Одним словом, панове, вже втомився з тою проблемою, тому виношу на розгляд громадськості. Справа така: час від часу (а в середньому раз у два дні) глохне машина. Найчастіше просто не заводиться, деколи глохне на ходу. Стартер працює. Мною було помічено, що деякі махінації з пічкою/вентилятором призводять до того, що це стається, або ж навпаки - допомагає. Останній раз заглох, зробивши гучніше радіо, а востанє завівся, витягнувши пічку і дроти. Деколи попускає само собою. Раніше була підозра на секретку, але ніби з нею все ок: http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=809 Вчора, ми з Топольом провозилися трохи, підозра була на акум, бо збився годинник (з годинником до того все було ок). Зачистили клеми, думали, що все скінчено, але сьогодні в обід неприємність сталася знову. Витягнув пічку і дроти, трохи ними поковиряв і запустився. Допоможіть розумною порадою, бога ради, бо дуже страшно отак залишитися одного дня посеред дороги. Наскільки розумію, щось із електрикою, але догнати не можу, що саме. Яке відношення має пічка і вентилятор чи радіо до запалювання - питання до гуру, сам не шарю.
Відповідь: Проблема із запалюванням? Та, направду дивакувата ситуація... Їздив гольфак цілий рік - заводився і в дощ і мороз з півоберту - а зара такий глюк, аж обідно - плюс легенький доторк до торпеди в певних місцях вирішує проблему... Що то може таке бути? Поможіть, бо совість гризе - виходить продав гольф з глюком...
Відповідь: Проблема із запалюванням? Перевіряти проводку на наявність короткого (контактну групу замка запалювання особливо), зняти запобіжники пічки і мафона і поїздити. Перевірити джгути пілся коробки з запобіжниками на предмет кулібінського втручання з лєвими дротами (не вагеновських кольорів). Якшо є сигналка-дивитись місця її під*єднання, чи нема КЗ. Але краще до толкового електрика з схемами електрообладнання даного автомобіля (знайти можна http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page01 ). Пи.си. купіть вогнегасник (це не жарт).
Відповідь: Проблема із запалюванням? Отже .. момент істини. Після все частіших і частіших випадків з запалюванням, нарешті машина стала, як вкопана, що дало мені змогу її завезти на сервіс. Діагноз був швидким - полетів датчик Холла. Все вищеописане з секреткою і пічкою - просто співпадіння обставин, насправді датчик глючить і дає отакі проблеми, часто, коли нагрітий. Отож я купив новий FACET'овський датчик за 280грн (краще б було рідний - BOSCH'івський за таку ж ціну, але його я так і не знайшов, або б/у трамблер, але було лінь шукати по шротах, та й хотів по-швидше) і тепер їзджу нормально. Щоправда, ще треба запалювання виставити по-людськи, бо поки воно на око встановлене майстром. Треба буде загнати на BOSCH- чи AUDI-сервіс і зробити. От така історія. Всім в науку. Бажаю, щоб ніхто ніколи таких проблем не мав і нехай добрий дух доріг береже ваші авто! Вдячний всім, хто допомагав, особливо брату Тополю, який не кинув у важку хвилину і няньчився зі мною до останнього. Тополь, великодушне тобі спасибі, у тебе велике серце! Наступного разу, як нап'юся - то буде за тебе! А тепер щодо того, що, де і по-чому: датчик Холла купив в магазинчику біля заправки на вул.Боткина (бічна В.Великого), там дядько продає жирні оригінальні речі (попереджаю - дорого!); знайшов хорошого майстра-електрика Андрія, працює в гаражному кооперативі на вул. Б.Хмельницького (черга до нього велика, потрібно дзвонити і записуватися попередньо).
Відповідь: Проблема із запалюванням? Воно то гарно, що все дуже гарно все скінчилось, але дуже дорого, як для мене. Я просто знаю тайну. Датчик Холлу підходить з дуже невеликою доробкою с Тазу 08, 09. Ціну питання не буду оголошувати.
Відповідь: Проблема із запалюванням? Наскільки я знаю - там тре напильником допрацьовувати. Дешевше получається десь в 2 рази. Але як і що допилювати - треба знати.
Відповідь: Проблема із запалюванням? Дуже все просто. Береш старий датчик і пиляєшь ТАЗівський згідно нього. От і вся наука.
Відповідь: Проблема із запалюванням? Я коли свій міняв то в мене не було такої можливості так як старий датчик розсипався на куски :mrgreen:
Відповідь: Проблема із запалюванням? Хто підкаже де можна купити новий трамблер.Мав подібну історію як в Шльоми-вилетіла шпонка і перемолола весь датчик Холла.Шукав новий трамблер по магазинах-марно, на шротах тільки на 1.3 бувають. Замінив датчик Холла,кришку і бігунок,відїздив 1 місяць,намахався по майстрах із запаленням і машина знову заглохла.При включенні запалення іскра з катушки іде, ніодин з циліндрів не ловить і стріляє десь в районі карбюратора.Що знову датчик Холла? Підкажіть що робити.Двигун 1.6PN
Відповідь: Проблема із запалюванням? перевірити правильність установки трамбльора/бігунка і мітки ГРМ. А от то, шо іскри немає на свічних дротах до циліндрів, а на катушці є, дуже нагадує глюки з датчиком Холла. Візьми підстав завідомо робочий, шоб перевірити. Пи.си. якшо крильчатка з прорізами (кругла рухома металева фігня, через яку ДХ ловить сигнал) деформована, то так само такі глюки можливі.
Відповідь: Проблема із запалюванням? Усім привіт. Відпишуся по проблемі ... Перш за все мій попередній пост вважати недійсним :roll: Після заміни датчика я ще поїздив з півтижня і заглох заново. Почався справжній кошмар. Місяць з лишнім машина просто глохла, але тепер вже на ходу і іскра була на катушці і свічах. Одним словом, щоб довго не розписувати, поїхав я до кльового майстра Андрія, що на Хмельницького за "китайською стіною" в гаражах. Йому зайняло все 10хв. Причина - погано виставлене запалення (43 градуси замість нармальних 5). Виставив і все. Спокій. До сьогодні їзджу і біди не знаю. Прикол у тому, що перед тим виставляв кут на Ауді-центрі, що на Навроцького. Так от, туди більше я - ні ногою, судячи зі всього там одні далбаки працюють. Щодо датчика ... якщо іскра є, значить датчик в порядку. 100%. Не може такого бути, що він наполовину дохлий. Він (часто при нагріванні) просто перестає працювати і іскри нема. Тому, якщо з катушки є іскра - то з ним все ок.
Відповідь: Проблема із запалюванням? З моїм трамблером поломка виявилась в пружині вугільного електрода а точніше в її відсутності. І став нові запчастини! Лишається відкрита тема де купити новий трамблер? Був і на Алексі і в Бошсервісі-вони електрикою не займаються.Датчик Холла без проблем знайшов в Форсажі -290 грн.Питання-де взяти прокладку трамблера-виявляється тоже страшна рідкість,а може від інших машин підходить?
Відповідь: Проблема із запалюванням? Я мав про те,що поставкою і продажем нових трамблерів, стартерів,генераторів вони не займаються, а ставлення до клієнта на вищому рівні, за якість ремонту не знаю поки крім розвалу-сходж не приходилось.
Відповідь: Проблема із запалюванням? та поїдь на шрот зі своїм трамблером і нехай тобі підбирають прокладки. Думаю, підійдкть від різних моделей. Кльові шроти з трамблерами гольфів: по вул. Боткіна-Кульпарківська, за ДАІ, а також на об'їздній перед мостом зліва, як їхати від Метро.
Відповідь: Проблема із запалюванням? А можна точніше,знаю на автобазарі( Кульпарківська) є будка з б,у. в районі будок для Москвичів, то там.
Відповідь: Проблема із запалюванням? Так, там. Правда там більше ніж одна будка. І дуже багато барахла по гольфах. Там були неробочі трамблери, то чому б не знайти якусь прокладку.
Відповідь: Проблема із запалюванням? Така сама трабла, як і Шльоми. Перебрав трьох майстрів, поки останній не поставив діагноз - датчик Холла + ще й сам трамблер розбовтаний і т.д. по тексту. Питання до Шльоми: я не зовсім зрозумів, запалювання криво виставили ПІСЛЯ заміни датчика, чи ще раніше ? Знайти по шротах трамблер виявилось ой-як непросто...
Також зявилася проблема з запалюванням. Передісторія - в мене двигун 1,3 НК, карб 2Е3 і було контактне запалювання. От то контактне запалювання мене остаточно вкурвило (дуже рідко двигун заводився - часом годинами біля нього бігав) і я знайшов повністю в зборі комплект безконтактного запалювання для мого двигуна - трамбльор перероблений з МН і все решта з нього - в комплекті було все окрім свічок - тому залишив старі (хоча в теорії можливо мають бути для безконтактного інші - треба глянути мануали). Поставив той комплект запалювання і практично зразу завівся (чого ніколи не було при контактному). Запалювання виставив між двома положеннями в яких двигун починав глохнути. Працювало більш-менш. Спочатку здається було трохи зараннє запалювання - оскільки під горку взагалі не хотіла тянути, тобто оберти під горку не набиралися і ледве виїжджав під легеньку горку на 2-гій передачі. Ше коли заводив стартером то двигун типу перед тим як схоплювати таке враження що зупинявся на долю сеекунди. З того вирішив шо запалювання зараннє - покрутив проти часової стрілки (по тій стрілці що намальована на трамбльорі) трохи - стало працювати краще, заводилася зразу, але коли прогрівалася оберти знижувалися настільки що на холостих могла заглохнути - подумав що трохи запізнє запалювання. Вирубив двигун - крапельку лише покрутив за часової стрілкою. Зразу не заводив - попробував завести через 30 хв - не схоплює. Почав пробувати крутити трамбльор і заводити - тепер єлі-єлі хапало лише в колишньому положенні раннього запалювання і то під горку не може толком виїхати і в тому положенні трохи ковбасить і холості не тримає. Холості зараз тримає лише якшо прокрутити трамбльором до упору за часової стрілкою (раніше в цьому положенні двигун взагалі одразу глох) і якщо заткнути шланг що йде до вакууму трамбльора (мабуть вакуум пробитий - оберти двигуна не змінювалися й раніше коли до нього приєднував шланг). От лише в тому максимально скрученому положенні трамбльора і працює двигун, доволі тихо і час від часу піддьоргується - але потужність слабенька, на розгін також слабенький. Питання - в чому причина такої ситуації? В мене лише як варіант - що прокрутився ремінь ГРМ або щось сталося з датчиком Хола. Спробую ще сьогодні поставити старе контактне запалювання в колишнє положення - якщо запрацює чітко - то значить проблема не в ремені. А ви що порадите?