може я помиляюсь, але колись вивчав питання по свічах трошки, і ось що я вичитав - к-сть контактів не є рівним к-сті дуг, які вистрелюють при 1 такті. іскра пробиває на найбличий контак, відповідно, свіча з більшою к-стю контактів служить довше, і пробивання на контак відбувається теоретично по черзі на найкоротший... пля, написав як пяний насцав )))) але, вроді, думку мали би зхопити
Ладно, начитався... Походу треба брати іридій, бо: Але чомусь я завжди думав, що суміш газова легше загорається... Дурниця написана?? А відмінність іридієвих "звичайних" NGK (3764) від іридієвих для газу NGK LaserLine LPG (1496) заключається в тому що в газовій менший зазор між електродом - 0,8мм. Для ще легшого запалення і платиновий наконечник для ресурсу, бо: Але по прайсу от в Каматоза перші по 110грн, газові по 195... Ну за 195 це я вже хіба дочку олігарха почпокувати буду... Ще поки подумаю щодо іридієвих. Бо якось 1200грн за свічки вивпалити не дуже приваблює)) Хібашо в мене витрата стане 12л газу по місту))) Бо в мене +\- 2л на 100 ващє не різниця))
Тут статт цікава є http://uzr.com.ua/articles/ekcpertiza-cvechi-zazhihanija-hazovye-zazhihalki.html Все ж кажуть ставити свічка тонкоелектродні, сімейства платинових)) Ну але по 200грн за свічку вивалити я шось психологіно не готовий)))) Перше треба масло поміняти, а там побачим))
Шег, обовязково відпишись, що в тебе получиться з тими свічками - розхід, динаміка, робота двигуна.... бо ти мене зацікавив тої темою )
В тих свічках на око видно що іскра дуже сильна.... "книжку читати можна". Вже другий рік їжджу на таких - розхід десь на 1 л зменьшився.
FR6DC+ 13 - ,бошовські для газу і ціна 30 грн - гуманна! Або вистав зазор в своїх свічках 0,8 і будуть майже LPG !
А хто що каже щодо свічок Denso?? Хтось каже суперові свічки, хтось каже шо Денсо - гівно. Я особисто завжди вважав їх хорошими свічками не гіршими за NGK. Вони пропонують свою лінійку іридієвих свічок для бензину/газу, з зазором всього 0,4мм. Каматоз, маэш такі, по чьом?? Denso IK20 (5306) І ше як варіант BOSCH 0 242 240 653 Platin-Ir CNG/LPG-Gas
ну колего ти мене дивуєш ти ж там живеш де то виготовляють,хочеш я скажу швагру він тобі купить і привезе по адресу
Ні не треба, але дякую за пропозицію. Тут воно в VW 250 євро коштує, в інтернеті 200 євро, я знайшов зараз щось за 150 євро. Хоча собівартість тієї запчастини ну явно десь під 10 китайський баксів буде. Накручують не реально! + Питання було чисто для інфо..
зі слів kym-а зрозумів, що від свічок залежить і розхід палива (цього не знав), а які тоді свічки мають стояти на Golf 2? до цього куплялись аби ціна не кусалась... може я не ті які мають бути поставив... хто має можливість подивитись, взнати, які мають стояти на 1,3 моторі?
Тре знати букви мотору... Саме по них шукаєш інфу в неті (найшвидше) і дивишся які там свічки мають бути.
Народ ставить свічки за 100баксів що зекономити по 0,001л. палива, а заправляється бадягою на укрнафті... Дурно якось!
У свічок є два основні параметри (про геометричні мова не йде): калільне число і зазор, якщо ці параметри для вашого мотору підходять, то решту параметрів (матеріал, кількість електродів, і.тд) не суть важлива і можете ставити що заманеться аби грошей вистачило.
а це, параметр свічки для дизельного двигуна, чи не так? в бензових свічках того параметру немає чи є?
Наскільки я шарю в медицині, то параметер відповідає за температуру роботи свічки, і він точно є для бензинових свічок, для дизельних? -біс його знає, хоча я зара катаюсь на дизелі
Є такий параметр у всіх свічок. КУпив собі таки Denso IK20. Дякую каматозу) Завтра поставлю) Сьогодні не встиг.