покищо впевненості немає, от хочу дізнатися, раніше він по приборці підхраплював( думаю завтра поставлю іншу приборку, може з нею буде працювати.
Ти в перепрограмуванню приборок щось шариш? Тобто мова йде прошив мозгів іммобілайзеру через Ваг Командер
Та що що, хочу собі нову приборку ставити, відповідно треба іммо перепрограмувати, щоб мої ключі підійшли
трос все таки порваний, тай несподіванка сталася, коли знімав приборку, відвалилась шкала температури, поставив назад... а вона непоказує( то я так розумію що тепер треба шукати приборку( чи ліву частину її де датчик палива і температури, і питаннячко, якщо поставити від новішої приборку, і дроти від неї також до предохранітелів, то вона буде правільно працювати? чи всетаки треба буде переробляти проводку до приборів?
З третього разу вкурив і осмислив написане. Окрім ком є ще крапки, як розділовий знак. Приборка від Б4 має іншу розпіновку. Поставити можна, але треба "курити" схеми. ПРиклей шакалу на місце. В чому проблема?
вибачаюсь писав з телефону, на рахунок шкали, я то її прикріпив, но вона непоказує правільно, машиною проїхався непогано, а вона но до 70 температура піднялася, і коли зупинився, то шкала невпала а зависла на цій відмітці
Не буду нічого писати. Я теж з телефону пишу без проблем. Одні коми і маленький регістр. Можливо стрілка збилась. Прокрути трошки її до потрібного значення. Або шкалу якось не правильно поставив. Або машина не догрівається дійсно. Надіслано від мого LG-E975, використовуючи Tapatalk
ніштячки для машинки!! було купленно панель приборів з тахометром (так як моя взагалі страшна і неробоча) що правда без карбонової плівки, но в планах буде:D якусь фігню вакуумного електроного випередження на моно інжектор фотки уви немає, в мене працюють двірники тільки на першому положенню, при осмотрі щитка предохранітелів, виявляється в мене немає реле 19 або 99, і 72 (на задній двірник) підскажіть була ще якась номерація на них?
та я от тоже заплутався, пише що 70літрів, а говорять що 100 і 110 є, но недавно найшов що в бак вміщається від 98 до 107літрів, а якщо його роздути то і всі 120літрів) через це їх і любили ганяти в польщу, торгуючи бензиною
попередній вланик говорив шо поставив на 110,але я ше не перевіряв.дуже популярні на польщу ганяти ше й сраку піднімають бо багато возять
Пів зарплати в бак... Ти рісковий пацан)) 70л по паспорту. В всіх, ті шо на 110 то якісь колхози польські спєцом зроблені. З пістолета влазтить на пустий бак десь під 80л. Ще з 15 можна долити самому.
маленько хвилююсь, минулий раз коли я їздив в село зїло 44літри приблизно на 280км, притому що я мав в каністрі ще 10літрів для запасу, тепер буду їхати без каністри, так як буду загруженим повністю( а стрілка баку ще непрацює, якщо пощастить до паски зроблю її. а заправляюся я дуже рідко, тимпаче зараз, з такими цінами, но треба деколи
так так... ось такий я пассат собі купив, но помінявши датчики температури синій і червоний, в майбутньому хочу ще чорний поміняти і датчик тиску масла, обороти після цього впали і розхід приблизний 11л. на 100км, но точно я ще незнаю... так що надіюся соклубовці мене в пасіку просвітлять як в ньому розбиратися:D