Коли форсунка скидає, то будеш чути звук металічний, бо плунжер йде до упора щоб скинути соляру. Та і комп би показав які і скільки скидає, а ти кажеш що форсунки на діагностиці в нормі.
Ваша правда, звук і справді металічний клепле неприємно. Діагностика говно за 300 гривень, подивився шнурком від Васі і сказав що все добре. Я потім такий шнурок собі купив і сам дивився, та там корекцію форсунок і побачити неможливо. Ось така діагностика була. Тут на закарпатті нормальних дізелістів і нема. Можна легко попасти на розвод на гроші. Гарантій ніхто не дає. Приходиться самому роздуплятись потроху. Добре коли щось підскажете і вже можна якісь висновки робити. Все почалось з сажового, а дійшло до форсунок
на мою думку сажевик і егр треба мити (а не вирізати), як мінімум з двох причин: 1) Екологія, думай за себе та інших. 2) Рано чи пізно введуть ТО
Рішив сьогодні промити вінсом топливну приєднавшись до рампи. Результат напишу пізніше як трохи поїзджу. В процесі колір розчину сильно не помінявся. Ну побачимо як то буде. Хочу показати фото соляри що набрав з бака. На вигляд чиста, але як остила, на стінках пласти видно білий наліт. Соляра воговська, фото додається.
Наліт погано змивається з стінок пласти при збовтуванні. Можу собі уявити що на стінках бака лягло... Здається що та соляра яку колись черпали відрами в ярках була суперова по відношенню до сьогоднішньої.
швидше за все той наліт це застивші парафіни після охолодження. Спробуй підігріти і подивись чи з"явиться текучість. Напевно вог вже перейшов на літній дизель Якщо це парафін то загалом не критично, потепліє і весь парафін з баку піде у паливну і згорить.
Я то й сам бачу що парафін. Є напевно якісь норми і допуски, а не потепліє і згорить може. Зараз не соляра, а х.. знає що там тільки не намішають аби лиш заробити побільше грошей. Сьогодні ж шпикулянти називаються бізнесменами. В солярі одні парафіни і сірка. Може це і не нафтовий продукт. Кажуть з прибалтики возять . У нас за нафтопродуктами контролю ніякого, тим більше зараз. Перед цим був в європі, заправляв їх дизель і машина працювала нормально. Ось така правда.
Тут заправляти приходиться з двох бід одну, бо на інших малих заправках можуть і води влити без проблем. Та що нікуди не дінешся, прийдеш заправляти знову.
Одним словом вінс не допоміг. Вібрація вже стала постійною і на хх і під час нагрузки. Розхід нормальний. Візуально чую підцокування на четвертій-третій форсунці. Доїзджу соляру і попробую знов на окко пульс заправити. Здається прийдеться іхати все таки до офіціалів на діагностику як почнуть працювати. Моторний відсік помив вчора і в гараж. Поїзджу на гольфові, бо вібрація рострясе все нахрен.
А на шестерні розпредвалу все добре закручене,там є регуліровочні болти,може вони збивають кут час від часу.Чи гідрокомпенсатори підклинюють.?
Був на діагностику форсунок. Зняли, поставили на стенд, подивились і сказали що все в межах норми. Ціна 400грн за штуку. Ось роздруківка
Доброго дня. У мене прохання порадити де зробити регуліровку бошовських форсунок CR на заводські норми і можливо ремонт. Цікавить і ціна. Рекомендуйте перевірених майстрів. Дякую
Доброго дня. Хочу повідомити, що діагностика форсунок річ хороша, але не завжди може виявити поломку деталі. У мене після діагностики всі показники були в межах норми. Однак було прийнято рішення поставити інші робочі форсунки і поїздити на них. В результаті проблема зникла, мотор перестав стрекотати на холодну. Тому, якщо проблеми з форсунками незначні, то краще перевіряти зразу методом втику, бо діагностика на стенді може і не виявити. Викинуто даремно 1600 гривень. Вібрацію теж усунуто. Всім дякую за поради і хто долучався до теми. Бережіть себе і своїх близьких.
Їзджу вже на своїх форсунках пару днів. Все нормально зранку не стрекоче, розхід теж дуже радує. Відправляли в Хмельницьк на ремонт. Цікаво що після наладки коди залишились ті самі. Я в цьму не розбираюсь, може лише почистили і все, або по старому коду настроювали. Вгадати корекцію впринципі неможливо. Ціна питання 250 гривень))).