Я би дивився в бік збільшення його оборотистості - зняття відсічки, організація постачання більшої кількості суміші (напр. шляхом зміни паливних карт в блоку керування, благо форсунки в тебе керуються електронно) і його здорової роботи до 9000 обертів. Легенький колінвал, легкі шатуни (якщо не помиляюся відсутність гідрокомпенсаторів) та поршні мали би сприяти цьому. Не згідний. В цих двигунах стоять найгорбатіші розпредвали, тому вони топові в своєму об'ємі. А хід поршня майже не збільшує потужності, він більше впливає на крутний момент і зміщує пік потужності в нижчий діапазон обертів, що зовсім не є добре для швидкого розгону чи драгу. Найбільша потужність досягається збільшення об'єму двигуна за рахунок збільшення діаметру поршня а не довжиною його ходу. Це золоте правило.
Тоді поясни мені, дле чого на всі спортивні мотори ставлять саме такі колінвали зі збільшеним радіусом кривошипа, може вони щось неправильно роблять???
Гідрокомпенсатори -є. Наскільки я розумію зменшення мас веде до більшої "прийомистості" двигуна(конячок це недобавляє). Збільшення подач палива веде до більших обертів, та розходу пального, звісно коней 5-10 це додасть, але якою ціною? 15-20 л/100км?(легше купити БМВ). До збільшення потужності веде: 1- збільшення степіні стиску, а це більш якісне пальне(ціни як в європі , а якість як в ..опі) 2- збільшення обєма(розтачувать блок 1,3 здається нікуди) 3- збільшення коефіцієнта наповнення(встановлення компресора). Якщо я в чомусь помилився - критикуйте А взагалі звісно хотілосяб потужніший двигун -але маємо те що маємо, з цього і виходимо.
dima1405 в твоєму випадку можна почати з встановлення повітряного фільтра нульового опору, поставити випускний колектор 4-2-1 і прямоток. В загальному це тобі додость орієнтовно 15 к.с.
Я вибачаюсь але це що таке? Якийсь спеціальний?(Багато раз зустрічав в дописах, але незнаю який він) petroМ401 твій допис по 3 пункту, дякую!
народ креще ставити двигун з більшим об*ємом, і підвищити ступінь втиску(шліфанути головку ) на 98 бензин, машина буде їхати шо дурна ане займатися всякими фільтрами нульового опору поставити на другого гольфа двигун 1,8 2,0 2,8 2,9 і не парити собі мозги всеодно 1,3 не взує 2,0 двигун а про ті фільтри я взагалі мовчу(нєфіг гробити мотор)
Переважно всі стандартні вип. колектори йдуть чавунні , колектор 4-2-1 зварений з труби . Тобто з мотора виходить 4 труби , потім сходяться в дві і відповідно тих дві в одну (якшо постаратись можна зварити). Завдяки такому колектору мотору легше "видихати". У чавунних після відливу внутрішня поверхня створює більший опір випускним газам .
petroМ401 дякую за пояснення! golf2 я розумію що поставивши 2,0 двигун можна уникнути даного питання. а якщо купити ферарі то взагалі забути про форум Я намагаюсь знайти рішення для двигуна 1,3 і я такий не один. Доречі "(шліфанути головку )" фахівці нерекомендують, а метал знімають з блока(голову шліфують бо її простіше замінити, і шліфувати)
я продаю мотор коробку комп"ютер проводку редуктор і турбіну ( поломану) за 550 у.о. місто Луцьк. т.8 - 066- 079 - 85-22
хто знає від пассата б5 мотор 1.8т на гольф2 можна якось поставити чи то багато мінінгіту, і що за мотор гті 9а який там робочий обєм і скільки коників