Не заводиться після тривалої поїздки

Тема у розділі 'Флеш', створена користувачем BaNdeRa, 13 сер 2008.

  1. BaNdeRa

    BaNdeRa Active Member

    Авто:
    VW Golf III 1.6 1994
    Клубна карта:
    000487
    Проблема наступна: якщо машиною тривалий час(1-2год. по трасі або 30хв. по місту з корками) їхати, а потім зупинившись заглушити мотор, то знову його завести вже не можливо, тобто повертаю ключем запалення, а у відповідь тишина, стартер навіть не думає крутити. Єдиний спосіб завести машину - штовхати і з другої передачі на ходу заводити, або чекати поки вона повністю охолоне. В чому то проблема? [​IMG]
     
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    Очевидно в контакті замка запалювання або на ВВ дротах, що йдуть на стартер. Таке може бути, коли контакт поганий, він стає тим гірший, чим тепліша твоя машина. Розширення матеріалів і все таке... У мене така ж проблема проявляється, коли авто довго стоїть на сонці. Вмикаю запалювання, повертаю ключ - тиша. Тоді заводити доводиться так: ключ із крайнього лівого положення різко повертаю у крайнє праве. Тобто пропускаю фазу увімкнення запалюваня на пару секунд перед заведенням. Допомагає. Але не знаю наскільки то коректно. До речі, чи обов"язково є ця пауза перед заведенням? КОлись читав, що треба так робити, на пару сек вмикаєш запалювання, аж тоді заводити. Ніби-то в цю паузу бензонасос підкачує паливо, інші системи роздупляються... Це правда?
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. BaNdeRa

    BaNdeRa Active Member

    Авто:
    VW Golf III 1.6 1994
    Клубна карта:
    000487
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    Я пробував так заводити - не допомагає.
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    Подивись чи проскакує іскра на центральному проводі і в момент ввімкнення запалювання. Якщо так-тоді точно торба контактній групі. Хоча і так все вказує на неї, якшо б це було шось з стартером або реле-то працював би БН (було б чути). Так шо міняй КГ замка запалюв.
    То Мартіні: в системі є залишковий тиск, тому паузу треба робити, якшо рег. тиску погано тримає залишковий тиск або здихає насос. В новіших машинах, де при включ запалюв. вмикається режим тестування аербеків, помилок двигуна, рівнів і тем. рідин паузу потрібно витримувати до погаснення індикаторів, щоб не записалась помилка при заведенні машини в режимі самодіагностики.
     
    • Подобається Подобається x 4
  5. BaNdeRa

    BaNdeRa Active Member

    Авто:
    VW Golf III 1.6 1994
    Клубна карта:
    000487
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    Як то подивитись?



    Бензонасос(БН) працює нормально, при включені запалювання чути як він гуде(закачує бензину).
     
  6. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    Просто коли заводиш, поверни ключ в позицію стартера і в ній рухай ключем вліво-вправо, вверх вниз. Запрацює, але так буде, допоки не наступить повна торба. Далі - заміна контактної групи. В принципі не складно і не дорого.
     
  7. BaNdeRa

    BaNdeRa Active Member

    Авто:
    VW Golf III 1.6 1994
    Клубна карта:
    000487
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    Полазив я по форумах, виявилось проблема далеко не поодинока. Основні причини, які я надибав, що машина не заводиться:
    1. Контактна група;
    2. Стартер;
    3. Штатна сигналізація;
    4. Іммобілайзер.
    Я в принципі задумався на рахунок останнього, тобто іммобілайзера. Виявляється він в мене є (з правої сторони під кермом така кругла "штучка" з роз'ємом і на ній написано CONLOG). На тій "штучці" є маленька червона лямпочка, яка "живе своїм життям" - хоче блимає, не хоче не блимає. От я і призадумався - може то той іммобілайзер блокує заведення машини?
     
  8. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    В мене була аналогічна проблема з доставним імобілайзер , коли хотів - тоді включався , в результаті теж стартер не крутився і машина не заводилась. Проблему вирішило його відключення, імобілайзери часто глючать , так що може то і він.
     
  9. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    Я ше не бачив, шоб імобілайзер заводили на старер. Якби старетр крутив, а машина не заводилась-тоді могло б бути. Як правило іммобілайзер (штатний і доставний) блокує роботу БН і подачу іскри. Якшо БН працює, а стартер не крутить-поміряти при положенні ключа в "старт" чи приходить на стартер +, якшо приходить-знач проблеми з самим стартером/втягуючим реле.
     
  10. BaNdeRa

    BaNdeRa Active Member

    Авто:
    VW Golf III 1.6 1994
    Клубна карта:
    000487
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    От я за подачу іскри і думаю, може саме вона(іскра) і блокується іммобілайзером?


    Як то поміряти в "польових умовах"?
     
  11. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    Тестером. Якшо б блокувалась тільки іскра іммобіл., то чому стартер тоді не крутить, а при штовханні машина заводиться? Тут проблема в самому моменті пуску двигуна.Ше можеш на стартері грубим дротом або викруткою замкнути дві плюсові клємми (напряму подати живлення), тільки з передачі зніми перед тим машину. Якшо стартер запрацює-значить проблема в подачі живлення на нього через замок запалювання.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    BaNdeRa твоя проблема, як ти пишеш, може бути пов'язаний з іммо,ніє я знаю чи в тебе є так ящик що в мене але я думаю що є, мітинг заглянь до неї(поглянь нижче моя фотопорада від нас з форумом) в чим причина, на мій розум, якщо авто іде скажімо прикурити по 30 мін тобто, з щось його тримає терміцзніє в цьому випадку може то бути нп реле (на фотацх) попросту під впливом темп. можуть йому сіе стики стулити і липа, я б шукав тут причини, пролетів також ящик із запобіжників і реле і щоб у вартості не вантажитися, з такого самого ауту б по подмієніал (з метою вивіряння) реле, то стільки що мені до голови прийшло, а очевидно не зашкодило б його підколоти по комп'ютера з метою діагнозу, я програму vаг я висилав нцрпі також до нього усміхнися
    Czas pracy 45 min.
    Więc tak zestaw narzędzi jaki bedzie nam potrzebny do wykonania naszych prac:
    1.śrubokręt krzyżakowy
    2.klucz nr 10
    3.nożyk
    4.lutownica
    5.cyna
    czas pracy ok 40 do 50 min
    poniżej dołączam fotki z opisem:

    1 zdjecie :
    ściagamy plastikową osłonę (1 osłona ) pod kierownicą(jest ona na zatrzaski).
    [​IMG]

    2 zdjęcie :
    odkręcamy 2 osłonę mocowaną na 5 wkrętów(krzyżak) są zaznaczone gdzie sie one znajduja.
    [​IMG]

    3 zdjęcie :
    tu po odkręceniu plastikowej listwy znajduje sie nakretka(klucz nr 10)mocująca sterownik.
    [​IMG]

    4 zdjecie :
    tu sa zatrzaski ze skrzynki bezpieczników-należy je odpiąć przesunać do góry,podważyć skrzynkę bezpieczników i ja delikatnie wysunąć.
    [​IMG]

    5 zdjęcie :
    tu należy się schylić włożyć pod metalową liste rękę i wyciagnąć sterownik po lewej stronie blizej drzwi.
    [​IMG]

    6 zdjęcie :
    tu zaznaczone są wtyczki które należy odpiąć(występują 3 jedna węższa druga szersza ni i 1 z tyłu.
    [​IMG]

    7 zdjęcie :
    tu zaznaczone są wtyczki które należy odpiąć(występują 3 jedna węższa druga szersza ni i 1 z tyłu.
    [​IMG]

    8 zdjęcie :
    na czerwono to przekaźniki które sa przyczyną usterki,na żólto to tam gdzie mamy włożyć pod.
    [​IMG]

    9 zdjęcie :
    na tej focie zaznaczone(na czerwono)w którym miejscu są te nózki przekaźnika(nie sugerować sie prosze niebieskim przewodem,zrobiłem sam bo mi sie kiedyś ścieżka przepaliła).
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 2
  13. BaNdeRa

    BaNdeRa Active Member

    Авто:
    VW Golf III 1.6 1994
    Клубна карта:
    000487
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    Дуже бардзо дякую тобі jaszczur за такий детальний опис тої проблеми. Чесно признаюсь я не все зрозумів:oops:, тому прошу колег з форуму(кому не складно) переписати допис jaszczurа на українській мові. Дякую:-D
     
  14. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    Ось так комплект інструментів якого бедзіє нам потрібний до виконання наших робіт:
    1.срубокрет крзижакови
    2.клуцз нр 10
    3.ножик
    4.лутовніца
    5.цина
    час роботи ок 40 до 50 мін
    нижче я долучаю фотокартки з описом:
    1 здйеціє :
    сціагами пластикове прикриття (1 прикриття ) під кермом(є вона на клямки).
    2 зйомка :
    ми відкручуємо 2 прикриття, що бореться на 5 гвинтів(хрест), відмічені де сіє вони знайдуйа.
    3 зйомка :
    тут по відкрученню пластикового карниза знаходить сіє накретка(ключ нр 10), закріпна стеровнік.
    4 здйеціє :
    тут сп клямки з ящика безпієцзнікув-належи його відчепити прзесунас вгору, підняти ящик запобіжників і я делікатно висунути.
    5 зйомка :
    тут потрібно нахилитися вкласти під металеву лісте руку і виціагнас стеровнік по лівій стороні блізей дверей.
    6 зйомка :
    тут відмічені є штепселі яке потрібно відчепити(виступають 3 одна вужча друга ширша ні і 1 ззаду.
    7 зйомка :
    тут відмічені є штепселі яке потрібно відчепити(виступають 3 одна вужча друга ширша ні і 1 ззаду.
    8 зйомка :
    на червоно то реле яке сп причиною збою, на жулто, то там де ми повинні вкласти під.
    9 зйомка :
    на цю фоціє, відмічене(на червоно) в якому місцю, є ці нузкі реле(не рекомендувати сіє просзе небесним каналом, я зробив самий бо мені сіє колись стежка перепалила).
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    Ящур , дякую, нічо не зрозумів, але поржав від душі :)
     
  16. BaNdeRa

    BaNdeRa Active Member

    Авто:
    VW Golf III 1.6 1994
    Клубна карта:
    000487
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    Сказав майстер контактну групу міняти. З понеділка поміняю і відпишу чи то в тому була проблема.
     
  17. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    VW Transpotrer T6 2.0 15
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    шо тут непонятного якщо хоч гольф уганяти то тепер знаєш як блоканути штатний імобілайзер.
     
  18. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    чекаєм звіту з нетерпінням
     
  19. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    а то що всі тут торочать від 13 серпня, що треба робити то саме, то нічого?
     
  20. BaNdeRa

    BaNdeRa Active Member

    Авто:
    VW Golf III 1.6 1994
    Клубна карта:
    000487
    Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки

    Нажаль проблема, як виявилось, не в контактній групі. Моя КГ цілком жива і ще мала б проїздити не одну тисячу км.

    Проблема лишається актуальною і я б дуже просив перекласти хоч приблизно (основну суть) те, що написав у своєму фотозвіті jaszczur.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)