та викручуй ато взірветься акумулятор. вода починає кипіти в ньому при зарядці, ну а кришки викрутити шоб пара виходила.
а якщо його скорше зняти з зарядки ніж то реба, то нічого???? і якщо я ставлю на зарядку, то за ним тре дивитись, чи можна спокійно лягати спати???
Супер!!! Якщо нечитаємо матчасть по обслуговуванні акумулятора при покупці, ....., для чого писати 22 пости???????????????????????????????????????????? Я просто шокований вашим незнанням(неохотою) до самого елементарного по обслуговуванню АБ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Пропускної здатності дренажних трубок, при заряджанні від зарядного пристрою може не вистачити. (так само як і вентиляційних отворів в пробках деяких батарей.) Пробки бажано все таки зняти, був свідком двох вибухів АКБ, як раз під час зарядки з невикрученими пробками. Достатньо, випадково зачепити за провід на клемі і іскра відразу знайде підвищений тиск вибухової суміші. Один з АКБ був із старим ебонітовим корпусом, який при вибуху розлетівся на дрібні кусочки, добре що ніхто не постраждав. А підзаряджати зарядним пристроєм бажано хоча б два рази на рік. В мене тюменська батарея при правильному обслуговуванні відпрацювала 10 років і 4 місяці. Машина за той час проїхала 328 тис.км. В знайомого на подібній машині 11 років. (його пробіг 65 тис)
Щоб не створювати тему, пишу тут. Друг попросив взнати, що може бути з його акумулятором. Акумулятору ще немає три роки, їздить на машині з тим акумулятором десь один раз в тиждень від сили, але по трасі десь на відстань 100 км. Отже після чергової тижневої перерви завів він машину, приїхав з гаражу додому, а акумулятор вмер. Поставив на зарядку на ніч, плотність на ранок в нормі, електроліт чистий, тобто пластини не посипані. Поставив на машину повністю заряджений акумулятор, лише повернув ключем для запалення і акумулятор вмер. Ставили інший акумулятор (старіший за той що є) на ту машину - все в нормі, працює, заряджає, тримає як має бути. Кажуть люди, що десь банка коротить. Але щоб так раптово повтістю сів акумулятор вперше чую. Пробували заряджати потім зарядним - йде заряд, але акумулятор ніфіга не тримає. Може хтось з таким стикався, то прошу поради чи здавати цей акумулятор вже на лом чи ще можна щось поремонтувати?
в мене таке було коли посипалась одна пластина, вистарчало 1 -2 рази покрутити стартером, і заряджав - те саме.
То свинцеве болото осідає на дні і помагає коротити банки... Можна попробувати розколотити то все потім виляти в мидницю промити пару раз дистилятом провести сульфатацію пластин, зарядити і ще пів року може рік буде їздити.... але одні штани кислотою спалите точно....))))))))))))))))))