Дякую, буду дивитися коли потепліє. Так заглядав за кермо, то бачу якусь скрутку перемотану ізолентою, яке йде якраз до тої гітари - може якраз в тому справа.
Підкажіть, а що б зняти кожух (пластик) керма, там де підрульові перемикачі поворотів і склоочисників треба обов'язково знімати кермо, чи можна якось так умудритися зняти, бо шось не хочеться до подушку чіпати...
Змодулював, так змодулював Правда не дуже ясно як таке станеться коли клема знята, ну але ок. Нех буде. Alkodaptel, не підключай на заземлену подушку дроти коли трешся об синтетичні чохли. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
один випадок з тисячі вже дозволяє говорити людям, які в тому не розуміються, що самому туди лізти не варто! Ти рішай сам... В Гейропі автомеханікам треба проходити спеціальні курси і отримувати сертифікат перед тим як вони офіційно зможуть лізти до ейрбегів.. Тепер думай сам, що це не просто так...
Це який один випадок з тисячі? Мабуть півсотні сервісів у Львові де чи не щодня знімають/ставлять подушки, щось я не чув щоб раз у двадцять днів стріляли подушки. А той випадок де подушку підключили до генератора статичної напруги і засняли на відео вважаю чистою випадковістю Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Та я вже саму подушку знімав (попередньо відключив акумулятор), але в мене не було такої зірочки (чи то шестигранника) щоб відкрутити саме кермо, тому і думав, може без зняття керма можна глянути до того переключателя...
Все виявилося значно простіше: болтів під кермом і не було, а були тільки знизу. Їх відкрутив і пластик знявся без знімання керма По самому бортовому компу: не працював, бо не був втикнутий один штекер. Втикнув - все працює. Виходить лазило якесь криворуке створіння, яке не змогло втикнути бортовий і закрутити всі болти.
З бортовим комп'ютером проблему вирішив, але тепер назріло питання: проїхав вже по місту коло 200км. Середній розхід на MFA 2 (тобто за весь час пробігу) показує 5.8л на 100км... Шось я сумніваюся в таких показах. На скільки він може брехати? В кого скільки показує? В мене 1.9 AFN механіка.
Заправляєш до повного, обнуляєш середню витрату, їздиш до якоїсь межі, знов заправляєш до повного. Так декілька разів хоча б на 1000км. Тоді рахуєш скільки літрів залив і маєш середню витрату. Порівнюєш з показами бортового компа. Якщо є велика різниця то покази бортового компа можна підкоригувати через ваг-ком до твоїх реальних.