Відповідь: Ремні безпеки (опитування) дивіться тут http://www.zr.ru/articles/41522/ .це на тему малих швидкостей в місті - краш тест ваз 2103 на швидкості 50км/год. фото внизу сторінки
Відповідь: Ремні безпеки (опитування) от так вот, все таки потрібна штука :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Відповідь: Ремні безпеки (опитування) То такий варіант, коли інспектор демонтруючи фотографії після ДТП каже: "Ось дивіться, пасажири цієї машини не були пристібнути ремнями безпеки - їх не впізнати, а ось ДТП в якій пасажири були пристібнуті - ну як живі!!!" Чорний гумор, але краще бути "як живим"!!!
Відповідь: Ремні безпеки (опитування) Вже був подібний анегдот Висновок: пильнувати дорогу, особливо, коли їдеш з пасажиром(и) . Придурків вистачає.
Відповідь: Ремні безпеки (опитування) Грудну клітку ламає коли ти прищеплений, може задусити коли машина перевертається. Пошукай статті про такі випадки!
Відповідь: Ремні безпеки (опитування) Мораль байки - не прищіпайтеся ніколи і не заводьте двигун, бо рушивши з місця з Вами може статися катастрофа :mrgreen:
Відповідь: Ремні безпеки (опитування) Якшо придиратись, дядь Юра, то неправильне і моє і ваше твердження. А має бути: моє: Пильнувати за дорогою(за тим як поводять себе на ній інші учасники руху); ваше: Стежити за станом доріг(пильнувати стан доріг) .
Тре апнути тему. Все ж 5 років минуло Від себе: принцип той же що і в Юрка, - хто не пристебнувся - виходить.
в 5-10%!- грудну клітину ламає об кермо, головою розбиваєш лобове скло і можеш вилитіти з авто і зустрітися ще з якою небуть перешкодою якщо НЕ пристебнутий це 100%! в 5-10%!- мотаєшся по всьому салоні, б"єшся об все і всіх що чи хто знаходиться в авто, а ще може викинути з автівки і неюж придавити це теж 100%! Статей і відео про непристебнутих з фатальними випадками в рази більше.
Тема моєї дипломної роботи була "Активна і пасивна безпека автомобіля", зокрема розглядав вплив пасів безпеки. Із моїх досліджень, тільки один висновок, користуватись пасами безпеки ОБОВЯЗКОВО !!!
Не розумію дискусії "Помагають чи ні ремені". Водій є активним учасником дорожнього руху і може в крайній ситуації (не критичній) впертися в руль і не поламати собі череп. Пасажири в основному не слідкують за дорогою (хіба що вони водії а за рулем сидить син або дружина) і не можуть миттєво впертися в торпедо навіть при різкому гальмуванні. В інших більш критичних ситуаціях користь ремнів не ставлю в жодний сумнів. Пасажир в машині це мішок ... помідорів, якщо його не прищібнути то наочно побачиш що з ним буде при різкому гальмування. Для всіх скептиків пропоную провести експеримент з мішком :D Прищібуюсь завжди і інших заставляю. Мав машину без заводських ремнів так поставив сам.
В мене ДТП відбулася манше ніж за СЕКУНДУ причому я намагався вивернути колеса в бік заносу (уникнути ДТП), а отже я невперся в кермо бо крутив баранку і якби не пас безпеки то травми гарантовані - це поперше. По друге правильною посадкою вважається коли зап"ястя лежить на верху баранки а руки мають згин в ліктях 10-15град (трішки зігнуті),спина прилягає до спинки сідушки, а під час їзди руки мають знаходитися на 2гу та 10ту годину, в такому положенні в ліктях ми маємо майже 45град згин, а за анатомією наші руки (м"язи рук) не можуть витримати різкого удару (різкий ривок безпроблемно). Хто вважає що я написав "брєд рябой кобили" прошу провести експеримент (тільки без фанатизму) знайдіть будь яку перешкоду на рвіні грудей (перекладена на спорт майданчику, перемичка забору, стінка на крайній випадок) тільки пересвідчіться що для вас це буде безпечно, упріться руками в цю перешкоду (кут в ліктях виберіть такий як зазвичай у вас під час руху), попросіть помічника штовхнути вас (нагололшую БЕЗ фанатизма) а перекладина буде як би кермом і подивіться наскільки мало потрібно сили (вага людини помножена на 2 це максимальна сила нетренованого помічника) щоб Ви дістали до перекладини грудною кліткою. При лобовому ударі зі швидкості 40км/год сила цього удару в 20 раз більша за масу Вашого тіла, 60кг маси на 20 = тона двісті які діють на м"язи рук! чи витримають вони таку вагу? А якщо недай бог лобове зіткнення то ще помножте на 20 (дві чотириста). P.S. Шановні одноклубники не будьте надто самовпевненими, краще прив"язатися і бути просто впевненими. На дорозі може статися будь що, можливо Ви зможете руками стримати удар але це буде означати що Ви нематимете змоги для маневру (руки ніби в зацепенінні) пас безпеки дає цю можливість. Мене він врятував і від смерті і від травм (мав дві царапини які зійшли через пару днів) саме тому я так яро агітую за використання пасу безпеки, а не тому що надивився багато відео з ютуба.
Ця фраза прозвучала так як можна трактувати проїзд через перехрестя на червоне світло. Ну під*їхав на перехрестя на червоне, ну подивився наліво направо, немає машин, ну можна помаленьку поїхати! Та є стандартне правило - прищіпатися! Навіщо видумувати що можна робити в наслідок ДТП?! Можливо повторюся, в людей різна є реакція в момент ДТП, а іноді може не бути часу перегрупуватися і впертися в руль! А ще конкретний випадок цитую, стоїш на світлофорі червоному на перехресті, нікого не чіпаєш, куриш, опускаєш голову перемкнути магнітофон і струсити попіл в попільничку, аж раптом удар в лоб тобі ( в тебе 0 км/год, в ідіота який в*їхав 70 км/год), ти навіть очі не встиг підняти як руль переламує грудну клітку, в гіршому випадку ти вже вилетів на капот ідіота. Чому люди думають, що в місті не потрібно прищіпатися?! Чому люди думають, що в місті малі швидкості?! Чому люди думають, що аербеки що вистрілять не поламають ніс?
Бо ідіоти, ось чому. Тай подушки безпеки не лише ніс ламають, для неприщеплених то, в більшості випадків, смертельно, бо ламають шию, ось чому в деяких машинах вони не вистрілюють коли пояси не прищеплені.
Є анігдот на цю тему. Сталося дтп пасажир авто вилетів через лобове скло лежить на асфальті весь подертий. Підходить до нього даїшнік і каже: Бачиш прстібнувся би сидів би в машині як живий). То всьо жарти але насправді сам завжди пристібаюся і всім раджу. Застосування ременів безпеки знижує ризик загибелі в ДТП водія і пасажирів переднього сидіння на 40-60%, а супутників на задньому кріслі - на 25%. Приблизно така ж статистика стосується травм, у тому числі і тяжких. За даними інших досліджень, 70% порятунків в критичних аваріях забезпечують саме ремені. Для порівняння: подушки безпеки - 20%, при цьому вони розроблялися для використання тільки разом з поясами.
один наш одноклубник около 2 лет назад попал в дтп на гольфе 2 с шестеркой лоб в лоб на объездной - експертиза установила , что в момент выноса на встречку у жигуля скорость была 120. от удара в "6" 2 жмура . в гольфе2 двое пристегнутых живы. удар был такой силы , что в гольфе порог завернулся в 2 витка
читал от начала до конца... я ЗА - однозначно пристёгиваться и это даже не обсуждается... не кто не знает, что нас ждёт в следующую секунду... тот кто не пристёгивается, пусть посмотрит краш-тесты (благо сейчас это не трудно, в ютубе есть всё)... если и это не поможет, то ЭТО, личное дело каждого, но нельзя забывать, что у каждого есть куча любящих родственников (их хотя бы нужно жалеть)... куча всяких расчётов и примеров: самый простой, каждые 10 км/час - один этаж дома, так почему не кто не прыгает с 6-го этажа? но искренне надеется, что выживет при ударе на такой скорости!!!...