Народ, підкажіть, хто знає. Реально якось привезти 16-річне авто з Німеччини-Польщі і розмитнити, і поставити на реєстрацію в нас? Бо я вже давго в пошуках ще однієї "живої" машини, а в Україні одна печаль... Є купа варіантів крутих "за бугром". Взагалі є якісь законні/не законні методи? Чи це дорожче обходиться? І на скільки тоді? В нас хтось таким займається?
Варіанти завжди є. Питання фінансів. Гонять під документи, розмитнюють через луцьк. Там ціла система, мол авто конфісковує держава, а потім через аукціон продає (чув таке)...
Думаю, що не зараз. Недавно шукав швагру А6С5, їздили і в Рівне і в Луцьк, так от там казали ті що тим займаються, що з 1 вересня ні одної машини не перевезли. Тому і вибір зараз малий, до продують остатки. Перевезти можна, але ціна буде кусюча, тому вони зараз і не везуть, бо не знають чи вернуть собі хоч те що вклали.
Я підозрюю, що цей утилізаційний збір ввели для того, щоб на остаток ще грошей згребти, тобто попереду очікується скасування чогось...
Знайомий нещодавно пригнав Смарта, думав , що вийде дешевше самому з Польщі привезти. Як результат, утилізаційний збір, перша реєстрація та інші побори зробили того смарта дорожчим на 1000$, ніж мій і по роках старший на 2 роки від мого. Тому якщо є бажання пригнати файного німця - можна, але вийде дорогувато, враховуючи українські ціни на ідентичні іномарки.
Та дорожче то дорожче... В нас А6С4 коштує в середньму 8-9 тисяч. Формується ціна по різному, буває, що краще авто дешевше цінять. Гірше - дорожче. Тут не вгадаєш. Я дивився бензинові версії які цінили в 11-12 тисяч. Я би готовий був їх взяти навіть, але стан не відповідає тій ціні абсолютно. Тм двигуну жопа, там кузов пошатаний... Ніхто не цінить авто по стану, всі цінять, здається, по принципу хто скільки хоче заробити на тій автівці.... От тому я думаю про варіант з Європи. За 1300-1500Є в Німеччині є прекрасні варіанти. Якщо вона мені на виході вийде тих жеж 11 тисяч, то чому б і ні...?
Здається на авторіа є калькулятор розмитнення. Не знаю чи видає він адекванті цифри, але можеш прикинути
Я теж розглядаю зараз варіанти собі, але за таку ціну як 1500Є тяжко тут знайти хороший варіант. Зрозумій, що німці просто так тобі за дешево не продадуть авто, яке у хорошому стані. А авто яке старше 8 років, тобі обійдеться віддразу після 1 вересня додатково майже у 40 000т.грн(утилізаційний+перша реєстрація). П.С. У самого вже голова обертом, як собі щось живеньке притянути.
Доречі, а що там зі схемами їзди на польських номерах ? прикрили вже ту лявочку ? P.S.: для тих хто вміє перекладачем користуватись, ось інфа що слід перевірити при купівлі А6С4 + поради: http://audi100.selbst-doku.de/Main/KaufberatungUndPreiseC4
так раніше ж рік можна було? типу, якщо на фірму чи якось так... А якщо як турист в"їжджаєш? то теж на 5 днів?
Так, але 16ти річне?? + розмитнення... тоді всі 15 тисяч на виході вийде, ятак бачу. Абсолютно не варіант...
є калькулятор на автобазарі, рахує все повністю (утилізацію, реєстрацію, розмитнення) http://avtobazar.infocar.ua/rastamozhka_uk.html?count
Я Вам так скажу якщо розмитнювати таку стареньку машину то потрібно мати золотий батон) це дуже великі гроші і я ще навіть не чув і не бачив щоб хтось таке робив) На рахунок калькулятора на автобазарі який типу "рахує" розмитнення то я чесно навіть незнаю для чого він потрібен. Це повний брєд, де тре вказувати ціну авто... При розмитненні не потрібно ціна авто, хай хоч вам його безкоштовно подарують))) Потрібні кіловати, рік, місяць, обєм двигуна ... і т.д.
актуальне запитання. Як зараз виглядає розмитнення авто. Скажімо 2005 рік, 2.2 л ? є хтось компетентний у цьому запитанні ?