Реєстрація авто з ГБО

Тема у розділі 'Юридичні питання', створена користувачем Shaggy, 16 вер 2012.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Всім привіт. Питання виникло щодо реєстрації ТЗ.
    Є в планах прикупити новий машін, хоча коли то буде ще не відомо. Може за тиждень, а може за пів року, як попадеться достойний варіант.

    На машину після купівля хочу ставити ГБО. Підкажіть, потрібні якісь дозволи на ГБО, чи якась додаткова реєстрація? Як процедура виглядає, бо ніколи з цим не зіштовхувався.
    Ну і купляється машина, знімається з реєстрації, ставиться. потім я доставляю ГБо і, що, знову переоформляти? Чи там в техпаспорті нічого не вказується?
    Ну і хто вкурсі, зорієнтуйте будь-ласка по цінах, скіки коштує реєстрація, зняття з реєстрації. Чи краще купляти зняту з реєстрації і ставити чи оформляти купівлю-продаж?
    Чи залежить ціна від об"єму двигуна?

    Дякую всім хто щось порадить, ато я в цих питаннях взагалі дуб дубом і навіть незнаю де почитати. В тих темах що є на форумі відповіді для себе не знайшов.
     
    Останнє редагування: 16 вер 2012
  2. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    При постановці авто на облік в дай (переоформлення) Ви маєте пригнати його таким яким воно було до зняття з обліку, тобто стояв бензиновий двигун 1,8 значить має стояти бензиновий 1,8 , відповідно якщо газу небуло то Вам авто з ГБО ніхто не зареєструє. Варіантів вирішення даної ситуації декілька: власник пише доручення на авто Ви ставите на нього ГБО (зі всіма доками на нього), самі їдете подорученню знімаєте авто вже з ГБО і реєструєте на себе ( доручення має бути виписано не на Вас бо на себе не зареєструєте). В даному випадку втрачаємо на дорученні і можливо щось змінилося в ДАЙ тому може прийдеться дати на лапу (треба уточнити). Варіант другий: знімаємо-ставимо авто на себе, їдемо купуємо-встановлюємо ГБО на сервісі (отримуємо доки на нього), їдемо в ДАЙ вписувати зміни в тех.паспорт. Варіант 100% законний, лише втрачаємо близько 1000-2000 на оплату послуг мрео (все що й при постановці на облік крім сплати 1-3% від вартості авто та за номерні знаки). Всі прайси по сплаті є на дошках об"яв в МРЕО.
    Дешевший перший варіант (можна взагалі поговорити з власником щоб обійти доручення) але ДАЙці не дуже його полюбляють бо людина економить тому і намагаються всіма правдами і неправдами вставити палки в колеса. Моя рекомендація напиши листа на ім"я начальника МРЕО де Ви будете ставити авто на облік з запитанням чи можете Ви володіючи авто по дорученню встановити на нього ГБО і в місячний термін (згідно закону України) перереєструвати авто на себе зі змінами виду пального маючи на руках всі відповідні документи що до легальності встановлення ГБО, запит відправте заказним листом з повідомленням про отримання, і якщо Вам хтось буде вставляти палки в колеса при оформленні у Вас буде контр-аргумент на їхні дії.
    Успіху! надіюсь чимось допоміг!
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Тобто якщо машина вже знята з обліку, тоді в мене варіант тільки 2й? Ставити наово на облік, а потім ще після встановленя газу робити перереєстрацію?
    І ще питання, отих 1-3% від вартості авто... А як вони оцінюють вартість авто якому 15 років? Беруть базарні ціни?
     
    Останнє редагування: 16 вер 2012
  4. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    я ту процедуру проходив - тому воно десь так виглядало рік тому, думаю зараз процедура схожа:

    ГБО можна ставити в буль-яких ситуаціях, крім того, якщо авто перебуває на транзитах.

    якщо продавець совісна людина - то можна поставити ГБО ще на старого власника, приїхати в МРЕО, зняти машину зі старого власника, і поставити на тебе вже як нового власника (вже з ГБО) -це найдешевший варіант (крім грошей на переоформлення доплатиш за додання газу в техпаспорт).

    другий варіант - знімаєш/ставиш на себе або пишеш доручення на тата/маму/брата/свата, потім ліпиш ГБО, і знову в МРЕО і платиш майже стілки ж за зміну палива, як за зняти/поставити на облік (впринципі так воно і відбувається, тільки номери не міняються. можливо при варіанті з дорученням буде потрібен власник)

    коли я це робив (другий варіант, машина вже була на мені)- начальник МРЕО, де стоїть моя машина, зажадав поїзки "до львова на підпис", але розійшлись полюбовно за 300грн

    до чого веду - будь готовий, крім офіційних грошей на зняття/постановку на облік, мати запасних 300-500грн (це якщо другий варіант) або 1к грн - якщо 1-й.

    ціни по встановленню газу - 400грн за довідку в МРЕО від газовщика, далі залежить від покоління газу та величини балону, орієнтовно 2,3к -2-е покоління, 4к - 4-е покоління.

    якщо цікавить майстер і точніші ціни саме по встановленню ГБО, або якісь консультації - є такий Микола (0966156855) - скажеш, що ти з фолькс клубу і тобі порадили або ОлегМ(кантрік) або Олег (гольф2 чорний) - думаю, він радо допоможе
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну більш-менш ситуація зрозуміла. Кортше кажучи якщо машина вже на транзитах, то тіки варіант реєстрації і аж потім встановленя ГБО можливий. А тоді ще раз платити.

    Тіки не можу зрозуміти ще з ціною остаточно? Чув там зараз якісь є речі типу "перевірка чи не в угоні", від якої можна відмовитися. Ну і як проводится оцінка ТЗ? Чим більше дати експерту, тим дешевше машину оцінить?

    Та побільше вийде мабуть.
    Дякую, але то вже буде інше питання.
     
  6. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Оцінку проводить незалежний ліцензований експерт (варіант дати на лапу може коштувати йому хліба), сам процес проходить просто: показуєш експерту автівку, звертаєш увагу на всі недоліки навіть якщо їх немає типу пробіг мільйон 999тис, днище гниле (на яму не женуть), кондиціонер непрацює, АБС відсутнє і т.д. Від комплектації залежить сума сплати податку (перша реєстрація 1%, всі інші в даному році -3:wacko:. Я непогоджувався з ним доки він неоцінив мою чотири річну реношку в ту суму за яку я купував, та експерт сказав що мінімум що він може робити це мінус 30% від вартості на ринку, Дай порахувало 3% від експертної оцінки бо в них небуло бази на той час, тому уточни цей момент в мрео (1000-1500 різниця).
    Ціни на ГБО тобі підказав Zh@riK та я рекомендую встановлювати на ліцензованомуСТО бо в них як правило ті всі справки входять в вартість (трішки дорожче але нізаким бігати не потрібно) тоді і на лапу давати неприйдеться. Успіху!
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Тобто якшо я взагалі ніколи не реєстрував авто, то я сплачуватиму 1%? Якщо машину оцінять в 7000уй то я сплачу 70уй?

    Вони мені перерєстрацію зроблять з заміною пального? І мені не треба буде бігати в МРЕО ще раз?
     
  8. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    коли свою реестрував то на ній вже стояло гбо, а в техпаспорті небуло вказано, але помогав реєструвати знайомий з мрео. Дав йому на лапу і всі питання відпали. Про ціну нічого нескажу бо було діло 4 роки тому.

    З.Ы. експерт при огляді навіть під капот недивився, пофоткав машину ззовні і в салоні і все...
     
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    За законом сплачується 1% від вартості якщо це перша реєстрація в ЦЬОМУ РОЦІ, але на практиці рахують 3% так як в них немає бази данних про те яка це в тебе реєстрація (покупка авто) перша чи десята.
    Якщо ти купиш ГБО у "Івана" а встановить "дід Петро" (нематимеш доків на ГБО) то за законом МРЕО немає права вписати таку установку в тех.паспорт, а сервісні СТО дають повний комплект доків необхідних для ЛЕГАЛЬНОГО оформлення змін в МРЕО.
     
  10. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    в мене ситуація була така, купував Ланоса знятого з реємтрації, на ланосі стояла ГБО, але не було вписано в техпаспорт (тобто по документах його і небуло) коли приїхав в мрев ставити на облік то мене прямо і запитали ГБО вписувати будемо - кажу будемо, і це коштувало 300 гривень за якійсь сертифікат і ше 100 грн. зверху, тобто мені на машину на тразитах вписали в ьехпаспорт ГБО за 400 грн. і все, про те потім виліз новий нюанс коли проходив техогляд сказали що на ГБО тож треба техогляд і він коштує 200 грн. заплатив і дали окремий талон про техогляд на ГБО, але коли я його показав одному гаїшніку він сказав що за 10 років роботи перший раз бачить таке чудо, вот так.
    А взагалі я б радив ставити ГБО в польщі, навіть в жешуві є нормальні кантори, знайомий ставив то казав шо з поїздкою вийшло то саме шо і внас, яле якість занчно краща, він по телефону домовився про день і яке обладнання ставити, приїхав за день все зробили дали гарантію і вже рік ні яких нарікань.
     
    Останнє редагування: 18 вер 2012

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)