Ага, типу хто більше пропустить через себе енергетичного напою, а опосля пожати руки, і з їхньою базою знань допомагати іншим і один одному !
Знімаєш клему з акума Викручуєш 4 вінта з тильної сторони руля Знімаєш подушку і відключаєш шлейф ПС: це на Г3. На 4му поколінні думаю мудрувати не стали
Тільки обов"язково даєш машинці постояти хвилин 5-10 щоб розрядилися кондьори. В рено пише що може шваркнути якщо лізти нечекаючи.
Якраз намудрили... це ми не могли зняти. Там є два варіанти один на винтах як Г3 і на металічних направляючих защолках... от відчіпити ті защолки не змогли.... взаді руля є дві дюрки, але нічого не нажимається не крутиться. І як назло в мене ,база даних по VW в ЕЛЬЗІ накрилася
я дивився цю подушку. Блок SRS 2003 мод. року а б/у подушки 1998р і цей блок їх не бачить. І треба робити або перепрошивку SRSу, або шукати подушки які підходить під цей SRS, або до ціих подушок шукати SRS(що найдешевше). Все решта получається дорого. Сенсори удару бачить і там все нормально.