Коли у мене барахлив ДПДЗ, то розхід був 16-20 на 100км, і тупила страшно. Звичайно, на автоматі то було дуже відчутно... Міняти ДПДЗ то в останню чергу, краще взагалі цілий інжектор замінити на такий де ДПДЗ ніхто не чіпав і він справний. Бо навіть в офіціалів його не беруться міняти, хоча мають всю апаратуру для налаштування.
Інжектор складається з двох частин, верхньої (де форсунка) і нижньої(де ДПДЗ і ДХ), тобто можна замінити лише нижню, попередньо знявши ДХ, якщо він справний. Ще раз кажу, тре бути впевненим що це є саме ДПДЗ і ніщо інше, перед тим як міняти.
Ну що. Йдемо ділі. Був сьогодні на перфецького в майстрів. Хадоволений цілком. Потрібно замінити три деталики. 1. Трамблер 2. Лямда зонт 3. Якась фігня яка пропускає воздух. Надіюсь до четверга поміняю і приїду на зїзд. Ато вже скільки часу хочу заїхати. То всякі казуси випригують. Sent from my GT-S6102 using Tapatalk 2
1. Трамблер - нормально. Повністю замінити зі всім до досить дорого. 2. Лямда зонт - нема такого, є "зонд" - сумнівно, але якщо вони поміряли осцилографом сам зонд, то нехай, хоча дуже "сумліваюсь", що вони так міряли. 3. Якась фігня яка пропускає воздух. - Кусок шмати в повітрепроводі , хоча ці майстри б мали її витягнути. Інакше - дросельна в інжекторі хренова, а бо розрідження замале, тому що є десь підсоси по паливній, вони тобі це мали сказати і показати де, а не розводити що "щось пропускає...".
я собі такий поставив супер нічого не прогинається, але потрібно спеціальний кронштейн який тримає дві сідушки посередині разом, на шроті треба шукати.
я незнаю як ця фігня називається) а вони її зразу показали) от поки що її ізолентою замотав... тре на шрот їхати...
я з ними якраз і про всю конструкцію говорив, казали що продадуть з нею... но сумнівають, щоб не відвалилася вона пізніше
щось в мене з проводкою... неміг поставити машину на сигналізацію, коли включаєш запалення і заводиш, поворотники непрацюють ( датчик блимає на прибрці) при заглушеній один лівий габарит не тухне, і світиться кнопка ПТФ при тому що їх в мене немає...
хто в себе проводку міняв? інтересує проводка яка йде по лівому порозі до заду, є паро виходів як на праву частину, підскажіть куди вони йдуть, щоб незнімати сидіння і ковролін(
Поїдь до Юри на Зеленій, нехай тобі порядок з тою проводкою наведе. Був у нього влітку і задоволений, як слон. Він весь колхоз (навіть колхоз моїх рук) познімав, тепер все по мануалу. Ціна? Ціна - адекват. Рекомендую там, де сам бував. Якщо треба, то номер його є десь тут на форумі, якщо не знайдеш, то напишу тобі в ПП.
сьогодні розібрав машину там 5-8 дротів розплавлених, ідуть по лівій частині, хочу їх замінити, а там вже через 3 місяці мож і звернусь
купив сьогодны трамблер 1.8 з вакумним випередженням, а як тепер виставити щось невиходить, пыдскажыть по яким точкам його виставити..
Перший циліндр має бути у ВМТ, тобюто шківи мають стояти по мітках (так коли міняєш ремінь ГРМ), і тоді вставляєш трамблер так, щоб його маховик теж співпадав з міткою (є там така).
Стробоскоп, для того щоб по маховику колінвала перевірити правильність міток. Тобто, якщо його маєш, то не завадить. Принцип такий: 1. Заводиш машину...якщо все погано з запалюванням то не заведеш 2. підключаєш стробоскоп до акума (то якщо він не має своєї батареї) 3 щуп стробоскопа (збудження) прищепаєш до провода першого циліндра 4 пучок світла направляєш на контрольний проріз маховика - там є 2 мітки (деколи одна) 5 навпроти мітки(міток) ти повинен бачити " завмерлі" мітки самого маховика, якщо не бачиш, значить мітки ГРМ чи траблера виставлені погано.