Друзі підкажіть.Я вже писав про те, що в мене компресія 12;12;11,8;7,8 щоб шліфанути головку та поміняти кільця то коштує приблизно 300 долярів. Мені пропонують цілий двигун з розборки за 250 при чому запевняють що хороший. Увага питання чи ВАРТУЄ міняти цілий двигун??? і ще чи не буде проблем з ГАЇ бо номер двигуна то буде відрізнятися. двигун такий самий як в мене 1,8 моно. А ще. Як провірити наскільки хороший той двигун??? Як взнати чи він не з краденої машини? підкажіть з якими ще проблемами можна зіткнутися при заміні двигуна???
Відповідь: Заміна двигуна. ВАРТО??? Недавно робив і двигун, пожалів що незаміни а поліз в ередину і почав ремонтувати, в мене теж була подібна ситуація, кільцями та вкладишами необійшлося, прийшлось шліфувати блок та міняти поршні, 1 поршень 100 у.о, мені бійшовся двигун в 650 доларів, лекше було замінити, двигун на ВР6 разом з ходовою)) так що роби висновки)) а номер двигуна тобі всеодно якщо техпаспорт новий без номеру двигуна якщо ж старий трошки гірше, але все ж таки не проблема в Мрев ДАІ все робиться елементарно!
Відповідь: Заміна двигуна. ВАРТО??? ТОБТО варто міняти так??? а в техпаспорті є тільки Ідентифікатор VSSZZZ1L.... і т.д. і номер кузова такий самий а номер двигуна нічого не написано ні номера нема і б\н не написано.
Відповідь: Заміна двигуна. ВАРТО??? Двигун ВР6 без ходової і АКПП тобі став би десь в 1500, і то сумніваюсь шо ти найшов би ідеальний. Відкапіталивши свій ти маєш двигун, в якому ти впевнений і знаєш, шо там всередині. Купивши на розборці кота в мішку нема гарантії, шо не попадеш в нього більше дєнєг, ніж в свій, і будуть просто викинуті гроші. Це лотерея, хороші двигуни на розборці попадаються рідко, і коштують явно не 300 баксів, а від 500. Якшо купувати б/у двигун-то тільки при умові зняття ГБЦ, перевірки її стану/поверхні і перевірки виробітки в ЦПГ. пори цьому в б/у двигуні однозначно треба міняти сальники клапанів і взагалі всі сальники, і як правило кільця і масляний насос, шоб не думати потім шо втикне під час поїздки на море. Якшо хочеш міняти на потужніший або твому повна торба (пробитий блок, сильна виробітка і нема куди розточувати, повело голову і т.д.)-нема свалу, треба брати на шроті, в іншому випадку ремонтуй свій (в добрих майстрів) і буде тобі щастя. Номер двигуна в техпаспорті не пишуть, але в базі МРЕВ він є, і при знятті/постановці на облік він звіряється. Якшо куплений двигун числиться в угоні-будуть проблеми. Я при постановці а/м на облік дав пару рублів і мені написали в техпаспорті "номер двигуна знищено природньою корозією", якшо комусь цікаво як зробити "природню корозію"-розкажу на з*їзді.
Відповідь: Заміна двигуна. ВАРТО??? Мені здається, що в цій ситуації варто перекинути кільця без шліфовки і не паритися ще роки 3. Далі вже розточка.
Відповідь: Заміна двигуна. ВАРТО??? а головку шліфанути не треба? може там діло не в кільцях а просто нагар скажемо під клапанами чи як там їх?
Відповідь: Заміна двигуна. ВАРТО??? Вскритіє покажет...А головку завези на Зелену, хай перевірять площину/наявність мікротріщин.
Відповідь: Заміна двигуна. ВАРТО??? Полюбе - ВСКРИВАТИ. Далі вже все покаже. Але й новий мотор ТЕЖ краще вскрити. Бо розказати, що все классно, аж на ура можно. А от як воно насправді - тільки вскиття мотору покаже.
Відповідь: Заміна двигуна. ВАРТО??? Підкажіть які симптоми початку канчіни мотора, крім провірки компрес і рівня масла.Цікавить які можуть зявитись звуки і як їх відрізнити, в мене віднедавна зявилось якесь дивне булькання-клекотіння при наборі газу на 3-4 передачі , то здраствуй капіталка? Номер двигуна вписується при знятті з обліку в якийсь документ який залишається в МРЕО.
Відповідь: Заміна двигуна. ВАРТО??? береш шпріц 20 кубіковий і кембрик який залізе на шпріц замість голки. викручуєш всі 4 свічки. міряєш компресію в кожному циліндрі. записуєш. набираєш 10-15 кубиків масла в шпріц і заливаєш в циліндр через свічковий отвір. міряєш компресію в циліндрі в якому є налите масло. якщо компресія виросла значить кольца, якщо не виросла значить сальники клапанів.
Відповідь: Заміна двигуна. ВАРТО??? так там їх, але я ще не бачив такого нагару, який би заваджав клапану закриватися. Бачив десятки брехливих мотористів, але такого не бачив. Може я мало прожив, не сперечаюся... Додано через 54 секунди сальники не впливають на компресію
Відповідь: Заміна двигуна. ВАРТО??? та і я з такими зустрічався, той в кого я її роблю зараз то брат мого хорошого друга, не думаю шо він буде мені брехати, хоча..... п.с. Pol Дякую за пораду
Відповідь: Заміна двигуна. ВАРТО??? Ти забув написати, що масло потрібно нанести шприцем на поверхню циліндра. Так. То є правда. Якщо заливка масла у циліндр не допомогла, то каже, що проблема з головою. Або клапана не плотно прилягають або інша причина, але вона 99% в голові.
Відповідь: Заміна двигуна. ВАРТО??? ні то я сам собі таке придумав він казав що може тиск гірший бути не лише через кільця, а погано закриватися клапан, тобто що проблема може бути лише в головці, але не факт.
Цікаво, а якщо двигун масло не бере, веде себе більш менш нормально на трасі, тільки гріється добряче літом (в пробках аж дощ парує над капотом, температура 105-110, вентилятор то перша то друга) і бензини бере щороку більше на літру десь, то чи може бути приводом до вскривання двигуна лише низька компресія. Наприклад, 10-6-4-8. І якщо залити масла в оцю "4" і компресія піднімається до "9" відразу, то про що це може говорити? Невже таки капіталка? Чи просто майстра іншого шукати? Не хочу створювати нову тему про компресію і ремонт двигуна. Але маю питання по цьому.