Напишу тут, бо бачу, що вельмишановний адмін - жлобить мене вже рік розблокувати, щоб я сам теми відкривав.. Є проблема - гігантське споживання струму.. 4,5А(!) - коли все виклчено, ключі витягнуті, но відкрита передня дверка водія 2,5А(!) - коли дверка закрита, падає до 0,8А через 30-40 сек... Пробував знімати всі запобіжники, зімати магнітолу, відключати кабелі аудіо, задню камеру.. нічого недопомагає.. Якщо відкрити двері водія і лишити на 5-10 хвилин - акум в хлам, навіть не заводиться.. Якщо попробувати чи коротить + клема з - то мультиметр пищить (коротить).. Що робити, де ще шукати ??? Вебасто повністю садить акум за 15 хвилин і відключається.. Акум VARTA Blue Dynamic F17 5804060743 80Ah 740A, поставив 2,5 роки тому назад... P.S.: пивком капот поливив, недопомогло!
.. в добавок - на генераторі щітки поміняв десь 2-3 тисячі км тому назад, стартер майже новий.. Акум як сідає то навіть годинник збивається..
чи не може бути так що перетерлися дроти в жгуті дверки (водійської) і коротять один на одного або на масу
а запобіжники діставав всі ? і у салонному блоці і у підкапотному? якщо так то може дріт який йде на живлення блоку реле коротить десь.
яке нах продавай, я якраз плівкою обклеяв... решта все ок, літає норм)) Де саме під капотом? там де мозги?
Десь є споживання енергії.Може бути стартер ,генератор,вкл.світло в багажнику...Коли коротить на масу горить запобіжник якщо він є,або горить і плавиться ізоляція на дротах.
що мене дивує в роботі: іноді вискакує що не працює лампочка світла гальм (ззаду зліва).. через пару днів - все ок.. Типу була б лампочка фігова - вона б не вилікувалась.. А ще недавно глючив вимикач денного світла, не вимикав.. за рулем така кругла кнопка, яка витягується, перекручується і втягується..При повороті денне світло швидко блимало проте не виключалось.. зараз за пару днів знову все ок.. Може то коротить десь проводука задніх ліхтарів?
а ще після того як поставив собі заводське BOSE і провів всі кабелі напряму до підсилювача, моя RNS-E 2 показує, що спереду немає колонок.. незнаю як її перекодувати на BOSE.. Дивна фігня, вся машина читається кабелем СAN 12.12, а радіо і PDC - тільки старим KKL 409, хоча радіо якогось 2009 року..