спрацьовування) червоної лампочки (Мк2, 1986р.в., 1,6 бенз, карб.)??? Тобто як вона має себе поводити (моргати, постійно горіти, міняти яскравість горіння, тощо)? В мене на Джеті на протязі 5 років спостерігав різні реверанси - і стабільне блимання і стабільне горіння, і горіння з усіма відтінками яскравості.... то горить, то не горить. Зумер при цьому не спрацьовує (правда були періоди коли він мене замахував). Чи може постійне горіння лампи (ще й різними відтінками), говорити про замикання проводки, або навпаки поганий контакт? і де найвірогідніше шукати? Помітив що при перемиканні швидкості обертів пічки, яскравість лампочки відповідно зменшується... П.С. Датчики тиску міняв, клєми на датчиках міняв.
Схоже на глюк (поганий контакт) датчика низького тиску. Також маю підозру, що ти міняв датчик високого, чому і не допомогло. Якщо гарантовано були замінені обидва датчики, значить причину треба шукати в живленні щитка приборів.
Міняв обидва датчика (високого і низького тиску). Роки 3 тому міняв і саму приборку на "з тахо" (2-роз'ємну на 1-роз'ємну). Орест, я так розумію що нормальний режим - це стабільне моргання? Якщо стабільно горить - то це глюк?
Теоретично, ця лямпочка повинна горіти стабільно при включенні запалювання, при заведенні одразу повинна гаснути, якщо інша поведінка - то це поломка, а бо панелі приборів або датчиків або проводів, або (не дай Бог) ще чого гіршого....