щось говорять, що з консульським можна проїхати.... не важно на який бляхах авто (польські, німецькі, чеські ітд) -якщо резидент України - або плати, або "давай дасвіданія"
Трошки і я скажу, що знаю. На транзит можуть проїхзати не громадяни україни. Бляхарі мають залишити заставу в розмірі розмитнення автомобіля, яка в теорії, має бути поверненна при виїзді машини.
Є можливість розтаможити авто без виїзду за кордон в пошуку власника і зняття з реєстрації за кордоном. Потрібен тільки тех паспорт.
це можна зробити самому. ось схема, вона, впринципі, є повністю легальною (за виключенням, що треба скласти легенду, що іноземець не може вїхати в Україну). але знаття з обліку в іншій країні є обовязковим.
власне уточняв... Країна походження авто не має значення. Чи литва чи польша чи Швеція чи інше все одно. Вартість послуги плаваюча, але дешевше ніж самому кудись їхати щось шукати платити за зняття з обліку, за догрогу і за все інше. Механізм простий - копію техпаспорту на вайбер - все рахується і кажеться загальна сума і термін коли отримаються українські номера. Середній термін від тижня до півтора. А людина вирішує підходить чи ні. Я так зрозумів українську владу або не цікавить проблеми польської чи литовської влади з зняттям у них з реєстрації, або просто закривають на це очі через масовіть явища
авто не може бути зареєстрована в двох державах.. що за єрєсть... щоб зняти авто з обліку в іншій державі - потрібна заява, фізична присутність техпаспорта, і номера, які видані для транзиту все решта - чорна схема, яка рано чи пізно вилізе боком шкода, що українець завжди шукає, як наїбати державу....
Теоретично так... але яке діло державі Україна до того що це авто ще десь зареєстровано. Якщо іноземець продав українцю авто і не зняв його з реєстрації то це проблема іноземця а не українця. Можливо потім українська влада гамузом подасть ці авта до польші а польська влада буде розбиратись з своїми чому не зняли
Як мінімум, ти на такій машині не виїдеш за кордон. Хіба шо на нейтральній смузі будеш міняти укр номери на бляхи )))
В чому...???? На підставі чого зупинять наприклад машину з бувшими польськими бляхами, а тепер з українською реєсирацією на венгерській границі.. Таке може бути тільки тоді коли поляк заявить машину в угон... а він це не зробить бо пройшов мінімум рік. З української сторони все законно... всі податки мита реєстраційні збори сплачуються приносяться квитації. Людина яка прийшла реєструватись має купчу що купила машину. Машина провіряється чи не в угоні. Немає в нас у законі що якщо машина куплена за кордоном то потрібне іноземне зняття.. Українське потрібне. Це міжнародні норми... які Україна може виконувати або невиконувати. Думаю що була дана негласна вказівка закрити очі на те що машини не зняті з реєстрації, бо за зняття має відповідати іноземець... з якої рації все будуть валити на українців. Коли машина на українській реєстрації то за це вже відповідає держава Україна
Куме, давно через кордон їхав? Поляк на кордоні дивиться номер кузова. І якшо йому в базі покаже, шо та машина рахується в Польщі на польських номерах, а заїжджає на українських, то цікаво як ти то будеш пояснювати? Хіба Якшо поїдеш через Мадярів чи Румунів, то не знаю, може вони і не мають спільної бази і проканає. Але ризик є