вже розібрались без електрика Причина: 1. херове реле свічів накалу. Було в наявності 2 шт. і обидва не робочі (вскрили і побачили, що контакт не змикається), номер у цих реле 104 і має воно 4 лапки. Поставив своє з Г2 на 7 лапок - все працює, але лампочка не гасне до кінця при виключенні реле, а лише ледь жевріє (це коли реле виключається) і напруга на свічі не подається. Відтак, не поступав ток на свічки. І тепер питання до знатоків: яке реле свічів накалу, тобто з яким номером?, зі скількома лапками? повинно бути в Б3, мотор 1,9Д по феншую . Питання виникло тому, що ізначально було на 4 лапки з номером 104, поставили на 7 лапок - працює -, а в блоку самому є отворів на 9 лапок. Підскажіть, хай людина зробить так як книжка того хоче. 2. Ну і друга причина глючила нова контактна група. Тимчасово вирішили заміною на стару, тобто попередню.
Знаю дуже хорошого і толкового електрика, працює на вул.Перфецького на гаражах, звати Микола. Купляв у нього б4 пассат. Майстер толковий, добре знає своє діло. Кого цікавить можу дати тел. До нього треба їхати по запису.
І так проблема гольф 2 бензин мотор 1.3 шукаю нормального електрика який допоможе вирішити проблему , якщо можна дайте номер ато на тросі тягати малого безтолку тільки час потрачу
Г2 двигун 1,3 інжектор. Проблема в компютері. Знімали КПП не відєднавши акамулятор і компютер., тому щось перегоріло в компютері. Так сказав електрик. До кого можна звернутися. 067 7185993
Затягнув авто до електрика на автобазар на Кульпарківській. Сьогодні має бадати. Як не вийде то звернуся
0973319858 звати Микола , живе в Підбірцях (вийз зі Львова по Тракту Глинянському), неодноразово виручав по електриці.
Тут потрібен компютощик більше, ніж електрик. З компютора якийсь імпульс не виходить. Вже 2-й тиждень на Кульпарківській біля автобазару щось роблять
Порадьте грамотного майстра. Потрібно відновити моторну проводку Vento. Плюс і ще багато нюансів, які треба діагностувати і виправити...
Виправити колгосп попередніка!! Привести в порядок моторну проводку, почала сипатись. Під панеллю теж колгосп! Стояла котушка і комутатор від Ваз 2108 при спробі встановити рідну Вагівську відразу плавиться. Але це не все. Є ще одна проблема. При русі, було таке, що обороти падали нижче 600 і автомобіль глохнув. При перемиканні на другу передачу автомобіль смикається. Мабуть буду шукати б/у в хорошому стані. Звичайно, надійніше було б перебрати свою сам не зроблю точно. Я таких фахівців не знаю. Проблема ще в тім, що я вже зняв проводку)) Треба щоб майстер глянув! Бажано щоб приїхав))
Десь тут уже писав телефон клектрика Саша звати. полистай. написав би знову, але зникли контакти в телефоні.
Ну якщо ти вже зняв ту проводку то подивитись нескладно, відмотуєш ізоленту і візуально перевіряєш , міняєш підозрілі зони, контакти міняєш(купити до тої машини нескладно бо підходить багато від ВАЗу) ну і змотуєш новою ізолентою назад.
є в городку ТОЛКОВИЙ,направду рекомендую,але він непоїде, в нього і так клієнтів валом, але дешевий,і роботою неперебирає,хіба до нього потянеш