Мені потрібна схема підключення трубок до клапана Н75. В мене зверху підкл. червона труба, збоку синя і знизу чорна. Чи це правильно?
на моторі 1Z у мене було так. А взагалі я колись теж шукав(2008-2009роки) хто підключить правильно, бо один був заглушений, і тільки один"хлоп" на дизель сервісі з зошитом в руках(мабудь правильно колись записував конспект) підключив мені їх. Але заглушений він був з іншої сторони.
Тому що у актуаторі стоїть пружина, яка трохи регулює. І вакуум подається на актуатор напряму - тобто працює аварійний режим.
доброго дня! проблема в мітках тобто паливний насос сходиться з колінвалом а розпредвал гуляе на пару градусів і тоді росхід немае тяги по вагкому все грае . була в мене така сама проблема цілий рік модохався все по100 раз провірялось. заміна ремня +регулыровка вилікувала.
доброго дня! проблема в мітках тобто паливний насос сходиться з колінвалом а розпредвал гуляе на пару градусів і тоді росхід немае тяги по вагкому все грае . була в мене така сама проблема цілий рік модохався все по100 раз провірялось. заміна ремня +регулыровка вилікувала.
Вчора дивився на шток турбіни - він не рухається при натисканні педалі газ. Хоча сам він неприкипів, руками можна його порухати. Клапан Н75 робочий, продувається зверху вправо при викл. запалюванні і тільки нижні трубки при вкл. запалюванні! У чому все ж таки проблема?
Діагностика Привіт всім! Може і мені щось толкового скажете по діагностиці. На витрату полива нарікань немаю, але не подобається динаміка На холостому ході маю такі параметри Як правильно знімати логи не знаю - буду вдячний за інструкцію.