Сьогодні купив реле №99 на шроті на Зеленій за 20 грн. Поставив - задоволений. п.с. коли купляв було ще.
Такс... Чи може хтось пояснити таку ситуацію: їхала до Києва (злива просто стояла), витирачки не працювали на своїй першій швидкості. Вертаюся з Києва - все працює...
В першу чергу зроби комп. діагностику. В новіших авто за всю електроніку відповідає блок комфорту і переважно по КАН-шині. Якщо десь пропадав контакт - помилка має прописатись.
Не знаю як в новіших, але в мене, інколи пропадає контакт, і залежить це від того як ключ запалення повернув - якщо не до кінця, то можливо пропаде. І тоді взагалі ніяке положення не працює, і може ближнє не включатися...
На Г2 колись періодично відмовляв омивач скла, приходилось знімать кермо та перемикач двірників, і натфілем чистити контакти які відповідають за включення(замикання) омивача в підрульовому перемикачі. А проблема була банальна - поліроль для торбеди. Він потрапляв на контакти і ізолював їх при наведенні чистоти в салоні, причому влітку я поліролем не користуюся (багато пилу на дорогах). От така їсторія.
нарешті приїхало москальське реле 723.3777-01. по конфігурації контактів 1 в 1 з рідним. вставив, все одразу запрацювало.пауза регулюється. в дощ ще не тестив. вийшло реле 53 грн і доставка з Харкова 15 грн
Звернув увагу, в мене ліва щітка на 1 см залазить на ущільнювач лобового скла зверху, вроді до того такого не було, або не звертав увагу. Міняв десь рік назад. Що могло змінитись у механізмі, може ричаг щітки десь регулюєтья? Довжина щітки 40 см. , бачив деколи зігнуті ричаги таким чином, щоб вкоротити.
Найпростіше, попробуй, чи сама щітка міцно закріплена, чи не рухається. Важіль щітки можна переставити по шліцах (знизу вітрового скла під ковпачком відкручувати треба) так, як тобі потрібно і нічого не треба гнути. Гнуть, якщо не помиляюся, щоб краще щітка до скла притискалася.
Щітка міцно закріплена, переставлянням важілю можна добитись іншої амплітуди руху, а тут виходить, що таякби важіль став довшим і щітка у верхньому положені залазить на ущільнювач.
Всім доброго вечора! Питання стосується насосу склоомивача: помітив місяць тому, що струйка води з форсунок склоомивача трохи опустилася, не надав цьому значення, відрегулював і забув. За деякий час, струйка стала ще слабшою, а вчора взагалі ледь бризгала. Моторчик крутить добре, задній омичач бризгає добре, так як і має бути. Поліз до насосу, і нічого не знайшов, крім одного нюансу: коли я його знав і почав дути ротом у вхідну трубку, то з однієї вихідної повітря виходить, а коли її закриваю - то мало б виходити з іншої, але не виходить. Пробував там голкою ковиряти, але це не дало результату. Таке враження що там залипла та мембрана гумова(чи яка вона) всередині. Може хтось стикався з подібною проблемою, підкажіть чи варта шось кулупати у тому насосі чи мені пряма дорога на базар по новий. дякую! фото насосу
Моторчики склоомивача ремонту не підлягають . В мене була така ситуація на в3 пасаті .Поїхав на шрот 40 грн і маєш робочий моторчик.