ООООООО!!!!!!! Ви самі собі протиречите)))))) не буду залазити в дебрі, але ви знаете шо таке І2С? В чому різниця між 4 та 16 розрядними контроллерами??? Як добре ви знаете цифрову електроніку? Я не маю не увазі примітивщину з простими мікроконтроллерами))))), а всілякі там лічильники, регістри???? Якщо вам не вдалася данна справа, то це не значить що іншим не вдасться))))) По поводу методів і рішень-)))))) невже ви думаете, що я настільки наївний, що під впливом атмосфери недовіри викладу всю методику, щоб мені повірили, хтось те здере і почне на тому заробляти і казати шо він звізда данної галузі???? А потім десь - хтось зробить помилку - і доказуй що ти не дурак)))))))Не треба по новому винаходити велосипед, потрібно його просто удосконалити....
Взагалі це вже заміна інжектора)))))))) Це можна, маю друзів в Сполучених Штатах, які самі двигуни конструюють і виготовляють під замовлення)))) Можуть допомогогти зробити шось цікаве))))
В принципі сам можу змонтувати все що необхідно, але от настроїти правильно не зможу. В Латвії настройка вприску з нуля коштує 400 долярів.
Маю запасний чіп, готовий до експерементів. Давно та тема цікава бо по професії embedded engineer і працюю зі всікими там І2С, 4 та 16 розрядними контроллерами, лічильниками та регістрами))). P. S. Донецкий, якщо ти в тому добре шариш, можу запропонувати цікаву роботу з пристойною з.п., в нас ведуться розробки навіть в автомобільній галузі для VW і BMW. А зараз у вільний час(бо не замовляння) є спроби зробити широкополосну лямду. Весною надіємся тестити.
Колись в Альстомі працював, якщо знаешь що то)))))))) А цікава робота цікавить, набери, поговорим))))
Та нічого я собі не перечу... просто не до кінця уважно прочитали що я написав... або не до кінця зрозуміли. Причому тут протокол шини до таблиць констант..типу - кут запалювання, час відкриття форсунки, температура....і так далі. Шина І2С сама адресацію памяті не змінює... для цього потрібна програма, але то дебрі не в ту сторону Більше того одним з самих поширених протоколів обміну на зовні бортових компютерів є KWP2000. Як зроблений внутрішній звязок мікросхем не знає ніхто крім розробника. Маю декілька розкурочених бортових компютерів і точно можу сказати що ні в одному немає стандартних мікросхем. Всі індивідуальної розробки БОША ... думаю і протоколи БОША. Що і як туди впаювати думаю ніхто крім БОША не знає. Все це можна взнати розшифрувати, але воно вимагає дуже і дуже великих затрат і по фінансах і по часу. Уво Росс колись зробив це і до тепер продає свій VCDS. Але справа не про це. Чіп тюнінг можна робити, але треба розуміти що робиш. Всі методики вже давно відомі і колесо другий раз не придумується... нічого кращого ніж ательє АЛЬПІНА не придумаєш там на цьому зуби зїли...
Bosch не виготовляе і не розробляє радіоелектронних компонентів, це раз))) Компоненти (мікросхеми) або Моторолла або Тексес інструментс, тільки мають маркіровки для Bosch щоб сліди заплутати, це два)))))) А по-третьє, на рахунок знань, і т.п.- в свій час мені пощастило розробляти де-що з електроніки для спільного проекту Alstom та Fiat які широко використовують в своїх цілях бош, тому я добре знаю їх специфіку роботи, і щось ламати мені не потрібно, і повірте, я знаю , що роблю)))))))) А Альпіна - це відносно)))) MARUSSIA через рік попотужніше буде, ми над цим працюєм)))))))))
Я не писав що виготовляє....я писав що розробляє.... а зараз все китайці з Сінгапуром виготовляють. Ну MARUSSIA точно буде супер.... а Vassia z Vodokachku буде ще потужніша ... туди уже підключили хлопців з НДРТІ які розробили для китайських вертольотів систему залпового вогню, а зараз працюють на космодром у Бразилії... от вони точно можуть щось зварганити.
Ну.... Я дочекаюсь, чи ні? Чи Ви ше тиждень будете разом з Кумом дискутувати? Ні про шо !!! __________________
Можна, можна))))))) Давай домовимось про зустріч, приїдеш, я підключусь, гляну деякі параметри і все скажу)))) Нарешті остання мікруха на программатор прийшла)))