Помітив таку проблему. По місту, особливо в тягучках, двигун нормально досягає робочої температури 90. Проте, на трасі вище 80 не піднімається, часто їдеш взагалі на 70 градусах. Що з тим робити? Я так розумію, найперша версія - це погана робота термостата. Якщо так, то як це перевірити? Крім термостата, що може бути ще? Чи є сенс, якщо зараз нема часу їхати на СТО і із тим розбиратися, наприклад закрити радіатор якоюсь картонкою до вирішення проблеми? Чи може робота на температурах нижче робочої впливати на витрату палива?
Це не проблема. Це особливості "нових" двигунів... з жовтня місяця і по квітень ставлю на нижню частину бампера пластикову накладку і двигун тримає своїх 90. Не перегрівається так навіть при +25 і 150км/год на трасі.
може і термостат, і сама рідина. Але навіть на гольф 7 і на каєнах з заводу ставлять жалюзі з електроприводом для зменшення охолодження взимку.
в моєму випадку термостат давав блуда. заміна вирішила проблему - зросла температура, зменшився розхід. Але погоджусь і з Сєржом, в сучасних машинах це не бага, це - фіча.
У мене Вебасто + РТС + накладка = краще набагато, ніж просто вебасто, як було... А термостат - звичайно має свій ліміт часу життя. Як і охолоджуюча рідина.
Термостат це найреальніший варіант. Другий варіант - це поганий датчик температури в радіаторі який вмикає венилятор, отже на трасі додатково маслає вентилятор. Третій варіант це забитий радіатор там де датчик температури в результаті він знов ж таки там погано охолоджується і вмикає додатково вентилятор. Картонка - це метод, проте закривати повністю радіатор це дурня. Частково в точках найсильнішого обдуву можна, але продуватися він мусить. Інакше на трасі можеш дойти до того що вентилятор радіатора буде маслати постійно, навантаження зростає, згоріти може і т.д. Знаю, проходив вже таке минулої зими на 2.6 моторі...
як це перевірити? ну тобто шоб знати що це точно в ньому причина і не попадати даремно в заміну яка нічого не дасть
"Дідвський" спосіб, контролюючи температуру двигуна тримати руку на патрубку радіатора і звіряти коли він стане тепліти і все. Знаючи характеристики термостату можна буде визначити чи він відкривається в 80-90 +/- чи в 60) Якщо в 60 то треба міняти, якщо постійно відкритий, то теж міняти, в мене таке було з термостатом зимою на старій сотці, то вона прогрівалася і в місті погано (він був повністю відкритий завжди).
На діагностику... Гріти машину і дивитись як міняється температура. можна і "дідівським" методом тільки це тоді коли термостату зовсім капець... Якщо він трохи працює а трохи підклинює то дідівським методом можна не злапати
словом я пішов найпростішим шляхом, вставив перед радіатором картонку як результат 3 тищі км по автобанах за два тижні я в машині не мерз, температура антифризу після прогріву тримається точно 90 градусів, не більше і не менше. Розхід насправді зменшився десь щонайменше на 1 літр, але я це пов"язую з європейським бензином, оскільки за відчуттями машина і їхала там зовсім інакше.
Думаю тут ти правильно думаєш, так як в мене було те саме на двох машинах, на ауді і на субі, розхід на євро бензині падав на 1 літр +/-.
ДТ на приборку один а на бортовий компютер другий - так є на всіх фольцах. Приборка це аналоговий прилад і коли стрілка на 90 реальна температура може бути в діапазоні від 80 до 100 град. Треба міряти ВАГ комом - там температура цифрова з точністю до десятки
Ну може бреше, але тримається стабільно, не вище і не нижче 90, точно на позначці, не залежно від того чи їдеш по трасі, чи в місті. До того літала стрілка в діапазоні 70-90 , чим швидше їдеш, тим нижче опускається Троха згодом тим займуся, напевно тре термостат поміняти