Дивиться тільки на підозрілу машину і провіряє по інтерполовській базі по угонах, а машина не в угоні і що пограничник має до зміни реєстрації то що йому пояснювати- нехай записує номер і шукає польського власника - що порушив польський закон, машина уже має українську юрисдикцію і є легальна. І друге через пару місяців ті полькі бляхи взагалі не будуть мати права їздити по Україні не тільки за кордон і половина з них просто не зможуть знайти кінці де коли і ким продана.
ми говоримо про схему, коли власне реєстрація не міняється, а коли без скасування польської додається українська. Коли в польщі знято, а в нас поставлено, то проблем взагалі жодних і нема
Власне всі бляхи з самого початку незаконні. поляки литовці продавали українцям не змімаючи з рєєстрації... За зняття з реєстрації відповідає власник... Попробуй в німця купи машину без зняття - німець ніза що не погодиться. Взагалі то це все залежить від національного законодавства. Я до речі свого першого мерседеса на початку далеких девяностих купив на базарі під Ополе а документом був папірець - купча з печаткою базару.. і всі все зареєстрували... я навіть не знав чи була знята з реєстрації чи ні. Ще раз кажу якщо Україна зареєструвала, а поляк не зняв то в кінцевому випадку вина поляка а не українця... От поляки нехай з тим розбираються Недавно був свідком цікавої ситуації.. коб іта на литовських номерах попала в ДТП пішла страхівка... але там треба було попередити литовську страхову в якийсь період... вона того не зробила то литовця там оштрафували на 300 євро... Він там офігів і почав сюда видзвонювати)))) -це означає що за всі операції з машинами відповідає власник - і він мав зняти з реєстрації...
Куме, що ви курите? які підозрілі машини? на кордоні не тільки провіряють бляхи. до блях і привязаний номер кузова.. в техпаспорті все написано.... і не важно який митний конроль, польский, угорський, румунський чи уругвайський - на одному ВІНі два номери... соупадєніє... включаєм логіку, виключаєм "а шо я, а во він так зробив і я хочу".... ну і треба починати зі себе, щоб жити в нормальній державі.. є відома легальна схема, держимось її (Кум, ти ж сам сказав, що німець тільки зі зняттям продає) всім мир
Спеціально уточняв.. на границі не по ВІНу провіряють номера реєстрації, а по номерах дивлятся ВІН, а потім уже можуть звіряти на кузові якщо є підозра. Плюс база даних не польська і навіть не Європейська а інтерполівська і видає інформацію тільки коли ВІН в угоні, якщо в базі немає -то видає що немає і повної інформації не висвітлює. Але є дві бази друга база - національна - по ній дивляться чи має машина національну заборону виїзду за кордон - але там також якщо в базі немає то пограничник бачить напис що інформація про цю машину в базі відсутня. Якщо мають підозру то можуть висвітлити повну інформацію - але в основному цього не роблять бо це час. Подвійна реєстрація вилізає раніше ніж попадає на границю - на етапі стиковки баз - національної і інтерполівської. І таких випадків є дохрена навіть без "блях" - банальна помилка при ручному вводі інформації. Це так в загальному методика як провіряють на границі. Взагалі наша дискусія пішла не в ту сторону. Я в першому посту написав що можливо будуть знімають пачками.. Теж спеціально уточнив. Що так і є - будуть знімати з реєстрації в тій державі звідки машина по якійсь скороченій процедурі, по подачі з української сторони у звязку з масовістю явища. Єдине що не ясно що буде з протермінованими машинами - бо тоді при знятті мають штрафувати поляка, що вчасно не вернув. Коротше -поїхала перша пачка по цій методиці - на другий тиждень буде результат.. Так що все легально і законно
Недавно іздив у Варшаву, то на нашому кордоні мою машину перевірили від і до, бо перший раз нею виїздив. Навіть сказали на кому мої номера раніше були (марку і модель авто і власника). Так що надіятись що не пробють чия машина на наших номерах марно. Поляки ж можуть з легкістю пробити по своїй базі всі польські бляхи...
Натрапив на "цікаве" відео на ЛТК. Після такого відео методи, які запропонував Кум стають більш реальними...таке враження, що в нашій державі, в першу чергу, найменш зацікавлені в дотриманні закону і процедур є держслужбовці(
З того часу, як вступили в дію закони по розмитненню, вирішив взагалі не заходити на форум (сюди) поки не розмитнюсь. Бо з'явилась ця тема і почалась з підйо&ом. Цікаво, що тема почалась жувати тими, хто не має бляхи. Можу помилятись, але мені пох.)))) Але.... Сьогодні, ну тобто 5-6 годин тому РОЗМИТНИВСЯ!!! Розмитнювався сам, розмитнювався на Закарпатській мииниці у Виноградові. Знаю все та покроково. Можу порішати, мої послуги від 100€ в залежності від складності випадку. Допоможу зняти "бляху" з обліку в країнах LT, LV, CZ, SK. Для тих в кого PL - давайте купчу і підтверддення зняття з обліку, тільки тоді моду допомогти. Кожен випадок розглядаєттся окремо. Ще одне, якщо в тех.паспорті у вас відсутній запис про якісь тех.дані авта (об'єм, маса, х&яса, і т.ін), теж моду порішати, прайс від 1,5 тис.грн. До ранку зажигаю в "сонячній горі", до обіду планую бути ше тут, тому коль-бо тре, то маякуйте, розмитнемо і вас. Вернусь у Львів, тоді перечитаю вже всю тему. Запощу троха фоток сьогоднішніх, А тут в кадрі лише 4 наші машинки, бо всі 12 не вмістились. Ну і тільки ми при розмитненні готували собі шашлич на мангалі під митнецею )))))
Перечитав то всьо, ну і можу тоже всяких догадок утопічних написати. Але скажу так, що я сумніваюсь, що митниця прийме машмну без підтвердження про зняття з обліку в іншій країні. Приміром, мою зняли з обліку без виїзду і не тільки мою (всі наші). І то ті, хто прийняв рішення розмитнюватись. В більш адекватних країнах ця процедура не передбачає корупційних схем і нервів. Ось, моє підтвердження з "регітри", що знята.
Роман, напиши скільки все винесло....бажано по пунктиках... Тесть живе в Чехії і має Ауді А6 95 року на чеських номерах, 2,6...задумався розмитнити під "акцію -50%"...але пробую пояснити, що то не вартує того, стара машина, великий обєм....
Не вартує. Для прикладу наведу, Ауді А4 та що на фото на АЗС, кватро, 2.5d, 2002 рік, універсал, при оцінці 2250€ (оцінку митники напишуть, а якщо сподіваєтесь на оцінку 100€ то утопія, але реально - при доказуванні ч/з суд при наданні переклвдених доків, всіх чеків і т.п.) Так от, така Аудюха обійшлась в 84000грн +/- (в т.ч. : мито 10%, ПДВ20%, акциз і штраф 8500грн), але це без брокерських, без зняття з обліку в LT, і інших мілких витрат. П/с/ чув що у Львові брокери беруть 500$, і знаю що Одеса бере 1000$ брокерських, Луцьк від 250$, Закарпаття +/-200€. Вангую, що в наступному місяці будуть більше брати, адже попит перевершує пропозицію)))
Ті 50% то всьо фігня. Коли вони не будуть діяти, а буде 100%, то суттєвої різниці не буде, ну хіба на 300$ дорожче. Там все рахується не так, як народу закинули через ЗМІ. Вони добре все порахували, але не так як народ хотів. Проте, я хоча спокійний, що бабло котре я та інші сплатили державі піде на пенсіонерів.... а чо? Так Петро сказав. ))))))) Кожну машину розглядають окремо. Все залежить від її компоектації по вінкоду. Якщо ж цікавить конкретно, то можу взнати її оціночну вартість (max/optimal/min), але та хрєнь платна (300грн). Маючи граничні оцінки, можна прорахувати на 95% скільки обійдеться під ключ із зазором 5%. Всі двіжі починаються з оцінки. Без неї нєфіг дьоргатись.
ти би росписав реальну процедуру розмитнення і постановки на облік... а то є купа інфи і відео в неті, але толком ніхто не хоче розказати лиш би для того, щоб люди звертались до них і косили бабло... наприклад, батько дівчини хоче пригнати не дороге авто, бо реально дуже потрібно на повсякдень, але платити за "послуги" грошей не дуже то є.... є плани самому все робити, але процедура не до кінця зрозуміла.. всюди є рішали, які готові допомогти, але тільки за гроші і то не малі ... що робити в такій ситуації?
після розмитнення недороге авто на кожен день перестає бути таким (недорогим), бо його оцінять далеко не в ту суму, за яку воно було куплене, а в більшу. і вже з тієї суми будуть нараховуватись всі збори і податки. я б радив не морочити собі голову, а шукати авто на нашій реєстрації відповідно до наявного бюджету.
воно то так, але авта в тому бюджеті в Україні в плачевному стані.. найти хороший екземпляр досить таки тяжко.
@Shaggy , перенеси три верхніх пости в тему по бляхах чи розмитнення, як там воно і цей пост теж. Будь-ласка! І там вже будемо ту тему мусолити, ділитись і т.п. Там вже спробую щось прояснити.
Так от, чогось нового я вам не напишу, так в інеті багато інфи, але повірте, що казуси бувають на різних етепах. І їх всіх треба виправляти, або "касувати". Складного нічого нема. Але рекомендую, щоби перед покупкою конкретного авта, пробити його по "шваке" (послуга платна, я беру 300грн., є дешевше), без плати за послугу цього не зробите, оскільки там доступ під паролем і ключем, який вартує +/-300€ (викидати єврики нах потрібно). "Шваке" дає три варіанта цін: - максимальна - пропонуєма - мінімальна Приміром мій Пассат йшов в такому діапазоні, €: - 2450 - 1860 - 1240 Тому, свій брокер оцінив його в 1300€. Для прорахунку оцінки, в базу вводять він-код + кілометраж + рік введення в експлуатацію. Южаніна сама сказала, щоби митники брали по мінімальній ціні, і до каталогів типу "шваке" вони звертаються, якщо бачуть, що ціна явно занижена. А та прога "прікольно" рахує..... якщо по заводу авто мало оригінальну магнітолку, чи підігрів сидінь, чи якусь іншу шняжку, то воно видає ті дані.... і програмі, і митнику пох, що там того вже нема чи щось спіzdили в процесі експлуатації )))))). Так от, знаєм +/- оцінку, маєм автомобіль знятий з обліку (документ), маєм купчу (документ), везем його додому на тех.паспорті тої країни. Що платиться при ввезенні, тобто так званий завдаток за розмитнення - х.й.з. Я знявся з обліку дистанційно. Далі вас чекає митне оформлення - про це в наступному пості пізніше.