Привіт 1 то звірити мітки. 2 Перевірити датчик холла ( може хтось втикнув від " тазіка " , без переробки !!!) 3 Виставити запалення ......
Перевір чи шторки на ДХ в старому і новому трамбльорі співпадають... і може не в трамбльорі справа а в дротах комутаторі ....?
Я завжди регулював запалення при працюючому двигуні: прогрівав двигун, відпускав всі кріплення крім одного (те яке найзручніше відкрутити), запускав двигун, відкручував останнє кріплення і взявши за ваккуумний регулятор обертаю трамбплер в одну чи іншу сторону доки незнайду момент найбільших обертів двигуна. Прокручуючи за стрілкою визначаю момент спаду обертів (це максимально пізнє запалення), проти стрілки визначаю максимально раннє (момент спаду обертів) визначивши дві точки виставляю запалення посередині цих точок, потім незабуваємо закрутити всі кріплення. Якщо в процесі їзди чув цокот (детонацію) двигуна то трішки пізнив запалення. Доречі ваккуумний коректор має бути справний бо він регулює кут запалення під нагрузками, а центробіжний регулятор (в самому трамбплері) регулює на обертах.
Сьогодні сфоткав "мітки" якщо можна так сказати. Внизу виставив так колнічастий вал В цей же час на розпридільчому валі мітка розташувалася так Бігунок розприділювача розташувався якраз на контакті 4 циліндра. Машина далі заводиться з півоберта але її дуже сильно ковбасить.
Почитав тут мануал трохи по 1,3 двигунах і шось беліберда виходить. Якщо це дійсно мітка на розпридільчому валі то вона знаходиться абсолютно не там де мала би бути, а повернута майже на 180" - чи я шось путаю?
Зрозумів що вчора трохи протупив, потрібно було ще раз на 360" покрутити колінвал і тоді мітка на розпридільчому валі була б внизу - сьогодні перевірю чи зійдеться з насічкою.
Продовжую тему: - звірив мітки - все на місці; - підставив іншу котушку - поведінка машини не змінилася; В підсумку зняв і розібрав трамбльор. Як виявилося датчик Холла чомусь в ньому гуляє а не закріплений на свому місці, і зміщується при русі на сантиметр вправо або вліво. Вирішив дістатися до датчика - але не можу зняти ротора Припіднімається лише на 5-10 мм і далі не йде. Є може якісь підводні камені через що я не можу його зняти?
Нема.... він там закис.. тре знімати, але так щоб не погнути самого ротора, ьо він видає своїми прорізями формує імпульси для ДХ
Ну розібрав я все, вияснив чому датчик Хола не тримався місця - виявляється якогось милого шток вакуума трамбльора випав з зачеплення з пластинкою на якій і є датчик Хола. Вроді все зібрав - але як це часто буває є лишня запчасть - тоненька пластинка з магнітиком на кінці + болтік для кріплення тої пластини. Хто підкаже для чого той магнітик? Де приблизно він має бути є ідеї але не впевнений яким боком його ставити. Це магнітик якось взаємодіє з датчиком Хола? Завтра сфоткаю ту деталь і сам трамбльор
Сам спитав - сам відповідаю ) Поставив той магнітик з протилежного боку до датчика Хола, поставив вакуум з контактного трамбльора і машина поїхала . Виставив на "на слух" запалювання (тобто щоб не було детонації на четвертій при різкому газі на малих швидкостях). Тепер питання - як правильно виставити кут за допомогою стробоскопа. Тобто де саме має бути мітка відносно тої пластинки (на холостих), намалюйте на цій фотографії, бо в книжках саме ці малюнки якісь розмазано-незрозумілі.
Не треба ніякого стробоскопа. Виставляй маховик по мітці.... той шків що на малюнку по середині прорізі, розпредвал по мітці... тоді знімай кришку трамблера і бігунок повинен стати напроти 1-циліндра (прорізь на корпусі траммблера на який ставиться кришка) .... якщо все грає то маєш ноль. Потім прогрій двигун до 80град і зроби корегування на знос двигуна.... покрути трамблером на обертах +/-1500 на кут +/-3 град вправо вліво і коли найвищі оберти то маєш свою точку. Якщо оберти не міняються значить щось не правильно.
В мене подібна історія: Сьогодні в домашніх умовах замінив датчик G40 (Холла) на новий, бо на сервісі сказали що старий потрібно міняти. Поставивши датчик, закинув клему на акум і машина завелась. Потім підключив ноут до бортового компутера, зчитав старі помилки і стер їх. Тоді машину заглушив, відключив ноут і заводжу її знову - машина почала одразу глохнути, за другим разом завів, але із нажиманням педалі газу. Як тільки газ пускаю - вона глохне. Підтримуючу газом обороти - машина працює. Після цього вона вже якось без газу почала тримати обороти сама. Діагностика компютером після цього вже ніяких помилок не показує. Підскажіть в чому ще може бути проблема?
Дай код двигуна. Треба було скинути клеми АКБ.... щоб комп повністю обнулився Ноутом ти тільки помилки стер. Можливо в тебе немає ніякої проблеми, а тільки йде адаптація компа до нового ДХ.... а можливо щось і не грає. Проїдься на машині 10-15 км і якщо нічого не зміниться то треба робити докладну діагностику
Та навіть якщо бракований - після його заміни проблеми ті самі. Лише комп тепер помилок на датчик не показує.