Хто з Франківська пробийте будьте ласкаві по своїй довідці телефон: вул. Вербицького 3, кв. 1 Прізвище Костюк. Суть питання. Продав рік назад свого гольфа по ген довіреності. Авто зняли з обліку у Львові і новий власник поїхав додому у Франек на червоних номерах. Ніякої біржової угоди не робили. Потім я так розумію він продав машину і зараз мені прийшов лист з податкової мол треба задекларувати доходи від продажу рухомого майна і відповідно будуть податок стягувати. Хто в курсі який податок буде - 15% чи 1% Від якої вартості? Реальної чи вказаної ним при продажу?
Я не юрист, але якщо Ви не заключали ніякої угоди і сума вартості автомобіля ніде не фігурувала, тоді можеш оплатити якийсь мінімум(наприклад 100 грн, ти міг йому продати автомобіль на запчастини). А він в свою чергу його зробив і оплатив податок У мене знайомий в Києві так зробив, оскільки продав 2 машини напротязі 3-5 років і податкова почала його "дрючити"(оплати, бо недамо патент), а оскільки він ніде теж нічого не заключав(або якийсь мінімум, вже не пам'ятає), то оплатив 100 гривень і все.
Ти ген доручення дав? Дав, значить він від твого імені продав твою машину (ти ж йому доручив) Так що буть ласкавий сплати прибутковий податок і спи спокійно. 13% від вартості угоди котру від твого імені по дорученню укладено, я не здивуюся якщо в угоді вартість машини 100тис грн 13%= 13 тис грн., і нікуди ти не дінешся Хіба я кщо є дірки в законодавстві.
Олег, та не лякай ти людину. Фактично він міг вказати будь-яку суму, але в більшості угоди складаються біржовими агентами чи брокерами, чи як їх там, а ті штампують в більшості: вартість ''по домовленості''. Не думаю, що ця відрізняється!
Нєа, податок платить власник товару Ти ген.доручення хоч раз читав? там написано приблизно так "має право від імені власника продати автомобіль"
Ну в такому випадку на скільки я знаю до уваги береться сума "експертної" оцінки а не ціни в біржовій угоді. Олег а чому 13 а не 15?