Розумію , що банально , можливо і порушує правила форуму , але потрібен електрик який встановить сигналку на 4-й гольф , сигналку купив саму просту , односторонню , навіть встиг розібрати ту частину салону, де знаходиться вся електрика яка йде до центрального замка , задача просто підключити сигналку і поставити пищалку , може ще тут якийсь файний електрик , який не візьме багато грошей за установки , а як він чи може вона , десь з франківського чи залізничного району , то взагалі бомба коротче номер не змінний 093 - 96 - 52 - 974 , дзвоніть як маєте час
Шукав дзвонив , просив , нуль, ніхто не хотів з тим звязуватися , випадково попав на оголошення молодого пацана років 20 має чесно я думав він не втрафить то поставити , лишив машину вчора в 13.00 в 17.00 все було так , в 19.00 я виїхав , плюси , все зібрав , підключився до блоку комфорту , зробив розрив , коротче навів порядок , проте через дибільну дешеву сигналку " convoy xs-5 v.2 " запамятайте цю назву і можливо коробку і навіть як у вас буде машина яка буде коштувати дешевше тої сигналізації , то ні в якому випадку не раджу ставити, мінуси сигналки , 1 блок управління має дуже роздовбані конектори 2 сигналка немає можливості програмування немає кнопки валет 3 чистота імпульса не регулюється 4 навіть дурний брелок вони і то умудрилися зробити не приємним 5 при знятті з охорони відкриваються вікна , це власне і була основна проблема тої сигналки . Так от той електрик до якого я приїхав має залізні нерви , я б вже не витримав , натомість той хлопчина полазив по інтернеті , десь на якомусь сайті сказав , що то і є основна проблема , коротче імпульс тої сигналки був 2.5 секунди , таким чином при натисканні кнопки зняття з охорони спрацьовували склопідйомники які опускалися вниз , Літом то може і прікольно , але в дощ чи сніг , це жесть , так от довго не думаючи , поїхав на базар , поговорив , пояснив ситуацію , дали іншу сигналку Tiger simple шось тупи такого , той конвой сказали привезти назад , але попросили максимально зберегти товарний вигляд, привіз сигналку в 16.00 в 19.00 я був дома , все працює все прікольно , ніяких люків , ніякого геморої , ніякого опускання вікон , коротче ідеально , враховуючи , що хлопчина знімав стару сигналку і ставив іншу , то за повторну роботу , взяв навіть не 300 гривень , а тепер по розходах сигналка 650 робота 1200 , впринципі не погано , як комусь буде потрібен електрик для сигналки , чи іншого питання , то можу сміло рекомендувати 0960922454 того пацана звати Стас , працює на Муринецькі , чесно я задоволений
Усім Доброго дня. Підкажіть де можна знайти толкового електрика, який правильно перепаяє роз'єм підключення автомагнітоли у Passat B6 2007p. Попередній спеціаліст просто відрізав його. Зараз хочу поставити цю фішку.
Піднімлю тему. Дуже потрібен електрик, який зміг би побороти помилку по подушці безпеки. Може порадить хтось когось. Як на рахунок "Юри біля Сихівського мосту" з попереднього посту? Має хтось контакти? Дякую!
Яка подушка безпеки. Якщо на кермі то Напевне шлейф обірвався...Це не помилку побороти а відремонтувати....
Було дві помилки: 9443861 - Датчик удара фронтальной подушки безопасности водителя B101A 15 [137] - Обрыв цепи или замык.на плюс 9443881 - Датчик удара фронтальной подушки безопасности водителя B101A 29 [136] - Недостоверный сигнал Оглянув сам датчик - він був розломаний. Замінив. Перша помилка зникла. Залишилась лише друга, яка після скидання може декілька днів не з*являтись, а потім засвітитись.
Всім доброго дня)) почалась вимахуватись контактна група - через раз працює ближнє, пічка і щітки((( авто Гольф 2, рестайл Порадьте, куди можна звернутись в межах Львова, щоб замінити? п.с. поїхав би на СТО Комфорт, але далекувато(( важко вирватись в робочий час
То не контактна група а підрульовий перемикач... він не ремонтується а міняється... шукай на шротах б/у в доброму стані... бо новий тільки оригінал і буде як пів твоєї машини
читав на різних ресурсах - всюди був висновок і допомалаго - контактна група. І не дуже розумію, як впливає підрульовий перемикач на пічку або ближнє? Та і достатньо повторно завести двигун - все працює, без дотику до перемикачів
Ресурси то добре... але ближнє і щітки то тільки підрульвий перемикач... пічка то ще інакше. Якщо при повторі все працює то то проблема у загальній електриці. контактна група це стартер і загальний плюс по двох шинах 15, 30. ...тобто якщо б контактна то наприклад не світилась приборка, не було сигналу не працювалаб підрульовка в тому числі повороти. Симптоми неробочої контактної трохи інакші..в першу чергу не працює або через раз працює стартер..бо там підгорають контакти
Може й так... давно мав справу з Г2 можу щось і попутати...то в нових все на підрульовому..але по твоїх симптомах мало ймовірності що це контактна група. На КГ всього чотири основних дроти які потім розходяться на більше. Два на стартер і два на бортове живлення авто
Нашо стартеру 50 дротів...йому вистарчає один живлення, маса через двигун і два управління які ідуть з контактної групи
Стартеру і 2 дароти не потрібні, все йде напряму 1 дріт (+живлення). З контактної групи теж лише один дріт відповідає за стартер. Контактна група якраз до чого, бо по симптомах якраз або стартер не крутить або світла нема або кондюк не працює і ше пару або І все стає намісце якщо заглушити і знову завести, а ще краще, якщо вийти з машини і сісти знову