при чому тут масло до мигання лампочки ОР. 10в40 лив і буду лити. 15в40 - то, якшо я не помиляюсь, мінералка. а до мінералки мені ше їздити і їздити.
Вася ОР = охолоджуюча рідина (про яку тут ідеться) ви ж пишете про сигнальну лампу тиску масла яка до даної теми не відноситься Чи ви заливали 15в40 в розширювальний бачок?
блін я не то поняв , я подумав , що то лампочка біля лампочки акумулятора , а так тоді напевно термостат ,
не в обіду, але ти хоть знаєш шо таке термостат і за шо він відповідає? просто створюючи такі теми люди хочуть почути фахові поради, поради з життєвого досвіду, а не просто "ну може так, а може і ні, я сам точно незнаю, але пробуй"
я не казав може так може так , ситуація просто я взяв , гольфа який тільки по вигляду , був класний , вся начинка , була ніяка , от міняв , все ну майже , значить по перше , трубки по яких тече тосол мают легко нажиматися , якщо вони нажимаються , і відчувається шо вони під тиском , тобто стиснути трубку , дуже важко , то то означає шо ермосат херово спрацьовує було таке , якраз оця лампочка ОР як ви її назвали , мигав тоді , коли ті трубки були пружні , після того як кришка тосольного бачка відкручувалась , і звітатам виходила пара , лмпочка переставала мигати, мене то задовбало і я поміняв термостат, після того всьо було круто ,
Молодець. Тільки в нашій казочці термостат нідочого а все вищеописане тобою мяко кажучи неправда і не факт
всього скоріше в тебе машина просто перегрівалась. як? термостат вийшов з ладу і заклинив у закритому положенні. відповідно Ор валить по малому колу, велике не відкривається, спрацьовує датчик перегріву, лампочка мигає. відкручуєш кришку розширювального бачка -виходить пар (стравлюєш тиск) і температура помалу падає, відповідно лампочка гасне. а мене не гріється, все вчасно включається. просто постійно мигає лампочка ОР і все. доречі, якась фігня, але вже пару днів як не світиться. все ок.... барабашка покинув мою приборку :gamer:
ну якщо всьо добре з машиною , то чого паритись ?? я наприклад , попросив так регульнути карбюратор щоб брала , найменше , то незважаючи на масло 15 в 40 лампочка тиску масла мигає , якщо трошки підкрутити і шоб брало більше то вона перестає мигати , от я собі подумав краще вона помигає , але розхід , пального буде менший , коротче вона в мене 6 літрів , на сто бере деколи 5 , ) якщо хочите таке , дзвоніть я вже свій номер разів20 залишав , але в мене 1.3 мотор
Вася якщо помигує лампочка тиску масла, треба шукати з якої причини це відбувається і повір відношення до рохіду палива вона немає. І цю причину треба вияснити якщо не хочеш мати справи з ремонтом двигуна. Як варіант перевірь спочатку контакти на датчиках тиску масла (можливо в тебе на одному з них обрив)
Всім привіт! от з приходом морозів пачалися всякі пріколи.... Постоїть машина на морозі (-20), десь пів-дня, і після того як заведу її загоряється лампочка температури ОР, блимає. Рівень провірив - між min i max. після повного прогріву мотора лампочка перестає блимати. Як думаєте, ДТОР під заміну чи шось інше? пассат б5. Наперед дякую!
Хм..... цікаво а ти що десь в Якутії під Північним льодовитим океаном що -20.... чи мащину в Держрезервних морозильних камерах тримаєш....)))))))))))) Поки що в нас меньше +3 не було Провір спочатку дроти ...фішку може десь напівобірвалось, або десь маса пропадає появляється. Крім того ця лямпочка має подвійну функцію ...читай в своїй інструкції по експлуатації
Привіт! щось і в моїй мафині(1.8 бензин) почала блимати лампочка ОР але тільки тоді коли машина їде на великих обертах (110) тривалий час після скидання обертів лампочка гасне.Я так думав може термостат неповністю відкриваеться але після всього прочитаного почав сумніватись.Що порадите???(патрубок з низу радіатора холодніший але ненабагато)ДЯКУЮ!
Ну я в такій ямі шо ви не уявляєте.... сьогодні взагалі -26 було... постояла машина десь годин 5, я вийшов прогріти її, так от коли завів лампа не світилася. але якшо цілий день постоїть - то загоряється. напевно дійсно проводка невпорядку. дякую за пораду, буду шукати.
Добавлю зі свого досвіду. Стандартно в мене нема давача рівня рідини в бачку, але лампочку на місце в щитку приборів я встановив (точніше повставляв всі як запасні, щоб під руками не валялися коли треба буде). Яке було в мене здивування коли після заведення машини одного ранку вона замигала і мигала поки їхав. Далі постояв завівся і перестала. Другий раз вона замигала через день і не перестала. Шукав в інтернеті щось про цей факт, говорили що це із-за того що впав тиск ОР, мало вірилося, давача тиску ОР не знайшов Підключився до OBD2 конектора і прочитав несправності. Бортовий компутер сварився на замикання в 1-й форсунці. Але ж машина їде і стабільно, тому я скинув несправність і лампочка перестала мигати. Наразі все добре, грішу на поганий бензин. Для себе відкрив, що вона в мене служить індикатор що компутер найшов несправність.