Поршня продаються окремо без проблем. Хочч кожен день по одному))) Поршня по ціні 800-1200 (вони без кілець доречі) - можете ставити лише коли збираєтесь продавати авто.. Вони плавляться як пластилін! Нормальні лише GOETZE, Mahle, KOLBENSCHMIDT такого плану.. Ціна в межах 1950-2400.(з кільцями)
Хлопці, ситуація така. Поршень дійсно підгорів. Але у циліндрі все в порядку. Поршень брали відповідної міцності і підбирали дуже ретельно по вазі. Поршень Mahle. Інші поршні перевірили кожен і запевняють, що їх чіпати не треба. Чесно кажучи, я не проти з такими цінами на них.) Запевняють, що знають свою роботу і проблем не буде. Сьогодні перевірять ГБЦ.
Хіба щось змінилось... раніше продавались тільки комплектом. Цікаво чи витримують вагову норму... 2 грами це все таки мало А якщо більше то йде розбалансовка колінівала... Я багато раз провіряв оригинальні - все грає до грама. на жаль тільки GOETZE роблять німці, Mahle - то Бразілія, KOLBENSCHMIDT по з/ч не на конвеєр Індія і Китай
Друзі, я знаю що таке прогар поршня, але не розумію що значить 'підгорів'. Поясніть плз. Кільця сидять в канавках, як він має підгоріти щоб він гуляти почав? Юрій, можна буде фото поршня в місці підгару чи якось так? Можливо зі штангелем... Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Не якісний... Індійські кільця кольбеншмідта гавно рідкісне. Бразільські Мале тримав в руках - не ризикнув брати. Робив пару машин 2014, 13 років власне по причині жору масла причому на АКПП - там якраз ці кільця і стояли - дріт з паркану оптовки по з/ч тягнуть сюда найдешевше гавно а ціну тримають за якісний продукт.
Та то напевне і малось на увазі прогорів... Але ситуації з пробитою прокладкою ГБЦ ситуація інакша... Там небезпека криється в іншому... Коли довго іздити на пробитій прокладці то є така ситуація коли ОР попадає в Циліндр змиває масло і кільця ріжуть блок. Коли машина працює то ОР видуває назовні бо тиск в ситемі плюсовий, коли машина заглушена на ніч то ОР стікає в циліндр бо у циліндрах не має тиску і змиває масляну плівку.. І зранку при заводці у тому циліндрі куди стікає ОР поршень пару секунд працює без масла... От 300-500 таких стартів без масла зїдає циліндр блоку і заміна поршня нічого не дасть тільки гільзовка
Ну.. Вам видніше... Але Я, особисто переконаний, що це якісний продукт. Тому що, Kolbenschmidt одна з торгових марок компанії MSI Motor Service International, цій компанії також належать марки TRW і Pierburg. Ці марки також є доволі якісним продуктом, думаю всі з цим згідні!!! А ще, це не тільки виробник запасних частин для афтермаркету, а й основний оем постачальник на конвеєр багатьох відомих марок (Audi, Volkswagen, BMW, MB, Porsche, MAN, Iveco, Ford, Nissan, Volvo, Scania, General Motors, Jaguar), що також свідчить про високу якість продукту!!
Привіт, козаченьки і козаки! Завтра головку відвезу в один із офісів ПроМотор. На вивчення. Бо хлопці свиснули мені, що прокладка пробита не була, справа не в ній пробитій. Там на ній в одному місці є чорнота. Значить, там пускало гази і вона має деформовану площину. Або болти не тримали належну затяжку. Скоро виясниться. А знаєте, за що я найбільше думаю з тривогою? За те, що у мене стояла прокладка на три дірочки, сама товща. Запасу немає на якісь роботи. Так же? Одним словом, ліквідація витікання антифризу продовжується. Будьте здорові.
Доброго дня! Ремонтні роботи на завершальній стадії. Зараз вже все збирається до купи. ГБЦ перевірили в офісі ПроМотор. Головка ціла але хлопцям прийшлося її шліфонути, бо площина була з дефектами. Саме через ці дефекти площини в одному місці і проходили вихлопні гази в систему охолодження. Після отримання автомобіля з СТО розповім про перші враження і таке інше. Всього доброго.
Доброго дня. Тема продовжується.) На деяких моделях 1.9 TDI на маховику є спеціальні виямки для зняття піддону. В двигуні ATJ вони відсутні, тому прийшлося зняти двигун. А там помітили, що маховику прийшов гаплик. Маховик стоїть двохмасовий і коштує 8000 грн. Заодно міняю і комплект щеплення. Ціна 4000 грн. Свято продовжується.
може тут писали, але я пропустив: то машина на нашій реєстрації? бо якщо ні - то те все того не вартує...
Хе... три дюрки то вже остання ремонтна товщина...грубших прокладок уже немає. Чоловіче я тобі вже казав тікай з того сервісу... проблема пробитої прокладки чи прогорівшої головки ліквідовується за три - чотири дні. ГБЦ на дізелю шліфується у любому випадку після демонтажу, якщо вона пробігла більше 50- 70 тис. Піддони на всіх В5 знімаються без зйому двигуна там є три дуже глибоких болта під внутрішній шестиграннік пятку. тай взагалі якого полізли до піддону.... простіше було другий двигун купити при такому розводі ))))
Впевнений, що на цьому двигуні, який стоїть у мене, не зняти піддон без зняття двигуна. Бачив особисто. Це дуже незручно на ATJ. Мабуть, і не бачили ніколи на цьому саме моторі процес зняття піддону. Так що не будьте таким упевненим, якщо не знаєте. Тому що, аби знали, то не говорили б. І я задоволений, що саме так вийшло. Після заміни двохмасового маховика вібрації щезли. Коробці працювати легше. Все на краще і це я знаю точно. Хочу запитати у тих, хто дійсно знає. Тих, хто собаку з'їв на цих питаннях, а не просто "погомонітиніпрошо" чи похизуватися десь прочитаним сумнівним змістом. Питання. Чи потрібна якась обкатка після заміни поршньових кілець і направляючи клапанів? Бо хочеться спробувати потужності, відчути турбіну після заміни картриджа. Та більше 3000 тис. не даю. Намагаюся їздити між 2000-3000. Пробіг кілометрів 200. Я правильно їжджу? Дякую. )
І в продовження напишу, що купити інший двигун було дійсно просто. Та чи розумно? Все з капремонтом турбіни мені обійшлося приблизно в 23000 з роботою. Основні витрати пішли на турбіну (5000), маховик та щеплення (12000). Купити кота в мішку чи знати, що ти впевнений у своєму двигуні? Я обираю останнє і не шкодую. Та й не такі вже це і гроші. Я для цього і працюю, щоб задовольняти свої бажання. Зі святами.)
Смішно... на всіх незручно... а на 1.6/1.4 бензині ще незручніше ...але нікому навіть в голову не прийде розказувати про демонтаж двигуна бо це ще незручніше. спеціально подивився ЕЛЬЗУ.... що каже виробник.... ніц там немає про демонтаж двигуна... Але то таке дрібне пиво.... рахуєм гроші... маховик з зчепленням 12000плюс турбіна 5000 = 17000. 23000 -17000 = 5000. Тобто на кільця прокладку ГБЦ, і все решта лишилось 5тис грн... прокладка ГБЦ 700-800грн кільця на один циліндр 600-700 *4=2500. Поршень 1000. Масло фільтр - 600- 700 грн... Ітого по решта з/ч 4800... То що з тебе за всю роботу взяли 200 грн... А зняти поставити двигун коштує 100 баксів.... Чоловіче тут серйозний форум а ти неграмотно пхаєш примітивну рекламу, якоїсь фірми по ремонту... Мартіні чи Шег забаньте то... ато народ розпинається помогти хоче а тут засирають форум рекламою