якщо комп помилок не показує то ще не значить що помилок немає... Наприклад ДТОЖ заклинив на +30 град.... помилок не буде а машина буде на постійному підсосі і буде дьоргатись. Тре добре продіагностувати і найти що збиває вприск..... бо очевидно діло було не ДХ а в чомусь іншому, і можливий збій ДХ був наслідком іншої поломки
Можна! заведеться! але с-ма вприску з його допомогою дивиться яка температура двигуна і взалежності від цього корегує суміш (збагачує на холодну, збіднює нагарячу). Критичних наслідків не буде (нчого не заклинить, нічого не поламає), та для чого робити такі маніпуляції? для перевірки працездатності датчика? так його перевіряють за допомогою тестера, термометра та таблиці, або візуально по приборній дошці.
Так в тебе комп є, чого ж мовчиш. Тестер відкидаєм. Включаєш запалювання і дивишся покази ДТОЖ на панелі і токази компа. Мають збігатися.
От пару днів поїздили і машина не глохла на ходу - це вже радує. Можливо пройшло їй))). Тепер от є ще така річ - коли заводиш і трішки газ нажимаєш, то з першого разу заведеться, бо інакше заглохне. Що це може бути?
Чудак человек. Говорят тебе ж - посмотри компом что ДТОЖ показывает! Правильно Кум говорит, нехватка бензы. А из-за чего? Да из-за того что ДТОЖ говорит мозгу что двигло теплее чем есть на самом деле.
Не прикол, а адптивна система ЕБУ. Якщо будеш машину заводити з підгазовкою як на жигулі. То за декілька запусків вона до такого привчиться і не завдеш без підгазовувань.
Дійсно не прикол! система вприску запам"ятовує стиль нашої їзди, то після спокійної розміреної їзди так ліниво реагує на "педаль в пол". Принаймі книжка пише саме так.
В мене на ренохі після відключення аккума потрібно адабтувати блок керування ХХ(звучить серйозно) тобто після під"єднання дротів АКБ, вмикаємо запалювання мінімум на 30сек і чуємо "шуршання" шпіндельного двигуна регулювання ХХ (шукає крайні точки), після 30сек запускаємо і двигун плавно вирівнює ХХ до норми. Глянь опис твоєї с-ми вприску там має бути обов"язково такий опис.
Дякую. А то я щось таке вже сам почав помічати - бо газ по різному любить реагувати після того як хтось інший їздив.
Коли машину ставимо, то аккум відключаємо, бо до тижня часу він сідає. Акуммів вже декільма міняли - ефект той самий. Тепер тре буде помучати машину, без додавання газу, щоб заводилась.
Ну коли ти знімаєш клему з АКБ в тебе обнуляється ЕБУ і всі налаштування скидаються до базових. Відповідно ти можеш і не завестися через це зранку. Підгазовка рятує ситуацію більшою подачею повітря. Тобі треба адаптувати ДЗ в такому випадку через ваг-ком. Вона і сама адаптовується, але після 3-4х запусків двигуна в різних режимах.
Ти підключаєш ноут до машини. Очевидно на ноуті запускаєш якусь прогу типу ВАГком або ВАГтул. Там можна не тільки скидати помилки а й дивитись на покази датчиків. Зокрема датчик температури охолоджуючої рідини. Дивишся покази. Вони повинні співпадати хоча б приблизно з реальною температурою. Також в окремій вкладці будуть покази приборки. Там повинна бути така ж температура замельдована.
Значить залишилось виявити, що в машині АКБ садить. Це можливо зробити в домашніх умовах чи потрібно все таки звертатись до Електрика на сервісі?
Не знаю як в тебе але в мене він був у кількох групах. Думаю або в 000 або в 001. Наприклад в ауді так Шукай Engine coolant temperature